Τρίτη, Ιουλίου 26, 2005
Τώρα λοιπόν που μεγάλωσα και κατάλαβα και τι είναι τα Post (δηλ. βγάζω τα απωθημένα μου, τα εσώψυχά μου και τα άπλυτά μου στη φόρα)και τι κάνουν οι Blogger... έγραψα Email και ενημέρωσα όσους φίλους, γνωστούς και αγνώστους έχω για την ύπαρξή μου στο διαδύκτιο! Έτσι έχω την ελπίδα ότι θα κοιτάνε που και που τις μ...σοφίες που γράφω και θα ξέρουν:
  1. αν είμαι ζωντανή ή αν πέθανα
  2. το γεωγραφικό μήκος και πλάτος στο οποίο βόσκω κάθε φορά
  3. αν είμαι στα πάνω μου ή στα κάτω μου
Η ερώτηση είναι: και ποιός σου είπε ότι θέλουν να ξέρουν; Μια χαρά δεν είναι οι άνθρωποι και έτσι; Απάντηση: Φυσικά και είναι μια χαρά ... απλά εγώ ευθύνη δεν φέρω πλέον...για τα τηλέφωνα που δεν κάνω...για τα γράμματα που δεν γράφω και για τα Email που δεν απαντώ!Τι να κάνω που είμαι αλλαλούμ η καημένη!;; Είναι η φύση μου!

Φυσικά θα ακολουθήσουν και μη ελληνικά Post για όσους δεν μιλάνε ακόμα ελληνικά!!OK Ralf??

Φιλιά(Roma)

Υ.Γ. : Άντε να δούμε !
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τρίτη, Ιουλίου 26, 2005 |


15 Comments:


At 7/26/2005 10:42 μ.μ., Blogger Jolly_Roger

Κάτι άσχετο με το θέμα....την επανάσταση της Φουστανέλας θα την ξεκινήσουμε ή όχι τελικά ??
Πρέπει να πολεμήσουμε τα "τσουλάκια" το δυνατόν γρηγορότερα.
:-)

 

At 7/27/2005 1:05 π.μ., Blogger Unknown

Είσαι αλλαλούμ λοιπόν;

ΟΚ ραντεβού τότε στο Χαρτούμ! Να σου συστήσω και την καμήλα μου που είναι εντελώς αλλαλούμ και αυτή να κάνετε παρέα...

Αφού να φανταστείς τελευταία φορά που τρέχαμε στην έρημο βλέπει ξαφνικά μπροστά της πεσμένους κάτι χουρμάδες και αδιαφορώντας για τον αναβάτη της (τον υποφαινόμενο) κάνει ξαφνικά μια βουτιά μπροστά και την πέφτει στους χουρμάδες, τα είδα όλα μιλάμε!

Αφού δεν στρώθηκα φαρδύς πλατύς κάτω μπροστά από τους χουρμάδες ήταν θαύμα!

Βέβαια τώρα βρήκα την λύση! Την επόμενη φορά θα φωνάξω τον τέλσον να της τσιμπήσει τον κώλο να μάθει αυτή.

Οπότε πιστεύω θα κάνετε καλή παρέα! Να δούμε ποιός θα πρωτοτρελάνει τον άλλο...

 

At 7/27/2005 1:49 μ.μ., Blogger Unknown

ωραία θα έχεις ιστορίες της πόλης να μας αφηγηθείς... καλώς ήρθες στον κόσμο των αλλαλούμ... ;)

 

At 7/27/2005 3:39 μ.μ., Blogger Giramondo

Jolly_Roger: Μόλις ανακάλυψα την ταυτότητά σου...λόγω της αναφοράς σου στην επανάσταση...Τη φωτογραφία σου δεν μπορώ να τη δω.Γιατί;;; Μου την έστειλε όμως ένα πουλάκι που την είδε!Για να μάθεις!
Όσο για τα "τσουλάκια" τι να σου πω...εμένα δεν με ενοχλούν...μου τσακίζουν λίγο το ηθικό αφού όλοι οι άντρες ασχολούνται μαζί τους και εγώ αισθάνομαι να μην πιάνω μία!!Από την άλλη κρατάνε μακριά μου αρσενικά που έτσι κι αλλιώς δεν θέλω να έχω δίπλα μου. Έχουν λοιπόν μία χρηστική αξία...!

Darthiir the Abban: Ευχαρίστως να γνωρίσω την καμήλα σου. Είμαι φιλόζωη εγώ!Απλά ελπίζω να έχει αντοχές!

street spirit: καλώς σας βρήκα στον κόσμο των αλλαλούμ! Από ιστορίες άλλο τίποτα...κάτσε να βρούμε χρόνο και θα σου πω εγώ!

Φιλιά

 

At 7/27/2005 5:31 μ.μ., Blogger Unknown

Be my guest.

My Camel at your services!

 

At 7/28/2005 12:47 π.μ., Blogger Giramondo

Να απαντήσω και εδώ...μιας και απάντησα στο Blog της scorpinas με τις φωτιές που μου άναψε ο Jolly_Roger!

Το όνομα μου σημαίνει αυτός που γυρνάει τον κόσμο! Το κοσμογυρισμένη...δεν μου πάει...εγώ είμαι γυριστρούλα!!Το αποδέχτηκε μέχρι και ο Darthiir!

ΣΗΜΕΙΩΝΩ: ΕΓΩ ΔΕΝ ΧΑΝΟΜΑΙ ΠΟΤΕ!!

:)
Φιλιά

 

At 7/28/2005 1:17 π.μ., Blogger Unknown

Πούν'τη πούν'τη
η γυριστρούλα,
Ψάξε, ψάξε
δεν θα την βρείς!

 

At 7/29/2005 8:33 μ.μ., Blogger Jolly_Roger

Giati tin patise i sadistria ?? Den mporw diladi na ginw mia psixi mazi tis???Steile tin photo sou sadistria kai astes na lene .... :-) Elpizw na min me parexigisete.....Ontws Sadistria.Eimai andras distixws i eytixws gia sena... me mualo.

 

At 7/30/2005 6:05 μ.μ., Blogger Jolly_Roger

Logw parexigisewn allaxa tin thesi tis photo mou sto diadiktyo.Elpizw pleon na fainetai h moutsouna mou apo olous kai oles.Eis to epanidein.

 

At 8/05/2005 1:23 μ.μ., Blogger Storyteller

Ειναι κάποια επανάσταση σε εξέλιξη? τσουλάκια εναντίον τίνων? Πάντως η ζέστη έχει καταλυτικά αποτελέσματα...τσεκαρισμένο...(είμαι στο θέμα η πάλι εκτός θέματος είμαι?)

 

At 8/07/2005 1:50 μ.μ., Blogger 0comments

Nα γράφεις πιο συχνά

 

At 8/19/2005 10:31 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Θα σταματήσεις να γυρίζεις από χώρα σε χώρα και να μας σπας τα νευρα? :P Να την ακούτε τι λέει... Δεν χάνεται ποτέ! Πάμε Spa μικρή, να βγάλω εισητήρια?! ;)

 

At 8/22/2005 2:46 π.μ., Blogger Unknown

Τί δεν χάνεται; Χαμένη είναι. Έχει 1 μήνα να μας πληροφορήσει που βρίσκεται.

Τρίτη Θα είμαι Ρώμη. Είσαι ακόμα εκεί;

 

At 9/04/2005 10:07 π.μ., Blogger Storyteller

Γυριστρούλααα...σε φοβάμαι...(όπως λέει και το άσμα) ;-))0

 

At 3/03/2007 1:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Very cool design! Useful information. Go on! » »

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC