Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 29, 2006

Θαυμάζω, σέβομαι και υπερασπίζομαι τις γυναίκες!
Όχι δεν είμαι φεμινίστρια…γιατί ουσιαστικά ο φεμινισμός είναι ότι πιο αντιφεμινιστικό υπάρχει! Πιστεύω όμως στην υποστήριξη και την αλληλεγγύη μεταξύ μας…στην κατανόηση…και ένα σωρό άλλα…δεν είναι το θέμα μου σήμερα!!!

Μόνο που κάποιες στιγμές και κάποιες γυναίκες με βγάζουν από τα ρούχα μου!!

11 Λόγοι για τους οποίους μου τη σπάνε ώρες-ώρες μερικές γυναίκες !!!!

(Ναι ζήλεψα και πάλι τον enteka!!Τον οποίο και έχασα...έγινε κάτι;;)


1. Τι τον κρύβεις καλή μου τον νεοαποκτηθέντα συνοδό σου…μέχρι να τον σιγουρέψεις;;

Α) δεν σου έχω πει ότι δεν τρώμε αποφάγια;
Β) δεν σου έχω πει ότι δεν έχουμε το ίδιο γούστο;
Γ) δεν σου έχω πει ότι δεν κάνουμε όλες…ανιές;;;…ε;;

2. Σταμάτα να μιλάς συνεχώς…και να λες αρλούμπες!!!

Α) δεν σου έχω πει ότι δεν με ενδιαφέρει η τσάντα που θέλεις να αγοράσεις;
Β) δεν σου έχω πει ότι δεν με ενδιαφέρει ποιος το κάνει με ποια;; Από πίτα που δεν τρώω!
Γ) δεν σου έχω πει ότι κάπου υπάρχουν παιδιά που πεθαίνουν…όσο εσύ ασύστολα μιλάς;

3. Μπορείς όταν μιλάς με το δικό μου…να μην με κρίνεις …με βάση το δικό σου εγκέφαλο!

Α) δεν σου έχω πει ότι δεν είμαστε όλες οι ίδιες;;
Β) δεν σου έχω πει να κοιτάς πρώτα τι γίνεται στη δικιά σου τη φωλιά;
Γ) δεν σου έχω πει ότι προδίδεσαι…με αυτά που λες…φαίνεται η…ανιά μέσα σου! Κρίμα!

4. Μην την πέφτεις λέμε σε παντρεμένους και δεσμευμένους!!

Α) δεν σου έχω πει ότι δεν κάνουμε στις άλλες…ότι δεν θέλουμε να μας κάνουν!!
Β) δεν σου έχω πει ότι χάνεις και το χρόνο σου! Δεν χωρίζουν…και καλά κάνουν!!
Γ) δεν σου έχω πει ότι ο γάμος προστατεύει τα παιδιά; Τι διάβολο πας και κάνεις;

5. Πόσο ανεγκέφαλη μπορεί να είσαι για να με φοβάσαι…επειδή εσύ φοράς βέρα και εγώ όχι;

Α) δεν σου έχω πει… ότι ο αντρούλης σου δεν είναι απαραίτητα κελεπούρι;
Β) δεν σου έχω πει ότι αν ήθελα θα είχα κρεμαστεί πολύ πριν από σένα; Προς τι ο πανικός;
Γ) δεν σου έχω πει ότι δεν έπιασες τον πάπα από τα…ίδια…τι να ζηλέψω για πες μου;

6. Τα έφτιαξα με τον πρώην σου;; Ας με συγχωρέσει το Δωδεκάθεο!!!

Α) δεν σου έχω πει ότι μετά από χρόνια απουσίας…η «ιδιοκτησία»…παραγράφεται;
Β) δεν σου έχω πει ότι είμαι καλύτερη σε όλα οπότε γιατί να γυρίσει σ’ εσένα;
Γ) δεν σου έχω πει ότι αν μου τη στήνεις στη γωνία θα περιμένεις πολύ και θα πουντιάσεις!

7. Τα έφτιαξες με τον πρώην μου;; Να είναι δοξασμένος ο Βούδας!!

Α) δεν σου έχω πει ότι πρέπει να τον κάνεις ευτυχισμένο και να μην ασχολείσαι με εμένα;
Β) δεν σου έχω πει ότι οι ευχές στις γιορτές είναι απλά καλοί τρόποι! Τι τον ψήνεις;
Γ) δεν σου έχω πει να μην τα βάζεις με το «ποιος να συγκριθεί μαζί σου»; Για σένα μιλάει!

8. Μπορεί η εξοχότητά σου να μου επιτρέψει ένα καφεδάκι με το φιλαράκι μου;

Α) δεν σου έχω πει ότι υπήρχα πολύ πριν από σένα; Λες να μου έρθει η επιφοίτηση τώρα;
Β) δεν σου έχω πει ότι μου αρέσει που τον κάνεις ευτυχισμένο;
Γ) δεν σου έχω πει ότι έγινα ρεζίλι για να γνωριστείτε και έγραφα τα sms για να σε ρίξει;

9. Άλλο ο ανταγωνισμός και άλλο ο συναγωνισμός! Άνοιξε και κανένα λεξικό!

Α) δεν σου έχω πει ότι σου δίνω την πρωτιά στη δουλειά…αρκεί να συνεργαζόμαστε!!
Β) δεν σου έχω πει ότι μπορείς να είσαι η πρώτη του χωριού…αρκεί να μ’ αφήνεις ήρεμη!
Γ) δεν σου έχω πει ότι στα χωράφια σου δεν μπαίνω…τι βρυχάσαι για να με διώξεις;

10. Το να προσπαθείς να βγάλεις τις άλλες …άνες δεν κάνει εσένα Αγία!!

Α) δεν σου έχω πει να μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια;;
Β) δεν σου έχω πει ότι η…άνα είναι καλύτερη από τις…ανιές…γιατί ξέρεις που βρίσκεσαι;
Γ) δεν σου έχω πει ότι στο τέλος-τέλος γίνεσαι γραφική;

11. Καλή μου πεθερά!!!

Α) δεν σου έχω πει ότι σκίζομαι να κάνω τον κακομαθημένο γιόκα σου ευτυχισμένο;
Β) δεν σου έχω πει ότι αν και μαγειρεύω…σαν κι εσένα δεν υπάρχει άλλη!Μην ταράζεσαι!
Γ) δεν σου έχω πει ότι δεν υπάρχει πρωτάθλημα…και μάλλον τρέχεις μόνη σου;



~~~***~~~

Χαμογελάστε βρε Θεές και σε καμιά άλλη γυναίκα δίπλα σας αντί να τη μετράτε με το βλέμμα χωρίς λόγο και αιτία…κατά πάσα πιθανότητα το έχει το ίδιο ανάγκη με εσάς!!!

 
Εκφράστηκε η Giramondo at Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 29, 2006 |


12 Comments:


At 9/29/2006 3:08 μ.μ., Blogger Λακης Φουρουκλας

καλά όλα όσα λες καλή κυρία, αλλά αυτή η πρόταση είναι όλα τα λεφτά: Όχι δεν είμαι φεμινίστρια…γιατί ουσιαστικά ο φεμινισμός είναι ότι πιο αντιφεμινιστικό υπάρχει!

 

At 9/29/2006 3:41 μ.μ., Blogger suigenerisav

Για τους ίδιους λόγους μας τη σπάνε κι εμάς
Χαιρόμαι που τους καταγράφεις πάντως ..

 

At 9/29/2006 4:32 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Καλές είστε βρε! Χρυσές και με κεραίες που πιάνουν απίστευτες συχνότητες που εμείς οι άντρες ούτε στα πιο απίστευτα ονειρά μας.

Αν και έχω μερικούς λόγους ακόμα... αλλά άστο καλύτερα! ;)

 

At 9/29/2006 6:09 μ.μ., Blogger enteka

oraio post, thanks pou me skeftikes, texniko provlima tou blogger itan alla eleipa ap'to spiti oste na kano republish ta posts
:)

 

At 9/29/2006 6:57 μ.μ., Blogger ηω-λιθικός

πολύ χαίρομαι που τα ακούω αυτά , από μία γυναίκα ...

 

At 9/29/2006 10:02 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

Ν' αγιάσει το στόμα σου γλυκόπαιδο! (Και τα χεράκια που πληκτρολογήσανε αγανακτισμένα)...

Αν ήτανε ο κόσμος (και δη ο δικός μας, ο θηλυκός) όπως τον λαχταράμε, θα'χαμε αλλιώτικη ζωή.

Αλλού στρέψε το βλέμμα.
Οι εικόνες που τσαλακώνουν την ψυχούλα μας, μακριά.

Άσε τις να χαίρονται τις ανασφάλειές τους και την φτηνή τους κριτική.
Πιότερο απ' το θυμό, τους ταιριάζει περιφρόνηση.

 

At 9/29/2006 11:32 μ.μ., Blogger Unknown

Κρίση είναι...
Ξάπλωσε και θα σου περάσει :ppp

 

At 9/30/2006 8:29 μ.μ., Blogger Giramondo

Αδαής...ναι μεγάλο θέμα...:) καλό ταξίδι.

suigenerisav...μία καταγραφή είναι σημαντική...για να καταλάβει κανείς... :)

highfidelityshow...είπα εγώ ότι δεν είμαστε καλές;;Απλά γινόμαστε και απαράδεκτες!! :)

enteka...ευχαριστώ...και χαίρομαι που δεν ήταν τίποτα!! :)

Ηω-λιθικός...το θέμα είναι να τα λένε πολλές γυναίκες... :)

Καπετάνισσα μου...πολλά χρόνια περιφρόνησης...δεν φαίνονται να φέρνουν αποτέλεσμα...τι κάνουμε;; :)

Darthiirάκο...για τη δικιά μου ή για τη δικιά σου κρίση μιλάς!! :Ρ



φιλιά πολλά!!!!

 

At 9/30/2006 11:47 μ.μ., Blogger Attalanti

Xaxaxaxaxa! Τέλειο! Θα στείλω το λινκ (άλλη μια φορά) σε μερικές - μερικές που μου 'ρχονται στο μυαλό. Να'σαι καλά!

 

At 10/01/2006 9:27 μ.μ., Blogger Giramondo

Attalanti...φιλιά μικρή και να γελάς πάντα!! :)

 

At 10/02/2006 12:55 μ.μ., Blogger ονειροπόλος πάνθηρ...

Τελικά ξέρεις τι μ'αρέσει σε ορισμένα blogs όπως αυτό?
Ότι μπορώ και διαβάζω τα "άδυτα" του γυναικίου μυαλού πολλές φορές!!!Δεν σημαίνει βέβαια ότι τα καταλαβαίνω κιόλας!!;-))))
Πάντως για τις τελευταίες γυναίκες.... ένας φίλος τις αποκαλεί:ΔΥΣΚΙΛΙΕΣ
Έχουν, λέει, μια έκφραση σαν να "ζορίζονται" μονίμως να μην τα κάνουν πάνω τους,σαν κάτι να τις ενοχλεί και δεν χαμογελάνε ποτε μα ποτέ!!!!
:-))))))

Φιλιά , καλό μήνα

 

At 10/03/2006 4:43 μ.μ., Blogger Giramondo

uneverknowinlife...αν καταφέρεις και καταλάβεις ποτέ τις γυναίκες θα σου δώσω παράσημο!!Εδώ δεν ξέρουμε τι θέλουμε εμείς...θα ξέρετε εσείς!!;;

Ωραίος ο φίλος σου...και έχει και δίκιο!!!!

φιλιά!!

Και μην παραπονιέσαι όταν δεν απαντάω...μπορεί και να ξεχαστεί κάποιος!!! στα 84!!! :)

φιλιά και πάλι!!

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC