Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 08, 2006

Οι Ιάπωνες όταν είναι σε αμηχανία, δεν ξέρουν τι να κάνουν, αισθάνονται άσχημα, θέλουν να ζητήσουν συγνώμη…ακόμα και μπροστά σε κάτι τραγικό…χαμογελούν.
Μία φορά μάλιστα όταν γίναμε μάρτυρες ενός δυστυχήματος μαζί με την Kagari…είχα θυμώσει μαζί της…γιατί κοιτώντας τις λαμαρίνες χαμογέλαγε. Το μυστικό το έμαθα αρκετό καιρό μετά γράφοντας μία εργασία για την ευγένεια σε διάφορες κουλτούρες…οπότε και αισθάνθηκα βλάκας που είχα θυμώσει στην Kagari…λόγω της άγνοιάς μου. Της ζήτησα συγνώμη…και χαμογέλασε.

Χρόνια πέρασαν από το παραπάνω γεγονός…μέχρι που προχθές ανακάλυψα…ότι και εγώ χαμογελάω όταν αισθάνομαι άσχημα…ή όταν η κατάσταση είναι ζόρικη για μένα…λες λέω να μου έμεινε κουσούρι;;

Το ακόμα καλύτερο είναι…ότι με παρεξηγούν…και έτσι λαμβάνω όμορφους τίτλους όπως «αναίσθητη», «ο εαυτούλης σου», «αλαλούμ», «δεν καταλαβαίνεις τίποτα»…κλπ…κλπ.
Και σε αυτά πάλι…αντιδρώ με ένα ακόμα χαμόγελο…γιατί απλά και στην αντιπαράθεση…έμαθα να αντιδρώ με χαμόγελο…όχι γιατί δεν με ενδιαφέρει…ή γιατί είμαι υπεράνω…απλά γιατί δεν ξέρω πώς να τα βγάλω πέρα…και αν δεν θέλεις να δεις ποια είμαι…και έχεις τύφλωση κατ’ επιλογήν…εγώ τι μπορώ να κάνω;

Μέχρι που ήρθε το «σε λυπάμαι»…και το χαμόγελο…πάγωσε…σκέφτηκε να γίνει γέλιο…ξέρεις εκείνο το γέλιο το υστερικό…αλλά…τα κατάφερε…επιβλήθηκε το χαμόγελο…γιατί είναι ξέρεις δυνατό και είπε…απλά «οκ…όπως νομίζεις».

Γιατί εγώ είμαι εγώ…και χαμογελώ…και μου αρέσω…και εσύ έχεις κάθε δικαίωμα…να με κρίνεις, να με επικρίνεις, να με κατακρίνεις…άσε με όμως να χαμογελώ…
Και εγώ χαμογελώ…χαμογελώ…χαμογελώ...με ή χωρίς την άδειά σου!
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 08, 2006 |


12 Comments:


At 9/08/2006 5:52 μ.μ., Blogger Attalanti

Χαμογελάτε, είναι μεταδοτικό! Έτσι κι αλλιώς ο καθένας αντιλαμβάνεται και αντιδρά διαφορετικά σε ίδιες καταστάσεις με άλλους. Υπάρχουν αυτοί που το δείχνουν κι εκείνοι που έχουν poker face.

Τουλάχιστον έμαθαν οι κοντινοί σου ν' ανησυχούν όταν σε βλέπουν να σκας το χαμόγελο; Γιατί εγώ κι ο bro, όταν χαμογελάς, νομίζαμε ότι ήσουν περήφανοι για εμάς... φιλί μεγάλο!

 

At 9/08/2006 6:16 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

Το χαμόγελο σαν αυτοάμυνα απέναντι στο Κακό... δεν το είχα δει ποτέ έτσι. Πολύ ενδιαφέρον...

Καλό απόγευμα

 

At 9/08/2006 8:18 μ.μ., Blogger Εύα

χαμογέλα,κανει τους αλλους να ανησυχουν,αλλωστε χρειαζεται να χαμογελα και καποιος γιατι τους υπολοιπους μας εφαγαν οι χαμηλες πτησεις.
Να κοιταξεις τον ωροσκοπο σου,και μενα τα ιδια μου λενε μολις καταφερει να σκασει χαμογελο στα χειλη μου,χαχαχα!
Φιλιά..

 

At 9/08/2006 10:07 μ.μ., Blogger Giramondo

Attalanti...χαμογελάω και όταν είμαι καλά...έτσι μπερδεύω τον κόσμο...αλλά τι να κάνουμε;Για σένα πάντως και τον bro Zero είμαι υπερήφανη blogoμαμά!!

Μαύρος Γάτος...πιάνει...το κόλπο...δοκίμασέ το και στην πολιτική σου καριέρα! ;)

Eva...Να φανταστώ ότι είσαι ο ηθικός αυτουργός των 22 σελίδων που μου έφτασαν; Αν ναι...σε ευχαριστώ. Και χαμογέλα...κάνει καλό και στις χαμηλές πτήσεις.

Φιλιά πολλά

 

At 9/08/2006 10:25 μ.μ., Blogger Εύα

22 σελιδες;Τις σημειωσεις που εφτιαξα για την διοικηση γεωργικων επιχειρησεων που γραφω την Τριτη σου εστειλαν;ποιος μου τις εκλεψε,ε;;χαχαχα!Ασε που μολις τωρα παρατηρησα οτι το χαμογελω ειναι συνηρρημενο ρημα,χαμογελαω-χαμογελω!Κανει ζημια η εξεταστικη,ειναι προφανες!Επισης ΜΟΛΙΣ τωρα καταλαβα τι ειναι αυτες οι 22 σελιδες αλλα εχω μια καλη δικαιολογια..ΕΙΜΑΙ ΞΑΝΘΙΑ!

 

At 9/08/2006 10:40 μ.μ., Blogger Giramondo

Eva...Ευχαριστώ λοιπόν...έμεινα στην έβδομη...αλλά θα το παλέψω!!

Ψψττ...και όλα δικά σου...εγώ άλλες πτήσεις!

φιλιά...

 

At 9/08/2006 10:56 μ.μ., Blogger Εύα

το δικο μας λιγο απεχει απο το να χαρακτηριστει ερωτας κεραυνοβολος,χαχαχα!!δεν περνας στο msn να τα πουμε γιατι θα μας παρεξηγησουν στο τελος;χαχαχα!

 

At 9/10/2006 11:07 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Η αλήθεια είναι ότι μας μπερδεύεις λίγο. Αλλά από την άλλη αν χαμογελάς στα καλά, χαμογελάς και στα άσχημα... τότε πότε κλαις?

Να γελάς μανούλα να γελάς... Γιατί το χαμόγελο ζεσταίνει τις καρδιές μας. Γιατί είμαστε πιο όμορφοι όταν χαμογελάμε.

ο γιόκας σου!

 

At 9/10/2006 9:09 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

:) :) :) :) :)
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!

 

At 9/10/2006 11:49 μ.μ., Blogger Giramondo

highfidelityshow...μικρέ μου...κλαίω με την αδικία...είναι κάτι που με βγάζει έξω από τα όρια μου!

Ο Γλάρος...ευχαριστώ...να είσαι καλά.

φιλιά πολλά

 

At 9/11/2006 9:42 π.μ., Blogger γιώργος

καλημέρα γυριστρούλα...

με ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη...

 

At 9/11/2006 5:15 μ.μ., Blogger Giramondo

γιώργος...

καλησπέρα...θετική μου ενέργεια...

χαμογελάμε :)

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC