Τετάρτη, Ιουλίου 26, 2006
- Με ξάφνιασες…είχες καιρό να περάσεις.
- Ναι…ξέρεις πως είναι…πολλοί αυτοί που πρέπει να φροντίσω.
- Το ξέρω…δεν παραπονιέμαι. Τα φτερά σου είναι ακόμα μαύρα…
- Ναι…δεν ήρθε ακόμα το πλήρωμα του χρόνου…για να γίνουν λευκά…
- Σ’ εμένα…τι φέρνεις;
- Τα γνωστά…ένα νέο μπουκαλάκι…
- Τι χρώμα; Tα θυμάμαι τα προηγούμενα…από το χρώμα θα καταλάβω…τι με περιμένει.
- Θα πρέπει να κοιτάξω στο βιβλίο μου για να ξέρω…τι πρέπει να σου δώσω.
- Σε παρακαλώ…μην μου δώσεις το μπουκαλάκι το κίτρινο…
- Γιατί;
- Το κίτρινο ήταν «έρωτας με ημερομηνία λήξης»…μου το έχεις δώσει 2-3 φορές...
- Χμμμ
- Και μην μου δώσεις σε παρακαλώ και το μπουκαλάκι το πορτοκαλί…
- Γιατί;
- Το πορτοκαλί ήταν «έρωτας χωρίς ανταπόκριση»…και αυτό μου το έχεις δώσει…
- Χμμμ
- Και σε ικετεύω μην μου δώσεις εκείνο... το πράσινο…τον «έρωτα μίας
χρήσης»…δεν τον καταλαβαίνω…
- Βλέπω τα θυμάσαι τα μπουκαλάκια μου…
- Η ζωή μου όλη…τα μπουκαλάκια σου…καλέ μου…
- Σύμφωνα με το βιβλίο μου…πρέπει να σου δώσω…το μπουκαλάκι…το κόκκινο.
- Κόκκινο; Καλό ακούγεται…είναι ο «έρωτας ο παντοτινός» ;
- Βιάζεσαι…δεν ήρθε ακόμα το πλήρωμα του χρόνου.
- Τι χρώμα έχει ο «έρωτας ο παντοτινός»;;;
- Άσπρο…και έρχεται όταν πρέπει…όπως και τα φτερά μου θα γίνουν άσπρα…όταν πρέπει…
- Και εσύ δεν βιάζεσαι;
- …
- Γιατί χαμογελάς;
- Γιατί δεν μαθαίνεις…
- Και είναι σωστό να με κοροϊδεύεις;
- …
- Το κόκκινο μπουκαλάκι τι είναι τελικά;
- Διάβασε μόνη σου…
- …«Έρωτας απαγορευμένος»…Δηλαδή;
- Τι με ρωτάς; Πιες το και θα μάθεις!
- Μα λέει…απαγορευμένος...
- Δική σου η επιλογή καλή μου…αν το πιεις θα μάθεις τι είναι…αν δεν το πιεις…απλά δεν θα ξέρεις τι είναι…ΠΑΝΤΑ εσύ αποφασίζεις.
- Μα…δεν θα μου πεις τουλάχιστον κάτι…
- Σαν τι;
- Θα πονέσω;
- Ίσως…
- Θα αντέξω;
- Μάλλον…
- Και μετά;
- …
- Και μετά;
- Πρόσεχε πως το κρατάς το μπουκαλάκι…θα το σπάσεις.
- Με φοβίζει…
- Τότε άστο…
- Θα ξανάρθεις;
- Δεν μπορώ να σου το πω και το ξέρεις…
- Τι ξέρεις τότε;
- Τίποτα και πολλά…
- Πάλι χαμογελάς…
- Περιμένω απλά να δω…τι θα αποφασίσεις.
- Και με λυπάσαι;
- …
- Το πίνω…
- …
- Θα ξανάρθεις; Πότε θα μου δώσεις…το λευκό μπουκαλάκι;;
- Όταν και τα φτερά μου…θα γίνουν λευκά…
- Και πότε θα γίνουν λευκά;;
- Όταν θα πιεις όλα τα μπουκαλάκια που θα σου προσφέρω…

Amor Vincit Omnia
Caravaggio, 1601–1602
Gem?ldegalerie (Berlin)
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τετάρτη, Ιουλίου 26, 2006 |


18 Comments:


At 7/26/2006 9:30 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Καλησπέρα μικρή πολύ ωραίο.
Πάρε τηλέφωνο όταν μπορείς.

 

At 7/26/2006 11:00 μ.μ., Blogger highfidelityshow

Έρωτας... χμ. Πολύ ψαγμένος ο έρωτας! :)

 

At 7/27/2006 1:16 π.μ., Blogger Attalanti

Από πού πάνε για το κατάστημα; Πάλι έχασα το δρόμο... Πολύ καλή επιλογή, μανούλα, για άλλη μια φορά!

 

At 7/27/2006 3:35 μ.μ., Blogger Giramondo

Anonymous...Καλή αρχή...Παπάκι!!

Zero...ναι ο άτιμος...είδες;;;

Attalanti...κατάστημα δεν έχει...όποτε του καπνίσει του άτιμου...έρχεται...και φεύγει.

Φιλιά

 

At 7/27/2006 5:04 μ.μ., Blogger Vaggie

Πραγματικά πολύ ωραίο, μπράβο!...
Τώρα θυμήθηκα και μια διαφήμιση που έλεγε: Κόκκινο είναι το χρώμα...
Μάλλον κάτι απαγορευμένο θα διαφήμιζε...ούτε που θυμάμαι τι όμως..χεχε...
Και πάλι μπράβο.

 

At 7/27/2006 6:06 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

Τι όμορφο...
Μεθυστικό!


Να'ξερα πότε θα ξεδιψάσω!
Και θα ζαλιστώ!

Μα πως παραπλανούν τα χρώματα, ε;

 

At 7/27/2006 11:46 μ.μ., Blogger highfidelityshow

Είδα!

Κατάστημα? Χλωμό. Ώρες γραφείου? Τι είναι αυτό? Συνήθως δουλεύει με ραντεβου... ;)

 

At 7/28/2006 8:43 π.μ., Blogger Little_Pat

Πωπω! Δηλαδή, όντως, μεθάς ε; Πρέπει να γίνεις σταφίδα πρώτα. Γι' αυτό λένε 'μεθυσμένος από έρωτα';;;; Νηφάλιος δε τη παλεύεις δηλαδή;

 

At 7/28/2006 11:37 π.μ., Blogger κaτeρina

πολύ ωραίο!


ένα μπουκαλάκι παρακαλώ....πολύχρωμο υπάρχει;;;

:)

 

At 7/30/2006 1:59 μ.μ., Blogger Unknown

Γιατί απαγορευμένος και όχι παθιασμένος;;;;;;

Α μην μου χαλάτε το κόκκινο τώρα....

 

At 7/30/2006 4:47 μ.μ., Blogger γιώργος

κόκκινο...
πάθος, πόθος, φωτιά...
γνώση και απαγόρευση...

το λευκό μπουκαλάκι εμπεριέχει όλα τα χρώματα από τα υπόλοιπα...
άρα, όντως θα το πάρεις όταν πιεις όλα τα υπόλοιπα...

και μακάρι το τελευταίο, πριν το άσπρο, να είναι το κόκκινο...
ένας έρωτας, πάνω απ'όλα, πρέπει να είναι απαγορευμένος...
πρέπει να ζηλεύεται από τον υπόλοιπο κόσμο...

καλησπέρα γυριστρούλα...

 

At 7/31/2006 8:58 π.μ., Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas)

Το κόκκινο μπουκαλάκι έχει την ωραιότερη γεύση, όταν το πίνεις μετά το άσπρο...

 

At 7/31/2006 6:02 μ.μ., Blogger ηω-λιθικός

εύχομαι να αξιωθείς του προορισμού , απολαμβάνοντας όμως την διαδρομή ....

φιλιά

 

At 8/01/2006 11:44 μ.μ., Blogger Παπαρούνα

πολυ όμορφό, αν κι εμένα με τρομάζει αυτό το απαγορευμένο και μάλλον θα το απέφευγα:ρ

 

At 8/03/2006 1:49 π.μ., Blogger Gwgw

Και εγώ το ήπια! Ανυπομονώ για το λευκό μήπως και το κόκκινο πάψει να πονάει τόσο!

 

At 8/03/2006 11:59 μ.μ., Blogger bidibis

Με κόλασες καλέ μ'αυτόν τον τσιτσιδομαντράχαλο που μου βάλες φάτσα-κάρτα καλέ!

Επιτρέπεται μεγάλη γυναίκα να κάνει τέτοια πράγματα:

 

At 8/08/2006 12:45 μ.μ., Blogger Giramondo

Vaggie...ευχαριστώ...πολλά κόκκινα φιλιά.

Καπετάνισσα...μας παραπλανούν...δεν λες τίποτα.Πολλά φιλιά καλή μου.

Zero...αυτήν την εποχή το κατάστημα δουλεύει στο φουλ!!!Φιλί στο παιδάκι μου!

Little_Pat...δεν πίνω...οπότε μεθάω με έρωτα...και γίνομαι σταφίδα! Φιλιά

kaTeRINa...όσα μπουκαλάκια πολύχρωμα θέλεις μικρή μου!! φιλί!

Bart Simpson...ξέρω τουλάχιστον καμιά δεκαριά άτομα που μου ρίχνουν μούτζες...αν μου πεις ποιος/α είσαι θα ζητήσω και πιο ειδικά συγνώμη!

Σύγνωμη παιδιά παραστράτησα...τα μπουκαλάκια...είπαμε!!!Λίγη κατανόηση;;

Darthiirάκο...και παθιασμένος...και απαγορευμένος...φιλιά

γιώργος...είσαι η θετική μου ενέργεια!!!Σε ευχαριστώ...!

synas...μετά το άσπρο...το κόκκινο;;...πάθος...λάθος;; ή όχι;;; φιλιά!!

Ηω-λιθικός...πόσα ξέρεις εσύ;;;Φιλιά κόκκινα, κίτρινα...μπλε!

παπαρούνα...και εμένα με φοβίζει...αλλά δεν αποφεύγω...αυτοκαταστροφική;ίσως...φιλιά πολλά!

Γωγώ...φιλί καλή μου να κλείσει η πληγή!! θα πάψει να πονάει...να είσαι σίγουρη!!!

BadlyDrawnBoy...εσύ και η τέχνη...καμία σχέση να φανταστώ;; φιλιά πολλά πολλά!!!

Καλησπέρες!!!!

 

At 2/28/2007 11:30 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it 2002 mitsubishi eclipse rs

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC