Πέμπτη, Ιουνίου 01, 2006
Λοιπόν παιδάκια καλό μας μήνα!!

Κάνοντας τις βόλτες μου στον απέραντο κόσμο του www ανακάλυψα ότι στις 14 Ιουνίου έχουμε γιορτή (διαβάστε εδώ και εδώ)!!! Ναι ναι…μετά τις φώκιες, τις χελώνες, τους καπνιστές, τις μαμάδες, τους ερωτευμένους και τα σχετικά…έχουμε την international weblogger’s day!!!

Γιούπι γιούπι σκέφτηκα εγώ…γιατί με τις χελώνες και τις φώκιες δεν γιορτάζω…με τους καπνιστές και τις μαμάδες άσε καλύτερα…όσο για τους ερωτευμένους…ας μην πω τη γνώμη μου!

Οπότε βρήκα και εγώ μία γιορτή που να μπορώ να γιορτάσω!!!
Άρχισα λοιπόν να σκέφτομαι…πως μπορεί να το γιορτάσει κανείς!

Δεδομένου ότι οι έλληνες blogoλόγοι είμαστε πολλοί δεν μπορώ να σας καλέσω σπίτι μου…όταν όμως θα γίνω μία Λάτση…θα δείτε βρε!!!

Επόμενη ιδέα είναι, κρασάκια, ουζάκια, σφηνάκια…αν και θα ήθελα να ελπίζω ότι θα είμαστε πολλοί που γιορτάζουμε και δεν θα χωράμε σε κανένα μαγαζί! Άσε που είναι πιο ωραία να υπάρχει μία ελευθερία κινήσεων και όχι το σφήνωμα σε καρέκλα. Αν ρίχναμε και κανένα χορό άσχημα θα ήταν; (Σκέψεις είναι…μην βαράτε!!!)

Ένα είδος συγκέντρωσης που μου αρέσει είναι τα pyjama party…αλλά μετά σκέφτηκα (ναι με το λίγο μυαλό που έχω) ότι αν μας πάρουν χαμπάρι οι δημοσιογράφοι διώκτες του κακού…θα μας βγάλουν στην τηλεόραση με τίτλο «τα ομαδικά όργια των blogoλόγων» και ποιος μας ξεπλένει μετά!
Για τους ίδιους λόγους μάλλον θα ήταν καλό να αποφύγουμε και Barbeque καταστάσεις…γιατί αν βρούνε οι δαιμόνιοι ρεπόρτερ καμιά φτερούγα θα βρεθούμε στα κανάλια με τον τίτλο «θυσίες ζώων από blogoλόγους…εραστές του σατανά»! Επίσης να προσέξουμε βιταμίνες, χάπια πίεσης (στα 84…ναι τα έχω ανάγκη!!) και αναψυκτικά για να μην μας χαρακτηρίσουν rave party…και αναγκαστεί να βγει καμιά μάνα blogoλόγου ως «μάνα raver» στις ειδήσεις!

Μιας και είναι καλοκαίρι…και φαντάζομαι στις 14 Ιουνίου θα έχει ζέστη…θα μπορούσαμε να κανονίσουμε κάτι σε beach party (τι τις έχουμε τις παραλίες)…με μουσική ή χωρίς, με κιθάρες ή χωρίς, με φωτιά ή χωρίς…με βουτιές, χορό, ξάπλα, πάρλα, ανάλυση σοβαρών ή ασόβαρων θεμάτων και ότι κατεβάσει η κούτρα μας τέλος πάντων.

Φαντάζομαι ότι θα μπορούσαν να γίνουν και πάνω από μία συγκεντρώσεις…μιας και ο καθένας θα θέλει να γιορτάσει στην πόλη του…αν και προσωπικά θα μου άρεσε μία μεγάλη πανελλήνια blogoγιορτή…έτσι για να μπούμε και σε καμιά μύτη!

Τι λέτε θα γιορτάσουμε;;; Iδέες κανείς;;;
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Πέμπτη, Ιουνίου 01, 2006 |


6 Comments:


At 6/01/2006 2:38 μ.μ., Blogger A.F.Marx

Η ελληνική μπλογκόσφαιρα είναι παλαιοημερολογίτισσα.
Γιορτάζει 13 μέρες μετά
Στις 27 Ιούνη με το νέο ημερολόγιο δηλαδή

 

At 6/01/2006 3:03 μ.μ., Blogger Giramondo

Σοβαρά;;Έχασα και αυτό το επεισόδιο;; :P

Ευχαριστώ για την πληροφορία.

φιλιά

 

At 6/01/2006 6:42 μ.μ., Blogger aggelos-x-aggelos

Γεια σου giramondo. Έχεις πολύ ωραίο blog!

Μάλλον έχεις χάσει και το πρώτο πάρτυ των bloggers στην Ελλάδα που έγινε λίγο πριν το Πάσχα, αλλά μη στεναχωριέσαι, και εγώ το έχασα. Λες να οργανώσουμε και ένα δεύτερο;

 

At 6/01/2006 7:13 μ.μ., Blogger Giramondo

Ευχαριστώ aggelos-x-aggelos!

Ναι το έχασα το πρώτο γιατί δεν ήμουν Ελλάδα. Έλεγα όμως μιας και στις 14 είναι η διεθνής μέρα των weblogger's να το γιορτάσουμε...για πολλούς λόγους!Αν πάλι δεν γίνει...δεν έγινε!:)

Φιλιά

 

At 6/01/2006 8:48 μ.μ., Blogger ci

Καλό μήνα! Να το γιορτάσουμε μπλογκικώς, ανεβαζοντας όλοι εορταστικά ποστς!

 

At 6/01/2006 9:06 μ.μ., Blogger Giramondo

Καλή ιδέα!!!:)

Καλό μήνα και σε σένα!


φιλιά

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC