Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006

Εγώ το είδα στην Mantalena που το είδε στον VryPAn...ο οποίος δεν ξέρω που το βρήκε!!!
(Δεν γίνεται να τα ξέρω και όοοολλλλαααα!!!)

FREE HUGS
***

-Κατάλαβες λοιπόν τι μου λείπει;

-Τι;

-Μια μεγάλη αγκαλιά...μέσα της να κρυφτώ...χωρίς τι και πώς...

-Ε...έλα!

-Σίγουρα;

-Ναι...αλλά...να σου πω...

-Είπαμε χωρίς τι και πώς...

-Μα...να μην ρωτήσω;

-Χμμμ...είδες...γιατί είναι τόσο δύσκολο...αυτό που μου λείπει!

 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006 |


16 Comments:


At 10/04/2006 1:52 μ.μ., Blogger ονειροπόλος πάνθηρ...

Ψάχνεις το απόλυτο......δύσκολο.....αλλά αφού ξέρεις τι ψάχνεις θά'ρθει!!!!
Αυτοί/ες που δεν ξέρουν τι ψάχνουν μας μπερδεύουν.......λέω εγώ τώρα....;-))

 

At 10/04/2006 2:03 μ.μ., Blogger Λακης Φουρουκλας

Κόπιασε στην Ταϊλάνδη, καλή κυρία:)

 

At 10/04/2006 2:43 μ.μ., Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ

όποιος ψάχνει ... βρίσκει.
καλησπέρα

 

At 10/04/2006 3:09 μ.μ., Blogger γιώργος

μεγάλο θέμα...
είναι δύσκολο να το βρεις...
όμως, αν το βρεις, δεν το χάνεις...

καλημέρα γυριστρούλα...

 

At 10/04/2006 4:12 μ.μ., Blogger Giramondo

uneverknowinlife...ναι το έχω αυτό!! Ψάχνω πάντα για το απόλυτο...ειδικά για το απόλυτο... λάθος!!! Τι μανία και αυτή!! :)

Αδαής...καλέ κύριε...το σκέφτομαι...από τότε που σε ρώταγα για το κλίμα...(μήνες πριν!!!)...αλλά έχουμε και θέματα...έχουμε και το cabo verde...και δεν έχουμε και την τύχη σας να πουλάμε 300 δολαριάκια...τις εμπνεύσεις μας!!(Τώρα που το σκέφτομαι δεν μου στέλνεις κι εμένα αυτό το www...έχω 2-3 Εισιτηριάκια να βγάλω!!) ;)

padrazo...φυσικά και βρίσκει!! Το θέμα είναι πάντα...τι βρίσκει!! :)

γιώργος...δεν το χάνεις λες;; Ίσως!!
Εγώ...τότε θα έχω απλά μεγάλο ταλέντο στο χάσιμο!!! :)

***

φιλιά πολλά και καλησπέρες!!!

 

At 10/04/2006 4:28 μ.μ., Blogger Mantalena Parianos

"Δεν ψάχνω. Βρίσκω."

-Πικάσσο

 

At 10/04/2006 4:37 μ.μ., Blogger Giramondo

Mantalena...σωστόοοοος...και ο ζωγράφος...και εσύ κυρία μου!! :)

Λες να μπορεί κανείς να το χρησιμοποιήσει και ως δικαιολογία;;


φιλιά

 

At 10/04/2006 5:31 μ.μ., Blogger Mantalena Parianos

"Λες να μπορεί κανείς να το χρησιμοποιήσει και ως δικαιολογία;"

Σαφέστατα. Παραδειγματάκια:

"Δεν ψάχνω να βρω τον μπελά μου. Τον βρίσκω".

"Δεν ψάχνω να βρω φίλους. Τους βρίσκω."

"Δεν ψάχνω τίποτα. Βρίσκω τα πάντα" - στην περίπτωση του Πικάσσο...

:)

 

At 10/04/2006 5:47 μ.μ., Blogger Giramondo

Όπως λέμε...
"δεν φταίω καλή μου για την άλλη...δεν την έψαξα...τη βρήκα!!"

;)

φιλιά

 

At 10/04/2006 6:17 μ.μ., Blogger Unknown

Διαφωνώ. Είναι πολύ εύκολο να το βρείς. Αρκεί όντως να θες όντως αυτό ακριβώς....

 

At 10/04/2006 6:33 μ.μ., Blogger Giramondo

Darthiirάκο...φυσικά και ξέρω τι θέλω...μεγάλο παιδί είμαι!!!

Οι άλλοι...άντρες...γυναίκες...παιδιά...σκυλιά...γατιά...άλογα...καμήλες...και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο...κάποια στιγμή...σου αρχίζουν τα πώς....πού...γιατί;;

Και μην μου πεις ότι δεν γίνεται...είναι μάλλον στη φύση...

 

At 10/04/2006 10:15 μ.μ., Blogger Attalanti

Χτίζω την οικογένεια για να έχει πάντα μια μεγάλη αγκαλιά. Χωρίς ερωτήσεις!

 

At 10/04/2006 11:29 μ.μ., Blogger Jason

Την κατάλληλη μέρα και ώρα έπεσα πάνω σ' αυτό το post.
Δε με απασχολούν τα συμπαθέστατα μηρυκαστικά...
Τα λόγια, όμως, από κάτω είναι εκφραστικότατα.
Το καταλαβαίνω όσο τίποτα άλλο αυτή τη στιγμή...

Φιλιά πολλά.
Χωρίς τι και πώς.

 

At 10/05/2006 2:14 π.μ., Blogger Giramondo

Attalanti...ναι ναι...η blogoοικογένεια...χωρίς ερωτήσεις!!! :)

Jason...μεγάλη αγκαλιά για σένα...χωρίς καμία ερώτηση! :)

(Οι αγελαδίτσες κάνουν αγκαλίτσες...χωρίς να ρωτάνε...και τους έχω και αδυναμία!!...γιατί μου μιλάνε...ωωωω...ναι!! έχω και το video...αλλά λέω να σώσω κάτι από την αξιοπρέπεια...της αγελάδας!!! :)

φιλιά πολλά πολλά

 

At 10/05/2006 12:11 μ.μ., Blogger Βαγγέλης Μπέκας

Αγάλι, αγάλι γίνεται η αγκαλίδα μέλι…

 

At 10/05/2006 2:30 μ.μ., Blogger Giramondo

VITA MI BAROUAK...σωστό...μόνο που αν αργήσει πολύ...ζαχαρώνει το μέλι...Λέω εγώ τώρα...

:) Καλώς μας ήρθες!!!

φιλιά πολλά

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC