Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006
Για να μην λέτε ότι γκρινιάζω συνέχεια όποτε έρχομαι στην Ελλάδα…θα μιλήσω και για κάτι που μου αρέσει στην Αθήνα!

Είναι οι δωρεάν εφημερίδες που βρίσκει κανείς στο μετρό και όχι μόνο!
Μπορώ να μαθαίνω καθημερινά τι γίνεται στην πόλη μου και μάλιστα χωρίς να πληρώσω δεκάρα τσακιστή…βέβαια δεν έχω τα cd και τα dvd και όοοολες τις άλλες προσφορές που δίνουν οι εφημερίδες και τα περιοδικά…αλλά σκασίλες μου!
Αυτές λοιπόν οι εφημερίδες (αν και λιγάκι καθοδηγούμενες νομίζω…κανείς δεν είναι τέλειος!) με ενημερώνουν για τις ταινίες, τα θέατρα, τις εκθέσεις και τις εκδηλώσεις της εβδομάδας…κάνουν προτάσεις για φαγητό και ποτό…και καλύπτουν και λίγο από πολιτική, κοινωνικά θέματα, υγεία, αθλητικά, τουρισμό…και πάει λέγοντας!

Αγαπημένη είναι η Lifo…ίσως γιατί είναι πιο νεανική…ίσως γιατί έχει πιάσει τόπο και η πλύση εγκεφάλου από τον Πιτσιρίκο…λέει…λέει το κοπέλι…κάνει τη γριά και θέλει! Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν διαβάζω καθημερινά και τα άλλα έντυπα. Μία παρατήρηση θα είχα μόνο για τη Lifo αλλά προς το παρόν δεν έχει ζητήσει και κανείς τη γνώμη μου οπότε και την κρατάω για μένα! Γιατί στις μέρες μας το να λες την άποψή σου χωρίς άδεια είναι επικίνδυνο!!

Δεν έχω καταφέρει ακόμα να βρω το Athens Voice…κάνω κάτι λάθος;;

Τι δεν έχουν τα έντυπα αυτά και μου αρέσουν τόσο;; Δεν έχουν κουτσομπολιό!! Ακόμα και αν έχουν ένα αφιέρωμα σε κάποιον…μιλάνε κυρίως για τη δουλειά του και τις απόψεις του…ή και για τη ζωή του…αλλά χωρίς κρεβάτια…μαξιλάρια και άλλα παρεμφερή!


Το οποίο και με φέρνει στην επόμενη σκέψη μου!

Έλεος καλά μου κανάλια!!!
Δεν πρόλαβα να έρθω και είμαι έτοιμη να αρχίσω στις σφαλιάρες όποιον τολμήσει να με ρωτήσει αν άκουσα με ποιον πήγε η κυρία Ποτσουπούλου.;.;.; Με πόσες έχει παντρευτεί φέτος ο κύριος Μινούπουλος.;.;.;ΕΕεεεε;;;Με πόσες;;; Τι φόρεσε σε εμφάνισή της η κυρία Μπιτουπουλάκη.;.;.; Το εσώρουχό της ανάποδα;;; Είναι στη μόδα φέτος η φούστα πάνω από παντελόνι ή όχι!!;;;!!!

Σταματάω πάλι άρχισα τα αρνητικά!!!

Γυρνάω στα θετικά…πρώτη φορά ανακάλυψα την πληθώρα σεμιναρίων που μπορεί να παρακολουθήσει κανείς στην Αθήνα…πάνω σε διάφορα θέματα!!
Από την άλλη οι τιμές είναι συχνά τσουχτερές…και δεν έχουν καμία σχέση με ανάλογες προσφορές που γίνονται για παράδειγμα στη Γερμανία. Κύριε Ελληνικό Κράτος…τι θα έλεγες να ασχοληθείς λιγουλάκι; Αν θυμάμαι καλά υποστηρίζεις τη θέση της Ευρωπαϊκής Ένωσης που επικροτεί τη δια βίου παιδεία!!! Σωστά;;; Τώρα θα μου πεις τι ψάχνω…εσύ ούτε με την υποχρεωτική παιδεία δεν τα βγάζεις πέρα!!!

Τελικά πάλι σε αρνητικό το γύρισα το θέμα…παρατηρώ μία γκρίνια πάλι…οπότε κλείνω και πάω να βρω ποιος θα με συνοδεύσει σε όλα τα ωραία που έχω σημειώσει ότι θέλω να πάω!

Φιλιά Πολλά!!!
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006 |


3 Comments:


At 10/28/2006 4:39 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Κι όπως έχει πει και κάποια πολύ καλή blogίνα: "κανείς δεν με αναγκάζει…το ξέρω…αλλά γνώμη για το χάλι…μπορώ να έχω!"

 

At 10/28/2006 11:37 μ.μ., Blogger γιώργος

είδες για να λείπεις καιρό από την Αθήνα,
τι χάνεις;;;
ενώ εμείς, είμαστε πλήρως ενημερωμένοι...

καληνύχτα γυριστρούλα...

 

At 10/31/2006 10:34 μ.μ., Blogger Giramondo

highfidelityshow...ναι καλά τα λέει η κυρία!! Να μου τη γνωρίσεις!! :Ρ φιλιά!:)

γιώργος...βλέπω...βλέπω...λες να αρχίσω να μένω παραπάνω εδώ;;; :) φιλιά θετική μου ενέργεια!

σματς σμουτς και καληνύχτες!

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC