Δευτέρα, Οκτωβρίου 23, 2006
Μετά από την αποτοξίνωση των δύο περίπου εβδομάδων…να ‘μαι και εγώ στο μπλογγάκιον μου.

Είμαι επιτέλους στην Ελλάδα (και λέω επιτέλους μιας και είχα υποσχεθεί να έρθω το Σεπτέμβριο…και τελικά κατέληξα να έρθω μέσα Οκτωβρίου!!) και απολαμβάνω τη θαλπωρή της οικογένειας και το φαγητό της μαμάς!! Το φαγητό της μαμάς είναι πολύ-πολύ σημαντικό και το ξέρουν καλά…όσοι δεν μπορούν να το έχουν συχνά!!

Το αρνητικό των ημερών είναι ότι αισθάνομαι και πάλι εξωγήινη…από τον Ιούλιο είχα να πατήσω το ποδαράκι μου…αλλά φαίνεται η Ελλάδα είναι μία εκπληκτική γυναίκα γεμάτη εκπλήξεις…που λίγο να τη χάσεις από τα μάτια σου…μένεις πίσω…και εκτός! Η δε Αθήνα μου είναι μία ακαταμάχητη, σαγηνευτική γυναίκα που ξέρει τη δύναμη της γοητείας της και το εκμεταλλεύεται…χάνει βέβαια και την μπάλα που και που και δείχνει και το άσχημο πρόσωπό της…κάτι σαν τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό όταν παίζουν με ξένες ομάδες ένα πράγμα!

Αυτό πάντως που σίγουρα είναι πάλι εκτός ελέγχου είναι η τηλεόραση…και δεν μιλάω φυσικά για τις όμορφες νέες συσκευές που αγόρασαν όλοι οι Έλληνες για να χαζεύουν ποδόσφαιρο! Μιλάω για όλους αυτούς που συνεισφέρουν στο θέατρο του παραλόγου που μας σερβίρουν καθημερινά!! Ειδικά όλους αυτούς του κριτές κάθε είδους ποιος θα τους κρίνει;;! Έλεος! (Και μην αρχίσετε τα «μην ανοίγεις την τηλεόραση κανείς δεν σε αναγκάζει»…κανείς δεν με αναγκάζει…το ξέρω…αλλά γνώμη για το χάλι…μπορώ να έχω! )

Έζησα και τις νομαρχιακές/δημοτικές εκλογές!!! Τι χαρά…είχα να τις ζήσω χρόνια!! Τι ψήφισα; Μα τίποτα!! Έχω αφήσει τα εκλογικά μου δικαιώματα στη γενέτειρα των γονιών μου…και μου πέφτει μακριά!! Άσε που δεν θεωρώ ότι έχω και δικαίωμα να αποφασίζω εγώ για το πώς θα περνάνε οι άλλοι! Πάντως προτείνω για τις επόμενες εκλογές να ψηφίζουμε όσους υποψηφίους απλά δεν βρωμίζουν με τις διαφημίσεις τους τον τόπο!! Έργο δεν πρόκειται να κάνει κανένας…τουλάχιστον να μην βρωμίζουν…το οποίο και θα σημαίνει…ότι ίσως δεν θα χαλάσουν και ότι έχουν ήδη βρει έτοιμο!!...Λέω εγώ τώρα!

Αααα…μιας και μιλάω για εκλογές να μην ξεχάσω να στείλω και τα φιλιά μου στην κυρία…που είχε αναλάβει να πείθει τους ετεροδημότες να πάνε να ψηφίσουν τη δεύτερη Κυριακή τον κύριο…Τάδε! Είχαμε και ένα σύντομο διάλογο με την κυρία:

Giramondo: Παρακαλώ;

Κυρία: Τον κύριο Giramondάκη!

Giramondo: Ποια τον ζητάει παρακαλώ;

Κυρία: #@#$%^&(Όνομα που παρά την προσήλωσή μου δεν κατάφερα να καταλάβω)

Giramondo:….

Κυρία: Ναι τέλος πάντων…δώσε μου τον μπαμπά σου!!!

Giramondo:...Μάλιστα… (Κατσίκα….αυτό το σκέφτηκα δεν το είπα!!!)

Μια και δυο πάω στον μπαμπά μου να του παραδώσω το τηλέφωνο…Όταν με ρώτησε χαμηλόφωνα ποιος είναι…απάντησα δυνατά και παλιοπαιδίστικα…

Giramondo: Μία κυρία που δεν ξέρει να λέει το όνομά της!!

Η κυρία λοιπόν αυτή εξήγησε…ότι πρέπει ο μπαμπάς μου να πάει να ψηφίσει γιατί τα πράγματα είναι δύσκολα…για τον κύριο Τάδε!!!Αχ…βαχ!!

Και λέω εγώ τώρα…κυρία μου!!! Είστε άσχετη;;; Και οι κόρες ψηφίζουν γιατί τις αγνοείτε και τις χάνετε; Περιττό φυσικά να πω…ότι ακόμα και αν ήθελα να ψηφίσω τον Τάδε που προτείνετε…τελικά δεν θα το έκανα…γιατί ο κύριος Τάδε…δεν ξέρει να διαλέγει συνεργάτες!!!

Αλλαγή θέματος!! Λέγε με ψώνιο σε παρακαλώ!!!
Δεν ξέρω αν γυρνάω σε λάθος μέρη…ή αν γενικά τα πράγματα έχουν ξεφύγει εντελώς! Η ερώτηση της εξωγήινης αφεντιάς μου:
Τα κρύα βράδια τη βρίσκεται (την ευτυχία καλέ!...πού πάει το μυαλό σας!!!) με τις ακριβές σας τσάντες, τα High Tech κινητά σας…και τα σπορ αυτοκίνητά σας; Τι έγινε παιδιά;; Αυτοθαυμαζόμαστε; Αυτοαγαπιόμαστε; Μήπως άραγε…αυτο-…γαργαλιόμαστε…κιόλας;;;;

Γαργαλιέται και παίζει και η κυβέρνηση με τους δασκάλους…με τις καταλήψεις…με τις ανώτατες σχολές! Ποιος έχει δίκιο άραγε;…γιατί ναι μεν οι δάσκαλοι θέλουν χρήματα…και καλά κάνουν…δεν είναι άλλωστε οι μόνοι που λιμοκτονούν (άξιο απορίας είναι μάλλον που δεν βγαίνουν και άλλοι στους δρόμους!) αλλά εκ του μη έχοντος…τι να λάβει κανείς; αν είχαν δεν θα έδιναν; Τα παιδιά χάνουν την εκπαίδευσή τους…και αυτό είναι το σημαντικό…γιατί αυτά θα την πληρώσουν στο τέλος!

Αυτά για σήμερα…

Περισσότερες απορίες και παρατηρήσεις της εξωγήινης Giramondo από την Αθήνα…και όχι μόνο…ακολουθούν!!!

Φιλιά πολλά
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Δευτέρα, Οκτωβρίου 23, 2006 |


9 Comments:


At 10/23/2006 9:48 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Μητέρα,

καλωσήρθατε στον εφιάλτης μας...

 

At 10/24/2006 5:39 π.μ., Blogger Λακης Φουρουκλας

καλωσήρθες εκεί:) κάνε κρα στο κράτος των αθηνών κι από μένα. πάνε δυο χρόνια να πατήσω εκεί...

 

At 10/24/2006 11:39 π.μ., Blogger Unknown

Βρε;;;
Ήρθες και στην απο'δω γωνιά;;;
Μπράβο μπράβο....

Εμένα να δείς νεύρα όταν με πήρε κάποιος τηλέφωνο να μου πεί να ψηφίσω τον τάδε και να με ενημερώσει...
Τον ρώτησα:
- Δεν είναι υποχρέωση του πολίτη της δημοκρατίας να ξέρει τους υποψηφίους και το πρόγραμμά τους πριν τις εκλογές;
- Ναι
- Οπότε ως σωστός πολίτητς της δημοκρατίας έχω ενημερωθεί από μονος μου, άρα άσκοπο το τηλεφώνημά σας..
- Ναι αλλά ξέρετε...
- Τί, δεν με πιστεύεται; Το όνομά του υποψηφίου;
- Τάδε...
- Ωραία, να μην τον ψηφίσω γιατί ούτε το ότι πήρε τα στοιχεία μου μου άρεσε, ούτε το ότι θεωρεί πως οι πολίτες δεν κάνουν το χρέος τους μόνοι τους.

(χιχιχιχι)

Όσο για το τελευταίο...
Όταν αγοράζεις κότερα, μερσεντές και κάνει λαμπρές δεξιώσεις και γιορτές, ενώ καθημερινά δίνεις μεγάλα μπουρμπουάρ σε 2-3 γκαρσόνια και άλλους μικροπωλητές, κανείς δεν θα σε πιστέψει πως δεν έχεις χρήματα να πληρώσεις το δάσκαλο του παιδιού σου... παρόλο που προφανώς εσύ το ξόδεψες εκεί που δεν έπρεπε και δεν σου έμειναν...

 

At 10/24/2006 11:57 π.μ., Blogger Βαγγέλης Μπέκας

Εμένα μου έκαναν την τιμή και μου τηλεφώνησε ο ίδιος ο Υπ. Δήμαρχος.
Και να φανταστείς ότι δεν είμαι του κόμματος… Δεν κώλωσε ο τύπος όμως και με πήρε τηλ να κατεβώ στον Β’ γύρο…

Δεν πήγα αλλά ο μπαγάσας βγήκε! Θα περιμένω νέο τηλεφώνημά του σε μια τετραετία…

 

At 10/24/2006 12:25 μ.μ., Blogger Attalanti

Καλωσήλθες, μανούλα! Αγκαλιά και φιλί τεράστιο!

 

At 10/25/2006 1:07 μ.μ., Blogger maika

εκτός απο το φαγητό της μαμάς...
τίποτα άλλο δεν είναι νορμάλ στην Αθήνα....
εμένα μου μοιάζει με το πανηγύρι των τρελλών!!!

μεγάλη ξεφτίλα πάντως να παίρνουν τηλέφωνο και να ζητάνε να πας να ψηφίσεις.... στον πατέρα σου σίγουρα θα είπε.... σας παρακαλώ,ελάτε... στα γόνατα πέφτω... μην μας αφήνετε τώρα που τόσο σας χρειαζόμαστε.... πλιιιιιιιιιιζζζζζζζζζ!!

Καλά τους τα είπε ο darthiir..ε??

 

At 10/25/2006 7:21 μ.μ., Blogger Giramondo

highfidelityshow...καλώς σας βρήκα!! :)
Εφιάλτης ε;;;

Αδαής...δεν πατάς ε;; Κάτι ξέρεις εσύ!! :)

Darthiirάκο...με απλά λόγια...είσαι φοβερός!! :) (και σου είπα να μπεις και στην πολιτική!...τίποτα εσύ!)

VITA MI BAROUAK...και ο άλλος ο μπαγάσας ο δικός μας βγήκε!! Φτου...ατυχία λέγεται αυτό! :)

Attalanti...φιλιά μικρό μου! Εσύ δεν είσαι Αθήνα τώρα σωστά; :)

maika...ναι κάπως έτσι τα είπε η κυρία!!(μήπως παρακολουθείς το τηλέφωνό μας;;!)...Ο Darthiirάκος τα λέει πάντα μια χαρά!

φιλιά πολλά!!

 

At 10/26/2006 10:46 π.μ., Blogger Unknown

Θες να με πεθάνεις πριν της ώρας μου εσύ...
Καλά, άμα τελικά κάποια στιγμή αποφασίσω, θα σε ενημερώσω... ;)

 

At 10/26/2006 7:04 μ.μ., Blogger Giramondo

Darthiirάκο...φυσικά...αναλαμβάνω δημόσιες σχέσεις...κλπ...για να μην χαλάς το στομάχι σου!!

φιλιά!

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC