Τρίτη, Σεπτεμβρίου 26, 2006
Πέντε λόγοι για τους οποίους συνεχίζει να υπάρχει το παρόν blog

1 .
Για να μου μείνει κάτι και να έχω να θυμάμαι…αφού ότι γράφεται, χαρίζεται και γενικότερα υπάρχει και πιάνει χώρο (ακόμα και οι φάκελοι του υπολογιστή μου) σε κάποια κρίση αλλαγών, κρίση Feng Shui και κρίση Simplify your life το πετάω, το καταστρέφω ή στην καλύτερη το χαρίζω αν νομίζω ότι είναι σε κάποιον χρήσιμο.

2.
Για να ξέρει τι κάνω η αδελφή μου ειδικά τώρα που είναι από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού! Μικρή να προσέχεις!!!

3.
Για να ξέρουν ότι ζω και να χαίρονται όσοι είναι μακριά μου και με αγαπάνε…και ναι είμαι γαϊδούρα και γράφω σπάνια Email!

4.
Για να ξέρουν ότι ζω και να σκάνε (χιχιχι!!) όσοι είναι μακριά και δεν με αγαπάνε!!! Εκεί να μείνετε!!

5.
Για να ανταλλάζω απόψεις και καμιά φορά και σαχλαμάρες με δύο-τρεις ίσως και τέσσερις-πέντε ανθρώπους…που μου γράφουν σχόλια. Για μένα είναι σημαντικό…αντίρρηση κανείς;;




Πέντε λόγοι για τους οποίους σίγουρα δεν υπάρχει αυτό το blog

1.
Για να βρω άντρα, αρσενικό, γκόμενο, σύντροφο, γαμπρό, υποτακτικό…και δεν ξέρω και πως αλλιώς να το ονομάσω!
Τώρα αν είσαι ο γαλάζιος πρίγκιπας…μπορεί και να το σκεφτώ…πράσινος βάτραχος επίσης δεκτός!!

2.
Για να γίνω γνωστή στα πλήθη!! Υπάρχουν σίγουρα πιο καλοί και εύκολοι τρόποι!

3.
Για να μπω σε κλίκες, να ενισχύσω αντιπαραθέσεις και να κάνω τον οπαδό!! Δίκιο έχετε όλοι…δημοκρατία δεν έχουμε;

4.
Για να δείξω/ αποδείξω κάτι. Δεν το έχω ανάγκη…Άσε που το μόνο που μπορώ να αποδείξω μέσω του παρόντος blog…είναι η ανισορροπία μου!! Ποιος θέλει να το βγάλει αυτό στη φόρα;; :P

5.
Για να σπάνε τα νεύρα μου!!! Τα σπάω από μόνη μου και με άλλους τρόπους μια χαρά!!…οπότε σε θερμοπαρακαλώ…πάρα μα πάρα πολύ…μην μου ξαναγράψεις Email…ΜΗ!!!
~~~***~~~

~~~***~~~

Ναι παραδέχομαι...έμπλεξα τα ωράρια το χθες με το σήμερα...πάλι άργησα!! :Ρ

 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τρίτη, Σεπτεμβρίου 26, 2006 |


12 Comments:


At 9/26/2006 2:48 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Μια χαρά σε κόβω...;)
Καλό ξημέρωμα!

 

At 9/26/2006 3:03 π.μ., Blogger Attalanti

;))) Καλημέρα!

 

At 9/26/2006 3:14 π.μ., Blogger Giramondo

evelina_z13...:=)...καλημέρα!!

Attalanti...μικρό ακόμα δεν κοιμάσαι; :)
Καλημέρα!

φιλιά πολλά

 

At 9/26/2006 10:33 π.μ., Blogger ονειροπόλος πάνθηρ...

Καλημερούδια,

ρε συ είπες....πρίγκιπας....βάτραχος οκ!Εγώ που φέρνω λίγο σε ιπποπόταμος έχω ελπίδες??? μπουαχαχαχαχαχαχα..... :-))))))))

Φιλιά πολλά ανισσόροπηηηηηηηη!!!
;-)

 

At 9/26/2006 10:50 π.μ., Blogger Unknown

Εντάξει, το ν αβρείς γαμπρό άλλωστε δεν είναι τόσο δύσκολο...
Το να βρείς κουμπάρο όμως;;;
Μήπως το έχεις και για αυτό τον λόγο αλλά δεν μας το λες;;;;

 

At 9/26/2006 1:47 μ.μ., Blogger Giramondo

uneverknowinlife...αδυναμία έχουμε στο βασίλειο των ζώων...σίγουρα!! :Ρ

Darthiirάκο...ναι και αυτή η θέση είναι πιασμένη...έχω μάλιστα και πλεόνασμα!! :Ρ

φιλιά πολλά

 

At 9/26/2006 3:42 μ.μ., Blogger ονειροπόλος πάνθηρ...

.... διακρίνω μια κάποιαν ειρωνίαν εις την ατμόσφαιραν....???
αυτό το (:P)τι σημαίνει ρε συ γιατί δεν το βρίσκω στο text-msg-abbreviations....ερωτώ!!:-))

 

At 9/26/2006 6:18 μ.μ., Blogger Giramondo

uneverknowinlife...καμία ειρωνία αγαπάω τα ζώα πολύ!
Τπ :Ρ είναι μία γκριμάτσα...σημαίνει σου βγάζω τη γλώσσα!!

φιλιά

 

At 9/26/2006 7:10 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Ευχαριστώ μεγάλη αδελφή!!! Αν δεν ειναι γαλάζιος ο πρίγκιπας δε πειράζει, στείλτον από εδώ!!!φιλάκια πολλά

 

At 9/26/2006 7:28 μ.μ., Blogger Giramondo

Λαλούλα...δεν σε κατάλαβα...ότι βρω θα στείλω;;; Από γαλάζιο πρίγκιπα και πάνω μικρή!! :)

φιλιά...

 

At 9/26/2006 8:16 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Ευχαριστώ πολύ!!!!

 

At 9/26/2006 9:04 μ.μ., Blogger Giramondo

Νεφέλη...:)

φιλιά

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC