Τρίτη, Σεπτεμβρίου 12, 2006

Λοιπόν λοιπόν…

Ξέρουμε όλοι καλά ότι κάθε γυναίκα…ή σχεδόν κάθε…για να μην είμαστε και απόλυτοι…εκεί γύρω στα 30…και χωρίς παιδί…αρχίζει και θέτει το σοβαρό ερώτημα…ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΑ;;;

Αποτέλεσμα…αυτής της μικροκρίσης είναι συνήθως να παντρεύεται τον πρώτο χριστιανό που είναι διαθέσιμος και να τεκνοποιεί αμέσως!

Μετά από αυτό αρχίζει η μεγαλοκρίση…γιατί ναι μεν το παιδί το έχει…αλλά πάει πακέτο με τον πατέρα…και αυτόν ποιος τον θέλει;;; Άσε που πολλές φορές…ο πατήρ φέρεται και σαν μεγάλος μπέμπης…οπότε η άμοιρη -πρώην διασκεδάζουμε τη ζωούλα μας- τώρα τριαντάρα μάνα…βρίσκεται ξαφνικά με δύο παιδάκια!!

Εγώ λοιπόν βλέποντας προ των θυρών τη μικροκρίση…και επειδή των φρονίμων τα παιδιά…κλπ κλπ…και για να μην μπλέξω και κανένα ανθρωπάκο με εμένα την παλαβιάρα…σκέφτηκα να περάσω στη blogoυιοθεσία…οπότε και έγινα blogoμαμά χαρούμενη και ευτυχισμένη…της Attalanti.

Επειδή όμως είμαι και υπεύθυνη blogoμαμά…και ξέρετε τι προβλήματα πίεσης και άγχους αντιμετωπίζουν τα μοναχοπαίδια…ρώτησα διακριτικά αν η blogoμικρή μου θέλει blogoαδελφάκι…και με χαρά μου είπε ότι … «ναι τέλει…τέλει» . Έτσι έγινε αδελφούλης της Attalanti ο Ζero.

Ανακοίνωση της blogoυιοθεσίας δεν κάναμε…αλλά εδώ και λίγους μήνες είμαστε μία χαρούμενη μοντέρνα blogoοικογένεια…χωρίς blogoπατέρα…χα!

Επειδή όμως το blogoπαιδάκι μου ο Ζero αποφάσισε να κάνει μία μικρή αλλαγή στο blogoσπιτάκι του-και να βγάλει και εκείνη την αυθάδικη φωτογραφία από το profile του-…είπα να κάνω επίσημη και την blogoυιοθεσία...και να τα γιορτάσουμε όλα μαζί!!! Το νέο blogoσπιτάκι…λοιπόν λέγεται: http://highfidelityshow.wordpress.com και ο μικρός μας εμφανίζεται πλέον ως:

Να πάτε να τον δείτε για να γελάσετε ειδικά με τα πειράματα του…και να του στέλνετε και φιλιά πάντα από τη blogoμαμά του.

Τι όμορφο να έχει κανείς τέτοια υπέροχα blogoπαιδάκια…και να γλιτώνει από μικρομέγαλες κρίσεις!!!

αι την και απΑ;;;

*****



Σήμερα Τρίτη αφιερώνουμε…

στη Χνουδένια




γιατί όταν είδα αυτόν τον πίνακα...η σκέψη μου πήγε σε εκείνη
και "μπήκα στην παρανομία"
για να βγάλω τη φωτογραφία...

 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τρίτη, Σεπτεμβρίου 12, 2006 |


8 Comments:


At 9/12/2006 5:01 μ.μ., Blogger Xνούδι

:)))))
Υπεροχότατο. Σε ευχαριστώ.
Φιλάκι και καλό απόγευμα.

 

At 9/12/2006 11:12 μ.μ., Blogger Unknown

Μπλογκοστενές επαφές τρίτου τύπου...

 

At 9/13/2006 8:18 π.μ., Blogger Attalanti

Καλημέρα μανούλα! (αγκαλιά και φιλί!)

 

At 9/13/2006 1:08 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Μητέρα είστε και η πρώτη!
Η πιο cool μητέρα όλων των ιστολογίων...

Μας αφήνετε να γυρνάμε αργά το βράδυ, να πολύ βλέπουμε τηλεόραση, και να καθόμαστε με τις ώρες στο internet...

Καλημέρα,
ο γιόκας σου

 

At 9/13/2006 7:02 μ.μ., Blogger Giramondo

Xνούδι...φιλιά χνουδένια!

Darthiirάκο μου...όλα τα καταλαβαίνεις εσύ!!

Attalanti...μικρή μου σε ευχαριστώ...τόσο μα τόσο πολύ για την καρτούλα...ήταν μία γλύκα!!!Φιλάκι!

highfidelityshow...μικρέ μου...μην τα λες όλα...θα πούνε ότι δεν σας δίνω σωστές αρχές...κλπ. κλπ.!!! :Ρ
Φιλί!

 

At 9/13/2006 11:05 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Πόσο δίκιο έχετε μητέρα...

Μας αφήνετε να γυρνάμε αργά το βράδυ, να πολύ βλέπουμε τηλεόραση, και να καθόμαστε με τις ώρες στο internet... το Σάββατο.

 

At 9/14/2006 2:04 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

...άσε που τα blogoπαίδια δεν έχουν και έξοδα ;)!

 

At 9/14/2006 9:03 μ.μ., Blogger Giramondo

highfidelityshow...ακριβώς!!Μόνο το Σάββατο!!!Σε ευχαριστώ...πάρα πάρα πολύ για την καρτούλα!!Γέλασα πραγματικά!!!!

cpil...αυτό πάλι πού το πας;;; Σωστή η σκέψη!!! Καλώς ήρθες!!!

Φιλιά!!

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC