Σάββατο, Σεπτεμβρίου 16, 2006
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Σάββατο, Σεπτεμβρίου 16, 2006 |


15 Comments:


At 9/16/2006 9:22 π.μ., Blogger Καπετάνισσα

Καλημερούδια μικρή μου!
Άλλαξες φορεσιά, έβαλες ρούχα τρυφερά, ταξιδιάρικα, που'χουν άρωμα αλλιώτικων καιρών...

Πολύ μ' αρέσει τούτο το καινούργιο, ολόδροσο σπιτικό!
Ανανεωμένο, αναγεννημένο, ό,τι πρέπει για άνέμελους περιπάτους και μακρινά φτερουγίσματα...

 

At 9/16/2006 11:41 π.μ., Blogger Unknown

Λες;
Μερικές φορές οι αλλαγές είναι ανέφικτες ή πονάνε πολύ...

 

At 9/16/2006 1:34 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Καλημέρα..Όμορφες αλλαγές!

 

At 9/16/2006 6:15 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Καλό φθινόπωρο...

Αλλαγές! Ωραία το έθεσες μητέρα. Άντε να αλλάξει τίποτα γιατί όλα έχουν γίνει τόοοοοοοοοσο βαρετά και προβλέψιμα.

Πολύ όμορφο το νέο σου look! Τό'ξερα ότι είχες γούστο! Και η φώτο στο banner είναι παραμυθένια. Ήταν τόσο όμορφα όσο φαίνεται?

 

At 9/16/2006 6:38 μ.μ., Blogger Giramondo

Καπετάνισσα...σε ευχαριστώ...για ανέμελους περιπάτους δεν ξέρω...για μακρινά φτερουγίσματα...σίγουρα!!

Darthiirάκο...λες να μην το ξέρω; Πάμε παρακάτω...όμως!!
Υ.Γ.:Πρέπει να καταλάβω κάτι; Όχι,ε;;

Mirca...Σε ευχαριστώ πολύ...και καλώς ήρθες!!!

highfidelityshow...παιδί μου τα πράγματα...δεν αλλάζουν μόνα τους...μην το ξεχνάμε(ούτε εσύ...ούτε κι εγώ!)!
Και ναι ήταν τόσο όμορφα...κι ακόμα πιο πολύ!!!:)

φιλιά πολλά

 

At 9/16/2006 6:51 μ.μ., Blogger Attalanti

Μανούλα, είναι τέλειο! Νομίζω ότι αυτό σου πάει πολύ, πολύ περισσότερο. Καλά ταξίδια, και φέτος!

 

At 9/16/2006 7:25 μ.μ., Blogger Giramondo

Attalanti...ευχαριστώ μικρή μου!!Πολλά πολλά φιλιά!!!

 

At 9/17/2006 12:54 π.μ., Blogger Little_Pat

Α, όμορφα είναι εδώ! :)
Something changed your mood...

 

At 9/17/2006 2:33 π.μ., Blogger Giramondo

Little_Pat...ευχαριστώ...πολύ!!:)

Jap jap...

φιλιά

 

At 9/17/2006 3:41 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Θα το έχω υπόψην μου μητέρα...

 

At 9/17/2006 5:24 μ.μ., Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas)

Φθινοπωρινές αντανακλάσεις... Ανατριχίλα...

 

At 9/17/2006 10:40 μ.μ., Blogger γιώργος

οι αλλαγές είναι πάντα ευπρόσδεκτες...
και οι εξωτερικές και οι εσωτερικές...
αρκεί να πηγάζουν από την ανάγκη για ανανέωση και όχι από υποχρέωση...

καληνύχτα γυριστρούλα...

πολύ ωραίο το νέο 'σπιτικό'...

 

At 9/18/2006 2:43 π.μ., Blogger Giramondo

highfidelityshow...αχ τι καλό και ευγενικό παιδάκι που είσαι!!:)

synas...ελπίζω θετική!!

γιώργος...ευχαριστώ πολύ πολύ!Υποχρέωση;;...λέξη άγνωστη...παρακαλώ δώστε μου ορισμό!! :Ρ

φιλιά πολλά

 

At 9/18/2006 9:42 μ.μ., Blogger γιώργος

υποχρέωση θεωρώ
το να κάνεις αλλαγές για τις αλλαγές
ή γιατί κάποιος στις επιβάλλει...
έχω άδικο;;;

καλησπέρα γυριστρούλα...

 

At 9/18/2006 10:52 μ.μ., Blogger Giramondo

γιώργος...Εσύ άδικο δεν έχεις...και φυσικά γίνεται άπειρες φορές στη ζωή μας!! :)
Εγώ απλά με τη λέξη υποχρέωση κάθε μορφής...έχω τη σχέση που έχει ο διάβολος...με τη λιβάνι!!

φιλιά πολλά

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC