Τρίτη, Σεπτεμβρίου 05, 2006
Ευτυχώς…ουφ…τα κατάφερα και γύρισα!
Μην νομίζετε ότι είναι εύκολο…να ταξιδεύει κανείς με την αχρηστίδου Giramondo…και να καταφέρει να γυρίσει! Πιο πιθανό είναι να ξεμείνει πουθενά ή να γκρεμοτσακιστεί κάπου! Εγώ όμως τα κατάφερα!
Έκλεψα και τις φωτογραφίες μου από το PC της Giramondo και να ‘μαι! Γιατί αν σας τα πει εκείνη θα τα πει όπως τα θέλει…ενώ εγώ…εγώ θα πω τον πόνο μου…με αποδεικτικά στοιχεία μάλιστα!!

Μεταφορικά μέσα!

Άλλοι ταξιδεύουν με αυτοκίνητο…άλλοι με τρένο…άλλοι με λεωφορείο…
Εγώ την Ιρλανδία τη γύρισα…με τσάντα…με αδιάβροχο…και με παντελόνι!! Όπου ήθελε με κρέμαγε η τρελή για να μην με χάσει!!!



Είχα λέει και παρέα τον Mr. T που τον αγόρασε από πλανόδιο πωλητή σε κάποιο αεροδρόμιο και άμα στριμώχνεται…κράζει „ i love you“ … „ i love you“! Έκτακτα!




Κάποια στιγμή μάλιστα…αγόρασε και πρόσθεσε στην τσάντα και το ακόλουθο:



Λέει πως αναφέρεται σε εκείνη…εμένα πάλι δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι ήταν υπονοούμενο για μένα!!


Τρανή επίσης απόδειξη της στριμάρας της είναι το γεγονός ότι στο αυτοκίνητο…αντί να με βάζει δίπλα στο παράθυρο να βλέπω κι εγώ κάτι ο μικρούλης…με πέταγε ανάμεσα σε καφέδες, τσάγια, σοκολάτες, κλήσεις, χάρτες…και ότι άλλο μπορεί κανείς να φανταστεί!! Όχι δεν λέω ψέματα!!




Αλλά το πήρα το αίμα μου πίσω!!! Χαχαχα!!!
Φτάνοντας ένα βράδυ αργά σε μία πόλη δεν είχαμε ψιλά…έτσι αφήσαμε το τουτούνι χωρίς χαρτάκι...μέχρι τις 8:30 το πρωί δεν θέλει χαρτάκι…γράφει…οπότε υποσχεθήκαμε να είμαστε στις 8:30 δίπλα στο τουτούνι…στις 8:35…που φτάσαμε το αυτοκίνητο είχε ήδη πορτοκαλί διακόσμηση!!!



Στη μέση του ταξιδιού και στη μέση της Ιρλανδίας…άρχισε να λέει η Giramondo… «κάτι καίγεται»…ο κύριος αχρηστίδης απαντούσε … «η ιδέα σου είναι»… μετά από δύο μέρες η Giramondo έπεισε τον αχρηστίδη ότι όντως κάτι δεν πάει καλά…το έψαξαν από εδώ…το κοίταξαν από ‘κει…χαχαχα…λαδάκι δεν έχουμε!! Θαύμα που τους έκοψε και δεν ξεμείναμε σε καμιά ερημιά από αυτές που με έτρεχαν!!!






Η βρώση και η πόση…

ΑΑΑΑ…εδώ δεν έχω να πω τίποτα…μια χαρά φάγαμε…και ήπιαμε…και ωραία ήταν!!
Και παραδοσιακά…και μη παραδοσιακά! Και αν εξαφανιστεί ο σολομός θα φταίει η Giramondo! Όλους τους έφαγε σας λέω!!!Όλους!!!
Μόνο κάτι φορές που τα παιδιά αργούσαν…και άρχιζαν να ψάχνουν για φαγητό στις 10 το βράδυ…εεε…ήταν όλα κλειστά και έτσι μείναμε και λίγο νηστικοί…ή φάγαμε κάτι βλακείες στα Fridays…οπότε και με κρέμασαν σε ένα ποτήρι(βλ. φώτο!)…από τα νεύρα τους!!!






Αξιοθέατα…Πάρκα…Μνημεία…Θάλασσες…Βουνά…κλπ. κλπ. κλπ.

Παντού με πήγαν…παντού με γύρισαν…και η αλήθεια είναι ότι αν και παραπονιέμαι για τη μεταφορά μου σε τσάντες, τσέπες και παντελόνια…τουλάχιστον δεν έκανα τις ποδαροπορείες που έκαναν τα πουλάκια μου! Να μην ήθελαν μόνο να μπαίνουν σε κάθε βάρκα που βρίσκουν μπροστά τους τι καλά θα ήταν!!! Μούσκεμα γίναμε!! Λες και δεν έφτανε η βροχή που μας έκανε μπανάκι κάθε μέρα…μπαίναμε και σε βάρκες…πάρε θαλασσινό νερό στα μούτρα…και γλυκό νερό από τα συννεφάκια…και μετά ανέβα και ένα βουνό στο νησί…για να δεις ένα μοναστήρι του 8ου αιώνα…και πρόσεχε μην φας τα μούτρα σου στα σκαλιά που γλιστράνε…γιατί αν πέσεις η κηδεία είναι σίγουρη!! Διασκέδαση…είναι αυτό τώρα;;
Ευτυχώς κάναμε και νορμάλ πράγματα…αφού εξαντλήσαμε…τα «διασκεδαστικά»!!








Αυτά για σήμερα…έρχεται η Giramondo…και πρέπει να κλείσω…πριν δει τις κακίες που έγραψα!!

Φιλιά

Mr. P.
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τρίτη, Σεπτεμβρίου 05, 2006 |


8 Comments:


At 9/05/2006 3:34 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

Μα τι γλυκό παιδί που είσαι!
Εσύ, ΕΣΥ!

Αλλά και ο Μίστερ, οκ...

Εμένα μ' αρέσει αυτή η διασκέδαση πες του.
Και την άλλη φορά να με πάρετε μαζί.
Κρεμιέμαι και σε τσάντες, γιατί όχι;
:)

 

At 9/05/2006 7:23 μ.μ., Blogger ηω-λιθικός

γεια σου mr P
χαίρομαι που είχες αυτήν την τύχη και που πέρασες τόσο όμορφα , παρόλο που η ζώή σου , ήταν γεμάτη περιπέτειες ...Πολύ θα ήθελα να ήμουν στην θέση σου , αλλά μιας και δεν είμαι , σε ευχαριστώ για τις στιγμές που μου χάρισες, έστω και μέσα από αυτό το πόστ....
Θα περίμένω καινούργιο πόστ με πιο φρέσκα νέα σου...
Μην με ξεχάσεις , περιμένω πολλά από εσένα...
κλείνω και εγώ γιατί θα έρθει η giramondo ...

 

At 9/05/2006 8:24 μ.μ., Blogger γιώργος

τυχερός ο Mr.P...
και 'γω κρέμομαι σε τσάντες...
να το ξέρεις...

καλησπέρα και να περνάτε πάντα καλά...

 

At 9/05/2006 11:32 μ.μ., Blogger Attalanti

Τι ωραίο! Έξοχο, έξοχο... Που μυαλό για δουλειά μετά από τέτοιες διακοπές! φιλί μεγάλο!

 

At 9/06/2006 10:37 π.μ., Blogger Unknown

Με τέτοια άχρηστη ακαμάτα που πήγες κι έμπλεξες τί να σου πώ...

Το'σπρωξες τ' αμάξι στο συνεργείο;

 

At 9/06/2006 11:22 π.μ., Blogger suigenerisav

@
giramondo

κανόνισε να έχουμε έλλειψη σολωμού στην αγορά το φθινόπωρο..

 

At 9/06/2006 11:37 π.μ., Blogger Кроткая

Καλέ τι γλύκας που είσαι, Mr. P!!! Γλύκας! Κάνα αδερφάκι έχεις να το γυρίζω κι εγώ από δω κι από κει;
Είσαι πιο όμορφος από τον Mr. T! Αλήθεια!
Θέλω κι εγώ Ιρλανδία! :)

 

At 9/08/2006 5:25 μ.μ., Blogger Giramondo

Ο Mr. P...με βάζει να απαντήσω...γιατί είναι λέει κουρασμένος!!!

Καπετάνισσα...φυσικά και θα σε πάρουμε μαζί!!!Θα μας λες όμως και καμια μαντινάδα...οκ;;;

Ηω-λιθικός...ότι μπορούμε κάνουμε!!!...λέει ο Mr. P.

γιώργος...οκ...αφού και εσύ κρέμεσαι σε τσάντες...σε βάζουμε στο πρόγραμμα!! ;)

Attalanti...μυαλό γενικώς δεν υπάρχει!!!ΧΑχαχαχα!!

Darthiir the Abban...άχρηστη δεν λες τίποτα!!! Όχι δεν έσπρωξα...το κοιτάξαμε...πριν μας πει αντίο!!

suigenerisav...είναι σίγουρο!!Σου λέω τους έφαγε όλους!!

Krotkaya...θα σε πάρουμε κι εσένα την επόμενη φορά!! Αδελφάκι...δεν έχω...αλλά θα ρωτήσω την Giramondo...τι μπορεί να γίνει!!!

Πολλά φιλιά σε όλους!!!
Και μιας και σας βλέπω...ταξιδιάρηδες...να κανονίσουμε και κανένα ταξιδάκι!!!

Σματς!!!

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC