Δευτέρα, Ιουλίου 25, 2005
Υπάρχουν άνθρωποι στη ζωή μας που είναι μοναδικοί... που είναι τόσο σημαντικοί όσο και οι ίδιοι μας οι γονείς ή και τα αδέλφια μας (αν υποθέσουμε ότι με τα συγγενικά αυτά πρόσωπα έχουμε καλές σχέσεις!!) και κάποιες στιγμές είναι ακόμα πιο σημαντικοί γιατί μας ξέρουν σαν την παλάμη τους- οπότε και ξέρουμε πως κάθε μανούβρα να κρυφτούμε είναι ανώφελη- μας αγαπούν με τα ελαττώματά μας –και μας κάνουν τη χάρη να μην μας τα χτυπάνε- και τέλος μας συντρέχουν σε κάθε δύσκολη στιγμή-και δεν λένε «σου τα έλεγα εγώ πριν!!!»-.

Είναι αυτοί που ανοίγουν τα φτερά τους διάπλατα να κρυφτούμε στις απογοητεύσεις, που μας δίνουν κουράγιο, που είναι δίπλα μας για να χειροκροτούν την κάθε μας χαζομάρα και που μας ακολουθούν σε κάθε μας ταξίδι και φαντασία.

Αν προσδιορίσουμε ως φίλους, κολλητούς ή και συντρόφους αυτά τα μοναδικά άτομα...μάλλον τα αδικούμε γιατί τη σήμερον ημέρα οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους!

Ψάχνω λοιπόν να βρω έναν όρο, μία λέξη, μία φράση για αυτά τα άτομα που βρίσκονται συνεχώς δίπλα μας ή και πιο συχνά μπροστά μας... σαν οδοστροτήρες για να μας κάνουν πιο εύκολο το δύσκολο δρόμο της ζωής. Έναν όρο που να περιγράφει τον αφανή ήρωα, τη «σκιά» που είναι πάντα δίπλα μου, πίσω μου και μπροστά μου. Έναν όρο που να του αρμόζει, που να μην μειώνει ούτε αυτό που είναι, ούτε και τα αισθήματά μου προς το alter ego μου. Ψάχνω να βρω μία λέξη ισάξια με την παρουσία του στη ζωή μου!

Υ.Γ. : Είμαι τυχερή που υπάρχεις. Με απέραντη αγάπη στο φύλακα-άγγελό μου!

(Roma)
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Δευτέρα, Ιουλίου 25, 2005 |


6 Comments:


At 7/26/2005 12:44 π.μ., Blogger Storyteller

Αν μάθεις και το όνομά του (εχει μια διαδικασία) θα είναι πιο ευκολη η επικοινωνία σου μαζί του!!! Χαιρομαι!!!!

 

At 7/26/2005 4:04 μ.μ., Blogger Giramondo

Γειά σου Storyteller!
Ευχαριστώ που με έβαλες στα link σου μπας και με διαβάσει κανείς χριστιανός,μουσουλμάνος, βουδιστής, άθεος...κάποιος τέλος πάντων!

scorpina μου καλή...ελπίζω ο δικός μου φύλακας-άγγελος να μην κουραστεί να με φυλάει...μιας και είμαι δύσκολη...ακόμα και όταν γεράσει.
Το να γίνεις φύλακας-άγγελος δεν είναι εύκολο πράγμα...μιλάμε για τη μέγιστη τιμή που μπορεί να σου κάνει κάποιος...και εγώ είμαι μάλλον για τα πανηγύρια!

Φιλιά

 

At 7/26/2005 10:34 μ.μ., Blogger Jolly_Roger

Μήπως θα έπρεπε να τον ονομάσουμε ΑΓΓΕΛΟ .....από το φύλακας άγγελος..
Τι λές Κοσμογυρισμένη???
;-)

 

At 7/27/2005 12:10 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Οι Άγγελοι δεν γερνούν ποτέ και δεν κουράζονται να προσέχουν αυτούς που αγαπάνε όσο δύσκολο και αν είναι όσο και αν κουραστούν. Γιατί αν αγαπάς κάποιον τότε το να τον "προστατεύεις" δεν είναι δύσκολο.

Σε ευχαριστώ που με αφήνεις να σε προσέχω!!!

Φύλακας Άγγελος
ή
Άγγελος

 

At 7/27/2005 12:10 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 7/27/2005 3:48 μ.μ., Blogger Giramondo

Jolly_Roger:Δεν έψαχνα να βρω πώς λέγεται ο δικός μου φύλακας-άγγελος...αυτό το ξέρω!Έψαχνα να βρω μία λέξη που να αρμόζει σε πραγματικά μοναδικά άτομα...μιας και η λέξη "φίλος" δεν μου φτάνει πια...γιατί της έχουμε αλλάξει τα φώτα!Καταλάβαμε;;

Φύλακα-άγγελε μου να μην ξεχάσω να σου πάρω κανένα energy drink...για να αντέχεις με εμένα που έχεις μπλέξει!

Φιλιά

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC