Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007
Δεν μου λες άκουσες ότι έχουμε εκλογές;

Όσο και αν προσπάθησα να μην το ακούσω δεν τα κατάφερα.

Έβαλα μπαμπάκια, έβαλα ωτοασπίδες, φόρεσα ακουστικά και άκουγα μουσική…τίποτα…τσίριζαν τόσο δυνατά που τους άκουγα.

Και όχι μόνο το άκουσα…το είδα κιόλας…έβγαλα τους φακούς και κυκλοφορώ στραβή για να τους αποφύγω…αλλά όπου κι αν γυρίσω βλέπω τεράστιες αφίσες…οθόνες και σημαιάκια …κακόγουστα…που ακόμα και το θολό μου βλέμμα διακρίνει.

Και αφού το άκουσα…και το είδα…το μύρισα…το γεύτηκα…και το έπιασα…

Μύρισα κάτι σάπιο…γεύτηκα κάτι πικρό…και έπιασα δύο χέρια που μου έσφιγγαν το λαιμό.

Δεν μου λες ξέρεις ότι έχουμε εκλογές;

Το ξέρουν όλες οι αισθήσεις μου…η ακοή…η όραση…η όσφρηση…η γεύση…η αφή…
Άρα υποθέτω…ότι το ξέρω κι εγώ…

Το μόνο που δεν ξέρω είναι τι να κάνω την Κυριακή…ίσως γιατί μου λείπει η έκτη αίσθηση…


Μια μπουχτισμένη αναποφάσιστη
…που παλιά πίστευε ότι το να είναι κανείς αναποφάσιστος…είναι κακό.



 
Εκφράστηκε η Giramondo at Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007 |


0 Comments:


adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC