Τετάρτη, Νοεμβρίου 08, 2006
Δεν σου αφιερώνω τις λέξεις που θα ήθελες να ακούσεις…

Όχι γιατί δεν τις αξίζεις…
Αλλά γιατί δεν ξέρεις να τις κερδίζεις…

Πολλές φορές τις εκβίασες…
Μην γελιέσαι…

Εσύ τις έφερες εκεί που ήθελες…
Και τώρα που αντιστέκονται θυμώνεις…

Δεν σου αφιερώνω τις λέξεις που θα ήθελες να ακούσεις…

Οι λέξεις δεν εκβιάζονται…ούτε και εγώ…


Η blogina Giramondo…λέει με όλο το θράσος που διαθέτει…ότι γράφει στο blogάκι της…ότι της κατέβει…και όποτε της κατέβει!
Κατανοητό;
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τετάρτη, Νοεμβρίου 08, 2006 |


24 Comments:


At 11/08/2006 9:17 μ.μ., Blogger Unknown

A δεν γράφεις κατά παραγγελεία; Και ήθελα να κάνω μία... :p

 

At 11/08/2006 9:34 μ.μ., Blogger Giramondo

Darthiirάκο...εσύ να κάνεις όσες θέλεις!

φιλιά πολλά

 

At 11/08/2006 9:54 μ.μ., Blogger exilio

Ε μα φυσικά!!:)

xxxx

 

At 11/09/2006 8:25 π.μ., Blogger Xνούδι

πιο κατανοητό δεν γίνεται. Αυτό μας έλλειπε να μην γραφουμε ότι μας κατέβει.
Καλημέρα. ε? Ναι...

 

At 11/09/2006 9:56 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

άσχετο αλλά φωτό ρέ!
δικές σου??

 

At 11/09/2006 9:57 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

ωραίες φωτογραφίες ήθελα να πω η ηλίθια

 

At 11/09/2006 10:26 π.μ., Blogger Giramondo

Exilio...φυσικά και μπορείς να το καταλάβεις εσύ!!Όχι όμως και όλοι!!XXX...καλώς μας ήρθες!:)

Xνούδι...καλημέρα χνουδένια...έτσι λέω και εγώ...αλλά δεν σκέφτονται όλοι έτσι!:)

μαργαρίτα...γεια σου...και καλώς μας ήρθες!!Ευχαριστώ...ναι δικές μου είναι. :)

 

At 11/09/2006 2:41 μ.μ., Blogger ηω-λιθικός

όποιος αξίζει τις λέξεις , δεν χρειάζεται να τις κερδίσει, είναι ήδη δικές του...
Οι λέξεις δεν κερδίζονται , με πονηριά , ούτε με διπλωματία ... γιατί τότε θα είναι ψεύτικες και θα έχουν βγει με τρόπο πονηρό και εξαναγκαστικό...
αν τις αξίζεις, τις έχεις μέσα σου και δεν χρειάζεσαι να τις ακούσεις...
Για αυτό και λέμε ότι κάποιος , τις ΑΞΙΖΕΙ...και δεν λέμε τις χρειάζεται...

 

At 11/09/2006 3:30 μ.μ., Blogger Attalanti

Σιγά μην κάναμε ότι ήθελαν οι άλλοι (ή μόνο ένας)! Λίγη αντίσταση και ίσως εκτιμηθούν πράγματα που διαφορετικά θεωρούνται δεδομένα... Με τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς! φιλιά!

 

At 11/09/2006 3:42 μ.μ., Blogger γιώργος

και καλά κάνεις...

καλησπέρα...

 

At 11/09/2006 4:30 μ.μ., Blogger UrbanTulip

επειδη εκτιμώ την αξία των λέξεων και σε ποιούς τις δίνω τις λέξεις μου ( τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι έχω μουγκαθεί...χμ) σε κατανοώ gir. ριλαξ τωρα.

 

At 11/09/2006 5:49 μ.μ., Blogger fish eye

..κατανοητο..πολυ ομορφο..και πολυ αληθινο!!

 

At 11/09/2006 7:12 μ.μ., Blogger maika

ελήφθη.. over!!

(άλλα έκανες πάντως στο πειρατικό... έλα να δεις...)

 

At 11/10/2006 10:31 π.μ., Blogger exilio

Το shoutbox γιατί το έβγαλες;Θέλω να σου στέλνω μηνυματάκια ;Ρ

 

At 11/10/2006 2:39 μ.μ., Blogger Βαγγέλης Μπέκας

Και καλά κάνεις…

 

At 11/10/2006 11:57 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

Να σού αφιερώσω εγώ κάτι;

Gira, il mondo gira
Nello spazio senza fine
Con gli amori appena nati
Con gli amori gi? finiti
Con la gioia e col dolore
Della gente come me

Un mondo
Soltanto adesso, io ti guardo
Nel tuo silenzio io mi perdo
E sono niente accanto a te

Il mondo
Non si ? fermato mai un momento
La notte insegue sempre il giorno
Ed il giorno verr?...

Σ;))))))))

 

At 11/11/2006 7:29 μ.μ., Blogger Giramondo

alitabouras...ναι ναι...εσύ σίγουρα κατάλαβες!!

Ηω-λιθικός...χμμμ...έχω τις αμφιβολίες μου...αλλά δημοκρατία έχουμε.

Attalanti...ναι παιδί μου όλοι στον αγώνα!!

γιώργος...έτσι λέω και εγώ! Καλησπέρα!!!

UrbanTulip...και εγώ μας κατανοώ...θα χαλαρώσω όταν με αφήσουν!

με το φεγγαρι αγκαλια...όμορφο δεν ξέρω αν είναι...αληθινό πάντως σίγουρα!

maika...ευτυχώς που ελήφθη...πάω να κλέψω τίποτα τώρα στο πειρατικό!! :)

Exilio...το έβγαλα γιατί δεν το χρησιμοποίησα αρκετά όσο το είχα...μπορείς να μου στέλνεις όσα μνμ θέλεις στο mail μου!

VITA MI BAROUAK...είδες εμείς που πετάμε ψηλά συμφωνούμε!

Μαύρος Γάτος...φοβερό!!ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση!! Ειδικά η τελευταία ερώτηση...με απασχολεί...:)

φιλιά πολλά

 

At 11/12/2006 1:20 π.μ., Blogger Καπετάνισσα

Σε χαίρομαι μικρό μου!

Μην ξεπουλήσεις το παραμικρό.

Την ψυχούλα σου και τα μάτια σου...

 

At 11/12/2006 1:44 π.μ., Blogger Giramondo

Καπετάνισσα...ποτέ καλή μου ποτέ!!!

φιλιά πολλά

 

At 11/12/2006 1:47 π.μ., Blogger Giramondo

Μαύρος Γάτος...παρατήρησα ότι στο τέλος δεν είναι ερώτηση...αλλά μάλλον εγώ ήθελα να το θέσω ως ερώτηση:)...ευχαριστώ και πάλι!

 

At 11/13/2006 6:26 μ.μ., Blogger κaτeρina

οι λέξεις δεν εκβιάζονται...αυτό είναι το μόνο σόγουρο...πόσο μάλλον ένα «σ’αγαπώ»!

φιλιά!

 

At 11/13/2006 10:17 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Μη μασάς!;)

 

At 11/15/2006 7:46 μ.μ., Blogger Giramondo

kaTeRINa...σωστά τα λες μικρό κατερινάκι!! :)

evelina_z13...προσπαθώ!! :)

φιλιά πολλά

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC