Δευτέρα, Ιανουαρίου 08, 2007
Καλή Χρονιά!!!

Ένας από τους στόχους της Giramondo για το 2007…είναι να μαθαίνει από όσα στραβά και ανάποδα…σημαντικά και ασήμαντα της συμβαίνουν!

Επειδή αυτή είναι μάλιστα μια φάση ζωής που συμβαίνουν πολλά σημαντικά στραβά και ασήμαντα ανάποδα…η Giramondo μαθαίνει πολλά και διάφορα με γοργούς ρυθμούς! Ναι…ναι ανέκαθεν ήμουν φιλομαθής!!

Μετά λοιπόν από την πολυήμερη αποτοξίνωση από την αγαπημένη blogoπαρέα ...η Giramondo…δηλαδή η αφεντιά μου… αποφάσισε να ενημερωθεί για το τι κάνουν οι blogoφίλοι, αν το 2007 τους μπήκε καλά, αν υπάρχει κάποιο σοβαρό θέμα που συζητούν όλοι…και κανένας. Πρώτη λοιπόν κίνηση για την ενημέρωση…είναι το Monitor…ή μάλλον ήταν!!! Γιατί με έκπληξη ανακάλυψα ότι δεν υπάρχει πια…άρχισα να αφρίζω…να διαβάζω τι έγινε...να βρίζω…
Τελικά ηρέμησα και από αυτή την αναποδιά αποφάσισα να μάθω τα εξής:

Α) τίποτα δεν μένει όπως θέλω εγώ και για όσο θέλω εγώ…τίποτα δεν είναι δεδομένο…

Β) να μην είμαι τεμπέλα και να φτιάχνω τα link στην ώρα τους…έτσι ώστε να μην βρίσκομαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης….όπως είμαι τώρα που δεν θυμάμαι ούτε τα μισά από τα blog που επισκέπτομαι.

Γ) δεν θα πω τη γνώμη μου για το τις πταίει στη συγκεκριμένη περίπτωση…γιατί σε όλους τους καυγάδες του blogoχωριού που εξέφρασα γνώμη…αισθάνθηκα βλάκας…οπότε λέω αυτή τη φορά να το παίξω έξυπνη και να το βουλώσω!

Την έχω πατήσει…
….Απλά την έχω πατήσει…γιατί εγώ στο Monitor βασιζόμουν για την ενημέρωση μου, για να δω τι γράφουν γνωστοί αλλά και νέοι blogger…και τώρα…τίποτα!!! Πάω να ψάξω στο Mind Blog…αν και από αυτά που θυμάμαι…οι περισσότεροι είχαμε μείνει εκτός…

Θα ζήσω και χωρίς Monitor…και στη ζωή υπάρχουν και πιο τραγικά…απλά εμένα μου άρεσε. Πειράζει;

Αν έχετε την καλοσύνη λοιπόν…όσοι μπαίνετε στο blogάκι μου…γράψτε μου μια καλησπέρα…καληνύχτα…καλημέρα…ώστε να μπορώ να σας βρω…και υπόσχομαι να μην είμαι τεμπέλα και να τελειώσω τα link-ταξίδια μου…εδώ στα αριστερά!!!!


ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Υ.Γ.: Αλήθεια εσείς τι στόχους βάλατε για το 2007;;;;

 
Εκφράστηκε η Giramondo at Δευτέρα, Ιανουαρίου 08, 2007 |


18 Comments:


At 1/09/2007 11:36 π.μ., Blogger Unknown

Δεν με αγχώνεις... με βλέπω ξεκάθαρα στο πλάι :)

 

At 1/10/2007 2:10 μ.μ., Blogger Attalanti

Καλή χρονιά, μανούλα! Καλωσόρισες! χχχχχ

 

At 1/10/2007 2:14 μ.μ., Blogger Μαρκησία του Ο.

Καλή χρονιά!

δεν βάζω στόχους...
(πρωτότυπο ε; ;-)

 

At 1/11/2007 2:06 π.μ., Blogger Jason

Καλή χρονιά λοιπόν...

 

At 1/11/2007 11:01 π.μ., Blogger UrbanTulip

Καλημέρα Gir! Υπάρχεις παιδάκι μου; :)
Μα ποιοι στόχοι; Οι μόνοι στόχοι που αξίζουν να καταρρίπτεις είναι αυτοί στα λουνα παρκ γιατί παίρνεις και δωράκι!

 

At 1/12/2007 9:33 π.μ., Blogger Xνούδι

καλή χρονιά κοριτσάκι μου και καλημέρες. Καλό κουράγιο. Τα ίδια πέρασα όταν έσβησα το μπογκακι το καλοκαίρι. Βεβαια τοτε μονιτορ υπήρχε, αλλά είναι λίγο δύσκολη διαδικασία.
Φιλιά πολλά πολλά και επλίζω το 2007 να είναι μια καλή χρονιά για όλους μας.

 

At 1/12/2007 10:57 π.μ., Blogger alexis

Καλημέρα και καλύτερη χρονιά!

Ο στόχος για φέτος είναι να μην επιτρέπω να με χαλάνε μλκ, να είμαι πιο ψύχραιμη, και να γίνω λίγο καλύτερος άνθρωπος

 

At 1/12/2007 1:32 μ.μ., Blogger Νίνα

καλημερουδια ομορφη ταξιδιωτισσα! καλη χρονια! εγω δεν εβαλα στοχους για φετος..αφου δεν μου βγαινουνε ή τους λουζομαι με τον χειροτερο τροπο..καλυτερα χυμα στο κυμα..ισως βεβαια να εχω βαλει εναν μικρο στοχο να ειμαι πιο υπευθυνη στη δουλεια μου και να εξελιχθω κι ολας φετος και να περασω τα μαθηματα που χρωσταω στο παν-μιο. αλλα κατα τ'αλλα..οτι θελει ας κατεβασει..γιατι καποιος εκει πανω τοσα χρονια κανει τρελα γελια μαζι μου...!!!!!

 

At 1/13/2007 1:13 μ.μ., Blogger Giramondo

Darthiirάκο...εσύ είσαι αξία...από παλιά!!Φιλιά

Attalanti...γλυκό μου μικρό πολλά φιλιά!

Μαρκησία...μου εσείς δεν βάζετε στόχους...γιατί είστε στόχος και όνειρο!:) Τα σέβη μου!

Jason...καλή χρονία και σε σένα!!φιλιά!

UrbanTulip...ναι υπάρχω...αν και από τότε που γύρισα Ελλάδα...υπάρχω άσχημα...λέω να μαζεύω τις βαλίτσες μου...όπως έχει μάθει ο καθένας μας! :) φιλιά

Xνούδι...Χνουδένια...και καλημέρες και καλή χρονιά...και εγώ ελπίζω το 2007 να είναι καλή χρονιά...αλλά σαν να μην θέλει...φιλιά πολλά πολλά!

thrills&chills...μία από τα ίδια έχω βάλει...και εγώ στη λίστα...δεν βλέπω όμως να με αφήνουν. Καλή επιτυχία!!

nina...ναι ναι...γέλια πολλά...κάνει...αλλά που θα πάει θα γελάσουμε και εμείς!! Καλή επιτυχία και σε σένα!!!

Φιλιά πολλά

 

At 1/14/2007 6:35 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

Έχω αγάπη μπόλικη, να την αφήσω;

Αμ, πως, σε λησμόνησα θαρρείς;

Γλυκόπαιδο, όλες οι χαρές του κόσμου να λαμπυρίζουν στα όποια σκοτάδια μπροστά!
Και τώρα, το 2007 λέμε, να γίνουν οι μεγάλες, οι σπουδαίες ανατροπές!

Ω, ναι!

 

At 1/16/2007 12:34 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

καλή χρονιά γυριστρούλα...
σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις τους στόχους σου...

καλή και γερή χρονιά να έχουμε...

καληνύχτα...

 

At 1/16/2007 3:20 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

εμένα δεν με είχες επισκεφτεί οπότε καλώς σε βρήκα
καλό απογευμα

 

At 1/21/2007 5:34 μ.μ., Blogger Little_Pat

Να συνεχίσω να πορεύομαι χωρίς στόχους :p

 

At 1/23/2007 1:37 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Καλημέρα σας....

 

At 1/29/2007 11:54 μ.μ., Blogger Mantalena Parianos

Giramondo,που χάθηκες?
Ελπίζω όλα να είναι καλά, ε! Και να είχες εξελίξεις θετικές.

;)

 

At 2/02/2007 11:47 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ
ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΞΕΝΗΤΙΑΣ
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ
ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΣ

Χ

 

At 2/03/2007 3:00 π.μ., Blogger Νίνα

που εισαιιιιιιιι..?

 

At 2/16/2007 2:29 μ.μ., Blogger Giramondo

Φιλιά πολλά σε όλους!!!

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC