Τρίτη, Νοεμβρίου 29, 2005
Frankfurt am Main

Leipzig

Bruxelles


Bonn


K?ln

Πού έχεις χαθεί;

Αυτό με ρώτησε το Mail που πήρα πριν δύο μέρες από κάποιον που δεν ξέρω και είπα να εμφανιστώ…Σε ευχαριστώ.

Μετά λοιπόν από την απαραίτητη εισαγωγή ας απαντήσω και στην ερώτηση για το που χάθηκα!

Χάθηκα λοιπόν σαν γνήσια γυριστρούλα :

2 φορές στην Κολωνία

½ φορά στη Βόννη

1 φορά στη Φρανκφούρτη

1 φορά στις Βρυξέλες

και τον υπόλοιπο καιρό στο σπίτι μου.

Πέρασα ώρες αμέτρητες σε τρένα και δεν θέλω να ξαναδώ βαλίτσα στη ζωή μου (λέμε και καμία βλακεία εμείς οι Giramondo!!)

Πήγα και είδα μία διεθνή έκθεση βιβλίου…με απογοητευτική ελληνική παρουσία…με εξαίρεση την Κυρία Βέφα που παρουσίαζε τα δικά της βιβλία και το δικό της εκδοτικό οίκο! (Αυτόγραφο δεν πήγα να πάρω και το έχω μετανιώσει!!)

Μην ξεχάσετε κυρία Βέφα μου να συμπεριλάβετε στο επόμενο βιβλίο σας και ένα τυπικό πιάτο της Φρανκφούρτης…ναι το „K?se mit Musik“ και να εξηγήσετε και τι σημαίνει!

Συμμετείχα σε μία διεθνή έκθεση τουρισμού όπου η Ελλάδα έκλεψε την παράσταση…όχι με την καλή της οργάνωση…αλλά με το κέφι των παιδιών του Λυκείου Ελληνίδων Φθιώτιδας (Ευχαριστώ την κυρία Κατίνα-ετών 77- επειδή μου έμαθε παραδοσιακούς χορούς!)…που για πέντε μέρες χόρεψε τους πάντες στο ταψί!! Υπουργείο Τουρισμού θα δώσεις άραγε λεφτάκια να μπορεί να γίνεται η Ελλάδα επίσημη προσκεκλημένη σε εκθέσεις…όποτε της το ζητάνε;;; Ή θα βασιζόμαστε πάντα σε εθελοντές;;; (Συγχαρητήρια κυρία Ελένη και πάντα τέτοια!)

Κατά τα άλλα περνάω μία κρίση ταυτότητας και τρέχω σε μαθήματα διαλογισμού με βουδιστές μοναχούς…μελετάω το Dhamma και άλλα τέτοια…βρε λες να είναι η κρίση των 30 που όλο και πλησιάζουν;

Υ.Γ. : Τελικά δεν ήταν και άσχημος ο μήνας που πέρασε.

Υ.Γ. : Ευχαριστώ Scorpina για τα αμέτρητα Mail που είχαν σκοπό να μου φτιάξουν το κέφι!

Υ.Γ. : Ξέρεις εσύ.

(Leipzig)


 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τρίτη, Νοεμβρίου 29, 2005 |


10 Comments:


At 11/29/2005 4:26 μ.μ., Blogger Giramondo

Καλά βρε πού είστε;;;Ούτε μία καλημέρα!!!;;;

 

At 11/29/2005 10:19 μ.μ., Blogger Storyteller

Καλως ήρθες παλι γυριστρούλα...μια χαρά περνας τελικά...

 

At 11/29/2005 11:59 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

epitelous vrhkes xrono!!!!!!!!!!
good to have you back!
agg..

 

At 11/30/2005 9:26 π.μ., Blogger alombar42

Κωλώς ήρθες κι ας μη σε ξέρω.
Μου αρκεί που επιτέλους βρίσκω ένα άτομο της ηλικίας μου σχεδόν (83 λέει ο προφάηλ σου) :)

Η αναζήτηση ταυτότητας καταλήγει να γίνεται κάτι σαν φαύλος κύκλος, μόνο που κάθε κύκλος σε κάνει ένα κλικ σοφότερη κι αυτό θέλει προσοχή για να είναι καλό ;)

 

At 11/30/2005 3:35 μ.μ., Blogger Giramondo

Gurgo:Τουλάχιστον ψάχνω...και ελπίζω να βρω...έστω και τα λάθος πράγματα.

Storyteller: Έχουμε πει καλέ μου Storyteller...η ζωή θέλει καλοπέραση!!!

Anonymous agg.: Τουλάχιστον έβαλες το όνομα σου!!Φιλιά από το Μούρη!

scorpina: Έχω ακόμα λίγο καιρό κρίσης...μετά θα γίνω 30 θα δω ότι δεν άλλαξε και τίποτα...και θα ηρεμήσω...πού θα πάει;;;

alombar42:Μόνο που εγώ χρειάζομαι πολλά "κλικ" σοφίας για να έρθω στα ίσα μου!!! Το σκύλάκι πώς το λένε;;;

 

At 11/30/2005 3:45 μ.μ., Blogger alombar42

Ο Αρης είναι ένα ημίαιμο λυκόσκυλο που, παρότι σωστά εκπαιδευμένος, αρνείται οτιδήποτε μπορεί να σημαίνει 3 μέτρα πιο μακρυά από τα πόδια μας (εκτός αν βρει καμμιά θυληκιά, χαλάλι του τότε βέβαια) :)
Προσοχή στα κλικ, τα πολλά χαλάνε τη διάθεση!

 

At 11/30/2005 4:10 μ.μ., Blogger Giramondo

Α, ωραία θα βάλουμε το Μούρη μου να ψάχνει μαζί με τον Άρη σας για σκυλίτσες...ξέρεις όταν είναι δύο έχουν πιο πολλές ευκαιρίες!:)

 

At 12/02/2005 10:58 π.μ., Blogger Unknown

Καλά βρε κορίτσι μου, πού τα προφταίνεις;;;

 

At 12/02/2005 4:02 μ.μ., Blogger Giramondo

Έλα μου ντε;; Λες γιαυτό να είμαι χώμα;;;
Φιλιά

 

At 12/03/2005 10:21 π.μ., Blogger Unknown

Εγώ τον χρόνο αναρρωτιέμαι πού βρίσκεις.
Αν έκανα κι εγώ ταξίδια πίστεψέ μέ δεν θα ήμουν χώμα....

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC