Παρασκευή, Ιουλίου 28, 2006

- Με πονάς!
- Δεν γίνεται αλλιώς…
- Είσαι σίγουρη;
- Ναι το προσπάθησα…
- Και πόσο θα κρατήσει;
- Μέχρι να βρω την άκρη…
- Δεν το βλέπω για σύντομα αυτό.
- Ναι δεν είναι…
- Αγάπα με.
- Το προσπαθώ.
- Γιατί δεν τα καταφέρνεις;
- Γιατί με προδίδεις.
- Δεν σε προδίδω…εσύ παίρνεις μόνιμα αποφάσεις εναντίον μου. Εγώ απλά αντιδράω.
- Γιατί αντιδράς;
- Γιατί με σκοτώνεις.
- Μα…
- Μα…η αγαπημένη σου λέξη μαζί με το αν, το ίσως και το επειδή…όλες λέξεις του μυαλού σου που καταδικάζουν την ύπαρξή μου. Ώρες ώρες…έχω την αίσθηση ότι δεν θυμάσαι καν ποιος είμαι…
- Αλήθεια ποιος είσαι;
- Είμαι ο εαυτός σου…είμαι εσύ!
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Παρασκευή, Ιουλίου 28, 2006 |


8 Comments:


At 8/08/2006 2:57 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

Ενας εσωτερικος μονολογος με βαθυτερες προεκτασεις...

 

At 8/08/2006 4:05 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

Να μ' αφουγκράζεσαι, ε;
Να σωπαίνεις για να μ' αφουγκράζεσαι εμένα.
Δηλαδή, εσένα...

 

At 8/09/2006 6:32 π.μ., Blogger Giramondo

ΠΡΕΖΑ TV...πολλές προεκτάσεις...

Καπετάνισσα...προσπαθώ...μα χάνομαι και ξαναπροσπαθώ...

καλημέρες

 

At 8/09/2006 11:53 π.μ., Blogger Attalanti

Καλημέρα, γλυκιά μου μανούλα! Οι αποφάσεις δεν θα είχαν αξία αν δεν έπρεπε πρώτα να σκεφτείς, να αξιολογήσεις. Θα την βρεις την άκρη, είμαι σίγουρη! (χωρίς πόνο, no pain, no pain!!!)

πολλά φιλιά!

 

At 8/09/2006 1:56 μ.μ., Blogger highfidelityshow

Stop trying to hit me and hit me!

 

At 8/15/2006 2:17 μ.μ., Blogger Giramondo

Mikra mou Attalanti kai Zero... ti wraia pou ta lete!! polla filia!!!Na paizete omorfa twra pou leipw!!!

 

At 2/07/2007 4:56 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

best regards, nice info » »

 

At 2/08/2007 1:31 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Keep up the good work »

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC