Τετάρτη, Μαΐου 31, 2006
Τι με ενοχλεί σήμερα…γιατί ως γνωστόν είμαι γυναίκα…το οποίο και σημαίνει ότι άλλα πράγματα με ενοχλούσαν χθες…και άλλα θα με ενοχλούν αύριο.

1) Το σπίτι που πρέπει να γεμίζω με ψεύτικες φωνές
2) Ο καφές που δεν γίνεται ποτέ όπως τον θέλω
3) Ο καιρός που δεν αποφασίζει τι θέλει
4) Το ψυγείο που είναι άδειο και δεν γεμίζει αυτόματα
5) Όλα τα βιβλία που δεν προλαβαίνω να διαβάσω
6) Το κινητό που χτυπάει με μανία
7) Όλες οι μουσικές του κόσμου που δεν γνωρίζω
8) Όλοι οι άνθρωποι που δεν μπορώ να βοηθήσω
9) Όλοι οι αγαπημένοι μου που είναι μακριά
10) Τα τετράχρονα που χθες χόρευαν φανταστικά στο tip tap show (ενώ εγώ ούτε καλαματιανό!)
11) Το ότι δεν ξέρω πώς να βάλω μουσική στο blog μου
12) Όλοι όσοι μου έχουν θυμώσει
13) Εσύ που δεν είσαι εδώ
14) Όλα τα VIP blog με τα εκατοντάδες comments που βαριέμαι να διαβάσω
15) Ο Μούρης που μου λείπει
16) Το blue-white που με έχει ακόμα στις 36 ώρες αναμονή (κατά τα άλλα όμως το λατρεύω!)
17) Όποιος δίνει τις θέσεις για την έκθεση του Raffael τις μέρες που θέλω να πάω εγώ…και με αφήνει πάντα εκτός!
18) Όσα ταξίδια δεν έχω κάνει
19) Α! Να μην ξεχάσω τα ρούχα που δεν αυτοσιδερώνονται
20) Ο Darthiir που δεν γράφει πια συχνά (ελπίζω τουλάχιστον να ασχολείσαι με την αλεπουδίτσα!)
21) Η φτώχια, η πείνα, η αδικία, οι σεισμοί…και όλα τα σχετικά

Λέω να συνέλθω και να σταματήσω…





Υ.Γ. :
Μου τη σπάει ο κύριος Blogger που αποφάσισε να μην ανεβάζει φωτογραφίες σήμερα...
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τετάρτη, Μαΐου 31, 2006 |


15 Comments:


At 5/31/2006 2:07 μ.μ., Blogger Giramondo

θα μου απαντήσει κάποιος...πώς στο καλό θα βάλω μουσικούλα στο blogάκι μου;;;

κλαψ κλαψ

φιλιά

 

At 5/31/2006 3:05 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Bgale to 13. Eimai panta m'esena...

 

At 5/31/2006 4:43 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

Ο στρατός ( αυτός βρίσκεται πάντα στη συγκεκριμένη λίστα)
Η εφορία
Οι τηλεμαϊντανοί
Αυτοί που αγοράζουν εφημερίδα μόνο για το DVD
Οι διαδηλωτές που κλείνουν τους δρόμους
Ο Καρατζαφέρης
Αυτοί που έχουν μετατρέψει τα αυτοκινητά τους σε club και παίζουν σκυλάδικα στη διαπασών
Αυτοί που ισχυρίζονται πως οι Έλληνες είναι ανώτερη φυλή.
Η δημοτική αστυνομία
Το ύφος των υπαλλήλων στις δημόσιες υπηρεσίες.
Ο πελάτης που ενω έχεις διάθεση νατου δώσεις οτι καλύτερο έχεις στο μαγαζί σου αυτός σε κοιτάζει με καχυποψία και σου ζητά οτι πιο μπαγιάτικο υπάρχει μέσα τσο ψυγείο του ανθοπωλείου.
Αυτός που με κοιτάει μειονεκτικά λόγω του επαγγέλματός μου.
Οι συνδικαλιστές
Η Ελληνική πολιτική όπως την καταντήσανε.
Αυτοί που για να σε πείσουν οτι δεν είναι ρατσιστές σου αναφέρουν σε πόσους Αλβανούς έχουν πιει το αίμα ( συγνώμη έχουν δώσει μεροκάματο)
Οι τζογαδόροι
Η κλασσική ατάκα του ξερόλα Έλληνα ξέρω εγώ από μέσα! ( από που μέσα?)
Οι τράπεζες
Οι αγενείς οδηγοί ταξί.
Οι αγενείς γενικότερα.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ( οποιοσδήποτε είναι από οποιοδήποτε κόμμα)
Οι ζωόφιλοι που αφήνουν τα σκυλιά τους να γεμίζουν τους δρόμους με ακαθαρσίες και δεν έχουν μια σακουλίτσα να τα μαζέψουν
Οι τοκογλύφοι.
Η Εθνική οδός Αθηνών Πατρών. Πήγα 28 χρονών και ακόμα τη φτιάχνουν.
Ο Βορίδης.
Ο Παπαθεμελής.
Αυτοί που δηλώνουν πως αντιπαθούν τα ριάλιτι και γνωρίζουν με κάθε λεπτομέρεια τι συνέβη. ( αφού σε χαλάει γιατί το βλέπεις?)
Αυτούς που παίρνουν αναπηρική σύνταξη ενώ είναι απολύτως καλά.

Η δική μου λίστα με αυτά που με ενοχλούν

 

At 5/31/2006 5:22 μ.μ., Blogger Giramondo

Αγαπητέ :) ...πού είσαι τώρα;;

****

Αγαπητέ Stavro...

η δική σου η λίστα είναι σίγουρα πιο σοβαρή από τη δική μου. Σχεδόν σε όλα συμφωνώ!!:)

Στείλε κανένα λουλουδάκι!!

Φιλιά

 

At 6/01/2006 1:29 π.μ., Blogger ηω-λιθικός

αν δεν έχεις μάθει ακόμη πως μπαίνει η μουσική στο blog στείλε μου εμαιλ να σου πω ....

 

At 6/01/2006 8:48 π.μ., Blogger αερικο

Σ' ολα μεσα αλλα αυτο το 19 με καει και με τσουρουφλιζει!
Καλημερα! :-)

 

At 6/01/2006 10:55 π.μ., Blogger Giramondo

Ευχαριστώ κύριε iolithikos!!!

Γιούπιιιι!!!

________

Γειά σου αερικό!!Καλώς μας ήρθες!!!
Μεγάλη πίκρα τα βουνά με τα ασιδέρωτα!!!
_______


Καλημέρα σε όλους!!!!


Φιλιά

 

At 6/01/2006 12:22 μ.μ., Blogger Giramondo

Καλημέρα και καλό μήνα!

Θα περιμένεις όμως λίγο...γιατί στη φάση που είμαι...δεν μου αρέσει τίποτα!

φιλιά

 

At 6/03/2006 3:25 π.μ., Blogger ηω-λιθικός

Eίδες που όταν απαριθμίσεις τα θέλω σου και οταν κυρίως τα γνωστοποιήσεις , μόνο τότε μπορούν να γίνουν με κάποιο τρόπο υλοποιήσημα ...Είναι αυτό που λέω κάποιες φορές , φώναξε κάποιος θα σε ακούσει ...

φιλιά...

 

At 6/03/2006 7:41 π.μ., Blogger Epicuros

Το ιδιο κι εγώ, με τα:
2,3,4,5,7,8,9,11,14,21...

Υπάρχουν, όμως, και πολλλλλλλά άλλα!

 

At 6/14/2006 11:33 π.μ., Blogger Giramondo

Γειά σου αγαπημένε επίκουρε...γράψε μου και τα "πολλά άλλα!!"

φιλιά

 

At 6/15/2006 7:43 μ.μ., Blogger highfidelityshow

4, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 18, 19, 21

Επίσης, ο εαυτός μου αλλά δουλεύω σκληρά πάνω σ'αυτό.

 

At 6/15/2006 8:01 μ.μ., Blogger Giramondo

Χαχαχαχαα!!

Ναι τον εαυτό μου τον ξέχασα!!!

φιλιά

 

At 12/28/2006 6:17 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.
»

 

At 2/03/2007 3:53 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC