Σάββατο, Σεπτεμβρίου 09, 2006

Αγάπη σε τιμή ευκαιρίας κουράστηκα να παίρνω

Και είπα να κάνω επένδυση μεγάλη

Έδωσα ότι είχα και δεν είχα για την αγάπη με εγγυήσεις

Διάβασα όρους συμβολαίου και έβαλα τη ζωή μου υποθήκη

Πλήρωνα τις μεγάλες δόσεις με τα όνειρα μου

Και νόμιζα πως είχα την αγάπη τη μεγάλη…που σαν κι αυτή δεν υπάρχει άλλη

***

Η εγγύηση του προϊόντος λήγει μετά από τρία χρόνια…

Μικρά τα γράμματα δεν τα είχα διαβάσει…

***

Και να ‘μαι και πάλι στης αγάπης την τράπεζα

Διαβάζω νέους όρους

Ξέρετε χρωστάτε και από πριν…

Ναι θα τα πληρώσω όλα μην ανησυχείτε…

Και παίρνω και πάλι μια αγάπη με περγαμηνές

Και πληρώνω τα χρέη μου με ελπίδες, μικρές και μεγάλες χαρές

***

Και τα χρόνια περνούσαν…περνούν…και θα περνούν

Χρόνια που μπαινοβγαίνω σε τράπεζες αγάπης

Χωρίς ποτέ όρους βολικούς να βρω

Είναι που δεν έχω το κεφάλαιο το απαραίτητο;

Ή μήπως με έβαλαν στη μαύρη λίστα πριν καν το καταλάβω;

***

Και τα χρόνια περνούσαν…περνούν…και θα περνούν

Και τώρα πια…

Άλλους όρους συμβολαίου να διαβάζω δεν μπορώ

Και για να βάλω υποθήκη τίποτα δεν μου έχει μείνει

Και λύση μόνη… την αγάπη μου κι εγώ στα ράφια του Συναισθηματοπωλείον να τοποθετήσω

Με όρους βολικούς για μένα…

Κι όχι πια για σένα…

________________________________________

Καπετάνισσα υποκλίνομαι για μία ακόμα φορά

 
Εκφράστηκε η Giramondo at Σάββατο, Σεπτεμβρίου 09, 2006 |


8 Comments:


At 9/09/2006 5:56 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

Μωρέ Ζουζούνι!
Πως με συγκινείς έτσι;
Τι να κάνω τώρα, τι;
Να'βρω ροδοπέταλα να ράνω τον κόσμο γύρω σου να'χεις κόκκινες τρυφεράδες να κολυμπάς;

Φιλιά και αγκαλιές κι αγάπη στέλνω.
Μαζεύω μάλιστα ξανά και την αγάπη που μας τάξανε μα ήταν κάλπικη, κείνη που γυρέψαμε γέρνοντας το κορμί σε κάποια σκαλοπάτια, αυτή που αφήσαμε προσκέφαλο και φυλαχτό σ'ανάξια χείλη, αλλά:
Αλλά πιο πολύ θα συγκεντρώσω την αγάπη την ολόγυμνη, ολόγιομη κι ολόφωτη να'χεις να κοιτάζεσαι να νιώθεις πως είναι τύχη.

Να ζείς και ν' αγαπάς είναι τύχη.

Κι ας μην.
Κι ας δεν.

 

At 9/09/2006 8:27 μ.μ., Blogger Λακης Φουρουκλας

Τα είπατε όλα οι δυο σας. Εγώ δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω

 

At 9/10/2006 1:15 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Questo ? bello. Ma quell'altro, come lo vedo mi gratto i coglioni.

 

At 9/10/2006 6:04 μ.μ., Blogger Attalanti

(χωρίς λόγια από 'μένα). φιλί!

 

At 9/10/2006 7:50 μ.μ., Blogger Little_Pat

Αυτό το εμπόριο, αυτό το "δούναι και λαβείν" στην αγάπη... Το γαμίδι το αλισβερίσι (λάθος ορθογραφικό).
Μη πουλάς ρε γυριστρούλα, αγόραζε όσο μπορείς ακόμα.
Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

 

At 9/10/2006 11:59 μ.μ., Blogger Giramondo

Καπετάνισσα...ναι ξέρω...κι ας μην...κι ας δεν...σε ευχαριστώ.

Αδαής...όταν συμφωνεί...ένας σοφός σαν κι εσένα...τιμή μου...

Un amico...R.impara il GRECO!!!

Attalanti...φιλί και από μένα μικρή μου...να προσέχεις!

Little_Pat...λες ε;Θέμα δυνάμεων είναι...θα δούμε... Καλή εβδομάδα και σε σένα!!

Πολλά φιλιά σε όλους!!!

 

At 9/11/2006 9:45 π.μ., Blogger γιώργος

καλημέρα γυριστρούλα...

από τα μπουκαλάκια στις προθήκες του μαγαζιού;;;

το εμπόρευμα είναι σίγουρα καλό...

εύχομαι και ο αγοραστής να είναι ο κατάλληλος...

 

At 9/11/2006 5:18 μ.μ., Blogger Giramondo

γιώργος...

αυτά παθαίνει κανείς με τα μπουκαλάκια τα κόκκινα!

πάρε κόσμε!!!
:)

φιλιά πολλά

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC