Τρίτη, Ιανουαρίου 17, 2006

Αγαπητοί μου αναγνώστες (όλοι ψώνια είναι σε αυτή τη χώρα…εγώ δηλαδή γιατί να μην είμαι;!) το ξέρω ότι σας έλειψα σφόδρα! Πρέπει όμως να με κατανοήσετε μιας και αυτή η περίοδος είναι ιδιαίτερα δύσκολη για την αφεντιά μου και όλο στη γύρα είμαι και πριν προλάβω να πιάσω το ρυθμό ζωής σε μία χώρα πάω στην άλλη. Όχι δεν παραπονιέμαι…απλά ώρες ώρες αισθάνομαι την ανάγκη ενός ψυχιάτρου!

Για να ξέρετε λοιπόν τα νέα μου (μεγάλη φαγούρα που είχατε!!!) σας ενημερώνω ότι στα μέσα του προηγούμενου μήνα άφησα τη Γερμανία –όπου έτρωγα Dresdner Christstollen με το κιλό-και πήγα να περάσω Χριστούγεννα στην Ιταλία- όπου και έτρωγα Panetonne Milanese πάλι με το κιλό. Καταστροφή οι γιορτές για τα τζιν! Λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου πήρα το Μούρη και ήρθαμε Ελλάδα για να φάμε και κανένα κουραμπιέ! Μια χαρά τα περάσαμε, δώρα πήραμε, φάγαμε και φυσικά αφιερώσαμε χρόνο και στην οικογένεια! Όλα καλά και ανθηρά! Γράψαμε και τη φοβερή λίστα με τους στόχους για το 2006…ναι αυτούς που ποτέ δεν θα γίνουν πραγματικότητα! Εσείς κάνατε λίστες;;;

Και αφού πέρασαν οι γιορτές είπα να μείνω λίγο ακόμα στο Ελλάδα. Πρώτη φορά μετά από χρόνια λοιπόν ζω την καθημερινότητα της Αθήνας χωρίς να είναι Χριστούγεννα, Πάσχα ή Αύγουστος! Σχόλια παραπάνω δεν θα κάνω…απλά ας μου απαντήσει κάποιος…τι κερδίζει όποιος κορνάρει πρώτος μόλις το φανάρι γίνει πράσινο; Δεν μπορεί κάτι κερδίζουν…αλλιώς γιατί η υστερία; Επίσης θέλω να μου εξηγήσουν οι αγαπημένοι μου συμπολίτες γιατί δεν αφήνουν τους επιβάτες του μετρό να αποβιβαστούν πριν επιβιβαστούν οι ίδιοι;;

Έχω όμως να κάνω και θετικά σχόλια! Οι πωλήτριες στα μαγαζιά απέκτησαν φωνή!! Ρωτάνε ευγενικά αν μπορούν να βοηθήσουν!! Άλλαξαν οι κανόνες εμπορίου και σνομπισμού!!;;!!

Επίσης τώρα έχουμε και το The Mall και δεν έχουμε πια να ζηλέψουμε τίποτα από τα εξωτερικά!!!

Ιδιαίτερη εντύπωση μου κάνει όπως πάντα η ελληνική τηλεόραση που δεν αφήνει άνθρωπο να αγιάσει!! Τα νεύρα μου τσατάλια!! Στην Ελλαδίτσα μας οι δημοσιογράφοι και όσοι διατείνονται ότι είναι δημοσιογράφοι δεν είναι η Τέταρτη Εξουσία… έχουν γίνει η μία και μοναδική εξουσία! Έλεος!!

Αυτά για σήμερα!

Η εν Ελλάδι αρχιψωνάρα!!

(Αθήνα)



 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τρίτη, Ιανουαρίου 17, 2006 |


11 Comments:


At 1/17/2006 2:50 μ.μ., Blogger Unknown

Αφού τρώς κουραμπιέδες γιατί δεν ψήφισες στο Χριστουγεννιάτικο blog;;; Εεεεε;;;;

Κατά τα άλλα ναι... πλέον μετά το the mall δεν έχουμε να ζηλέψουμε καμία από τις χαζομάρες της Ευρώπης.... Γίναμε κι εμείς "Χάι σοσάιτι" (μη χε....)

 

At 1/17/2006 3:02 μ.μ., Blogger Giramondo

Γεια σας!!!

Άσε Scorpina και τι δεν έγραψα στη λίστα!Ελπίζω κάτι να γίνει πραγματικότητα!

Darthiirako μου έχεις δίκιο απλά δεν πρόλαβα!!Συγνώμη!!:)

Φιλούνια

 

At 1/17/2006 4:40 μ.μ., Blogger Phantasmak

Να και κάποιος που είπε κάτι θετικό για το Mall!

Γιατί όλοι το βρίζουμε, αλλά δεν ξέρω κανέναν (απ' αυτούς που το βρίζουν) που να μην έχει παει. Αν το βρίζουν όλοι γιατί έχει τόσο κόσμο; Τελικά καλά τα έλεγε η πίνκυ.

Και μένα δηλαδή αμερικάνιά μου φάνηκε, αλλα ήθελα να πάω να το χαζέψω και πήγα. Και respect στο FNAC. Το προσκύνημα έγινε!

Κατα τ' άλλα και γω παρόμοιες διαπιστώσεις έκανα όταν πήγα Ελλάδα. Για την ευγένεια, το Mall, κι άλλα πράγματα.

 

At 1/17/2006 5:17 μ.μ., Blogger Unknown

Εγώ δεν έχω πάει...
Πειράζει;;;;

(Γνώρισες τον πρώτο... για ψάξε λίιιιιιγο ακόμα...)

 

At 1/17/2006 6:50 μ.μ., Blogger Phantasmak

Σωστός. Όχι, έχω φίλους που δεν έχουν παει (και το βρίζουν) αλλά δεν είναι bloggers, κι έτσι μόνο εμεις στο στενό τους κυκλο ξέρουμε ότι το βρίζουν και ότι δεν έχουν πάει.

Όπως είχα γράψει πριν λίγες βδομάδες, αντί να φέρουν κάτι ουσιώδες απ' έξω, φέρνουν ό,τι πιάνει λεφτά στην Αμέρικα μόνο και μόνο επειδή θα πιάσει και στην Ελλάδα.

Θα ξαναπάω αν όλο το Mall μετατραπεί σ' ένα τεράστιο, μεγαλειώδες FNAC!

 

At 1/18/2006 4:45 μ.μ., Blogger Giramondo

Εμένα μου αρέσει να δοκιμάζω κάτι πριν εκφέρω γνώμη...είναι πιο δίκαιο.(Γιαυτό και πήγα Darthiirako!)
Από την άλλη αντιδρώ αλλεργικά σε μανίες όπως βιβλία, ταινίες, τραγουδιστές και μαγαζιά...έτσι για να με λένε αντιδραστική!
Και τι άλλο να φέρουν βρε phantasmak;;;Πάντως κάνουν ότι μπορούν...οι καημένοι!!Σου λέει να μην έχει ο μέσος Έλληνας και αυτήν την εμπειρία;;grrrrr:=(

Πάω τώρα να ανακαλύψω νέα πράγματα στην Αθήνα μου...έτσι όπως μου την έχουν κάνει!

Φιλιά

 

At 1/18/2006 8:26 μ.μ., Blogger alombar42

Στο φανάρι οι Ελληνες κοιτάνε για καμμιά γκόμενα στο δρόμο και οι Ελληνίδες το κραγιόν τους - οι από πίσω το γνωρίζουν και κορνάρουν (το ίδιο κάνουν κι αυτοί όταν είναι πρώτοι άλλωστε).

Στο μετρό τρέχουν να προλάβουν - μην ρωτήσεις ΤΙ να προλάβουν, δεν έχει σημασία, αφού ο χρόνος είναι χρήμα!

Γουέλκαμ!

Α, η πρόσκληση για βόλτα Μούρη-Αρη παραμένει :)

 

At 1/19/2006 5:47 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

o logos pou o ellhnas sunexizei na kornarei sto fanari einai oti den exei sunanthsei kapoion o opoios apo antidrash tha ton paei me 5 gia ta epomena 2km!!! alla tha mou peis poios exei to xrono na tous dwsei ena mathhma?
oso gia to The Mall, o mesos Ellhnas den exei vgei sto exwteriko gia na dei kai na tou leipsei kati tetoio!!! sth telikh giati de mporoume apla na apodehtoume oti eimaste idiaiteroi?

 

At 1/22/2006 7:21 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Hi there Giramondogee there must be millions of blogs out there. I was looking for dreamstuff when i came across your blog. while this postwasn't excatly what i was looking for I enjoyed the read. So I'll carry on looking for dreamsites

 

At 1/26/2006 9:23 μ.μ., Blogger Storyteller

Που χάθηκες εσύ μπρε? πα πα πα... οι ερωτησεις σου μενουν αναπαντητες χρόνια τώρα...ε δεν εχει και νοημα να τις απαντησει καποιος...τι ελληναρες θα είμασταν? σιγα σιγα θα ρωταμε...γιατι δεν καθόμαστε δεξιά στις κυλιόμενες σκάλες? Οπως λενε και οι Αγγλοι σε παρόμοια περίσταση... fucking tourist...μα στην ίδια μου τη χώρα? τσ τσ τσ

 

At 12/16/2006 6:59 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Very cool design! Useful information. Go on!
» » »

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC