Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 13, 2006
- Δεν μου λες το καταλαβαίνεις ότι κάνεις και πάλι βλακείες…ή είσαι στο συννεφάκι σου…και χαμπάρι δεν παίρνεις;
- Κάτι καταλαβαίνω…
- Και τι έχεις να πεις…δεν θα υπερασπιστείς τη θέση σου;
- Γιατί να το κάνω;
- Γιατί όταν έχεις μία θέση, όταν κάνεις κάτι…και ιδιαίτερα αν είναι λάθος πρέπει να το εξηγείς…δεν νομίζεις;
- Νομίζεις;
- Ναι.
- Και σε ποιον πρέπει να εξηγήσω;;;
- Σε κάθε ενδιαφερόμενο…
- Μα οι βλακείες μου δεν αφορούν κανέναν…
- Έτσι λες;
- Έτσι.
- Τι εγωιστική θέση είναι αυτή;
- Είναι ε;
- Ναι είναι.
- Δεν μου λες…αν κατά τύχη…κάνω και κάτι σωστό…πρέπει να το εξηγήσω;
- Όχι, αφού είναι σωστό.
- Ωραία…όσα κάνω λοιπόν είναι σωστά!
- Δεν είσαι μόνο εγωίστρια…είσαι και υπερόπτης….και μάλιστα χωρίς όρια!
- Ποιος ορίζει…τη βλακεία μου, το λάθος μου, το τι πρέπει να εξηγήσω;
- Το κοινωνικό περιβάλλον που ζούμε.
- Χα! Δηλαδή…εσύ και κάτι άλλοι σαν κι εσένα!
- Μα…
- Μαμούνια…πας εσύ να ορίσεις εμένα…γιατί κάποιος άλλος…ορίζει εσένα…και ποιος ξέρει…ποιος τον ορίζει και αυτόν!
- Δεν είναι δυνατόν…να ζεις χωρίς κανόνες!
- Θέλεις να πεις…χωρίς τους δικούς σας κανόνες…γιατί εγώ με κανόνες ζω…με τους δικούς μου…
- Πες μου έστω ένα δικό σου κανόνα!
- Δεν βλάπτω κανέναν, δεν δεσμεύω κανέναν, υπάρχω για όλους και όλα.
- Έχεις αρλούμπες στο κεφάλι σου!
- Πιθανόν…καλύτερα όμως από το να το έχω γεμάτο κοινωνικές επιταγές.
- Θα καταλήξεις μόνη…για αυτό και σου μιλάω!
- Γιατί εσύ τι θα καταλήξεις…; Εσύ έχεις απλά δέκα που γυρνάνε γύρω σου σαν αδιάφοροι πλανήτες…εγώ έχω εμένα.
- Πόσες βλακείες λες μέσα σε μία μέρα;
- Δεν έχω όριο!
- Πας κάπου με την ειρωνεία;
- Μακριά…με προστατεύει…από υστερικές κρίσεις…σαν κι αυτές που έχεις εσύ!
- Αλήθεια…σε ενδιαφέρει κάτι;
- Φυσικά…το να ζήσω!
- Με τι σκοπό; Τι ιδανικό; Τι στόχο;
- Το να ζήσω…λίγο σου φαίνεται;
- Μα δεν θέλεις…
- Όχι!
- Τι όχι; Δεν πρόλαβα…να πω κάτι…
- Δεν θέλω όλα αυτά που θέλετε…! Θέλω απλά να ζήσω! Μπορώ;






Κι αν το δρόμο μου διάλεξα ανηφορικό...


ήταν δικός μου...και τον έζησα

και στο τέλος του... βρήκα αυτό που ήθελα
*****
*****
Σήμερα Τετάρτη αφιερώνουμε:
Για σένα Γιώργο και για την καλή σου…

Γιατί δεν ξέρω ποιον να θαυμάσω πιο πολύ…

Εσένα που έχεις το θάρρος να αγαπάς με τον τρόπο που αγαπάς και να το εκφράζεις με τον τρόπο που το εκφράζεις…

Ή εκείνη που καταφέρνει και εμπνέει τόσα πολλά και τόσο δυνατά…

Να είστε πάντα καλά! Και να ζείτε το μπουκαλάκι σας έντονα!
*****
I 've got you under my skin
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 13, 2006 |


7 Comments:


At 9/13/2006 8:57 μ.μ., Blogger γιώργος

έμεινα άφωνος!!!

ευχαριστούμε πολύ γυριστρούλα,
και το αστεράκι μου και εγώ...

και ευχόμαστε τα καλύτερα και σε σένα...

να 'σαι καλά...

 

At 9/13/2006 9:19 μ.μ., Blogger Λακης Φουρουκλας

τελικά ΕΙΣΑΙ απαράδεκτη! γιατί; μα επειδή γράφεις τα... κείμενά μου:) Να'σαι πάντα καλά να με (μας) εκφράζεις...

 

At 9/13/2006 11:20 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

Τέτοια αγάπη να'χεις!
Και πιό πολύ!
Να μη χορταίνεις το φιλί!

 

At 9/13/2006 11:20 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 9/14/2006 8:03 π.μ., Blogger Little_Pat

Μπράβο ρε Giramondo!
Μπράβο!

 

At 9/14/2006 8:15 π.μ., Blogger Attalanti

ΠΟΛΥ ωραίο... Αλλά πολύ ωραίο! Καλημέρα!

 

At 9/14/2006 9:00 μ.μ., Blogger Giramondo

γιώργος...σε άφησα άφωνο;; Θέλει ταλέντο αυτό!!!:Ρ Φιλιά

Αδαής...μα δεν κατάλαβες...ότι κλέβω αρχεία από το pc σου!!!:Ρ Φιλιά

Καπετάνισσα...αν πιάσει η ευχή σου...θα έρθω να πιούμε...πολλά ποτήρια από την καλή...Φιλιά

Little_Pat...να είσαι καλά! Φιλιά

Attalanti...καλησπέρα μικρή μου!Φιλάκι!

αστεράκι...έχεις και εσύ blog;;Το έχασα με τις διακοπές!!Να είσαι καλά!!Και να λάμπεις πάντα στην αγκαλιά...του γιώργου σου!!!
Φιλιά

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC