Τρίτη, Σεπτεμβρίου 25, 2007
Λένε ότι άμα βγάλεις αυτό που έχεις μέσα σου ηρεμείς…

Αυτό ποτέ μου δεν το κατάλαβα…αλλά αν το λένε οι άλλοι…δεν μπορεί δίκιο θα έχουν!

Εμένα λοιπόν αυτό το διάστημα όλα μου πάνε χάλια…πιο χάλια από χάλια…και ακόμα πιο χάλια.

Αντιληπτό φαντάζομαι.

Τα αισθηματικά…αμφιλεγόμενα…και όχι λεγόμενα.

Τα επαγγελματικά…σκαλώνουν…και δεν ξεσαλώνουν.

Τα οικονομικά…ταπί…και όχι ψύχραιμα.

Τα ταξίδια…έγιναν…και δεν απέδωσαν.

Τα οικογενειακά…σφίγγουν…και ίσως πνίγουν.

Τα φιλικά…επιφανειακά…και μη ικανοποιητικά.

Το σκυλί μου…το έφαγαν…αλλά ευτυχώς έγινε καλά.
(να και κάτι καλό…στο οποίο φτηνά τη γλιτώσαμε!)

Έμεινε κάτι άλλο;;; ΜΠΑΑΑΑ!!

Και ενώ είμαι έτσι…και γενικά χαλβαδιάζω ταξίδια που θα με πάρουν μακριά…όπως παλιά…
Χτυπάει το τηλέφωνο…

-Πάμε για φαγητό;
-Πάμε.
-Πού;
-Κινέζικο; (αφού δεν πάμε Κίνα…τρώμε κινέζικο…τρομάρα μου!)
-ΟΚ

Όπως θα ξέρετε…όταν τρως κινέζικο…στο τέλος έχει και μπισκοτάκι που σου λέει την τύχη…
Απελπισμένη…και αφού όλα τα ζώδια…χαρτιά και καφέδες…δεν με έχουν βοηθήσει…περίμενα το θεόσταλτο μήνυμα από το μπισκότο.
Το χαρτάκι του συνδαιτυμόνα μου έγραφε…απλά και όμορφα να μην τα βάζει με το αφεντικό του στη δουλειά…απλό…καθαρό και πάνω απ’ όλα κατανοητό!

Και έρχεται η σειρά μου…




“A smooth long journey! Great Expectations!”
Τι διάβολο θέλει να μου πει; ΕΕΕ;;;
Τι είναι αυτό;;;;;

Δεν μπορεί να μου πει…θα σου κάτσει…η δουλειά που θέλεις, ο σωστός γκόμενος…έστω το ταξίδι που θέλεις!;!;! Δεν μπορεί να μου πει…προσπάθησε παραπάνω…κάτσε στ’ αυγά σου…πρόσεχε;;;!!! Κάτι κατανοητό!!!!...όχι και εδώ ήξεις…αφήξεις…!
Ούτε το μπισκοτάκι δεν μου κάθεται!! Να πάρει……………να πάρει!!!!!


***********















 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τρίτη, Σεπτεμβρίου 25, 2007 |


0 Comments:


adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC