Δευτέρα, Ιουνίου 26, 2006
Ο Josef Kirschner…στο βιβλίο του: «Zuerst allein, dann gemeinsam…Das Partner Training» μας δίνει "έντεκα κανόνες της σχέσης". Όχι δεν ζήλεψα την επιτυχία…του enteka…έτυχε να είναι έντεκα!!!

Έντεκα κανόνες της σχέσης

1. Βρείτε από κοινού τα δικά σας μέτρα και σταθμά συμβίωσης αντί να επαναλαμβάνετε στα τυφλά τα λάθη των άλλων.
2. Μην υπόσχεστε κάτι αν δεν είστε σίγουροι ότι μπορείτε και να το εκπληρώσετε.
3. Μην περιμένετε από το σύντροφο…ότι θα γίνει στο μέλλον ένας άλλος άνθρωπος από αυτόν που ήταν στο παρελθόν… ακόμα και αν το ορκίζεται.
4. Μην απαιτείτε κάτι από το σύντροφο σας. Αν δεν ξέρει από μόνος του τι πρέπει να προσφέρει στη σχέση…δεν θα το κρατήσει έτσι κι αλλιώς για πολύ.
5. Όποιος θυσιάζεται συνεχώς για το σύντροφο…δεν τον βοηθάει. Τον προτρέπει μόνο στο να απαιτεί λίγο παραπάνω…και να γίνεται άβουλος.
6. Δεν είναι σημαντικό το ποιος έχει δίκιο, αλλά τι είναι σωστό. Όποιος θέλει να έχει πάντα δίκιο…δεν θέλει ένα σύντροφο… θέλει κάποιον να τον θαυμάζει…κάποιον που δεν έχει δική του γνώμη.
7. Μην περιμένετε την ευτυχία σας παρά μόνο από τον ίδιο σας τον εαυτό. Μόνο όποιος είναι ευτυχισμένος…μπορεί να μοιραστεί την ευτυχία μαζί σας.
8. Η αγάπη από μόνη της δεν λύνει προβλήματα. Δημιουργεί συνεχώς νέα.
9. Είναι προτιμότερο να τσακώνεται κανείς έντονα για μία ώρα…από το να απωθεί και να κουκουλώνει ένα πρόβλημα λόγω φόβου ή ακόμα και «σεβασμού» προς τον άλλο.
10. Κάθε είδους επιθετικότητας εναντίον του συντρόφου…είναι επιθετικότητα την οποία δεν έχετε επεξεργαστεί εσείς οι ίδιοι.
11. Η σχέση…είναι ένα μεικτό δίδυμο…του οποίου κοινός εχθρός είναι κάθε είδους προβλήματα.

Εγώ λοιπόν τα κατάλαβα κάπως έτσι!!!


Έντεκα κανόνες της σχέσης- Σχόλια: Giramondo

1. Βρείτε από κοινού τα δικά σας μέτρα και σταθμά συμβίωσης αντί να επαναλαμβάνετε στα τυφλά τα λάθη των άλλων.

Λοιπόν θα είσαι υπεύθυνος…για όλα…κι εγώ θα βγαίνω με τις φίλες μου!!! Δεν θα γίνω εγώ δούλα…σαν τη γιαγιά…και τη μαμά μου!! Πάνε αυτά!!

2. Μην υπόσχεστε κάτι αν δεν είστε σίγουροι ότι μπορείτε και να το εκπληρώσετε.

Μωρό μου σου υπόσχομαι…ότι θα είμαι η χειρότερη…σύντροφος του κόσμου!!!

3. Μην περιμένετε από το σύντροφο…ότι θα γίνει στο μέλλον ένας άλλος άνθρωπος από αυτόν που ήταν στο παρελθόν… ακόμα και αν το ορκίζεται.

Δηλαδή…δεν θα σταματήσει ποτέ…να κοιτάει τις ξανθιές κούκλες…ποτέ;;;

4. Μην απαιτείτε κάτι από το σύντροφο σας. Αν δεν ξέρει από μόνος του τι πρέπει να προσφέρει στη σχέση…δεν θα το κρατήσει έτσι κι αλλιώς για πολύ.

Ναι, το είπαμε και τον προηγούμενο μήνα…αναλαμβάνεις τα σκουπίδια…τόσο δύσκολο είναι;;;

5. Όποιος θυσιάζεται συνεχώς για το σύντροφο…δεν τον βοηθάει. Τον προτρέπει μόνο στο να απαιτεί λίγο παραπάνω…και να γίνεται άβουλος.

Στα ‘δωσα όλα κι έμεινα στον άσσο!

6. Δεν είναι σημαντικό το ποιος έχει δίκιο, αλλά τι είναι σωστό. Όποιος θέλει να έχει πάντα δίκιο…δεν θέλει ένα σύντροφο…θέλει κάποιον να τον θαυμάζει…κάποιον που δεν έχει δική του γνώμη.

Όχι, δεν έχω δίκιο…απλά…λέω πάντα το σωστό!!!

7. Μην περιμένετε την ευτυχία σας παρά μόνο από τον ίδιο σας τον εαυτό. Μόνο όποιος είναι ευτυχισμένος…μπορεί να μοιραστεί την ευτυχία μαζί σας.

Ζητείται άνδρας ευτυχισμένος…ανεξαρτήτου εμφάνισης, οικονομικής κατάστασης και πνευματικού επιπέδου!

8. Η αγάπη από μόνη της δεν λύνει προβλήματα. Δημιουργεί συνεχώς νέα.

-Μα αφού σ’ αγαπώ…
- Ε και τι μ’ αυτό;

9. Είναι προτιμότερο να τσακώνεται κανείς έντονα για μία ώρα…από το να απωθεί και να κουκουλώνει ένα πρόβλημα λόγω φόβου ή ακόμα και «σεβασμού» προς τον άλλο.

Τι…γιατί σου φωνάζω;; Τι θέλεις…να κάνω πάλι την πάπια;;; Έλα εδώ…πρέπει να τσακωθούμε!

10. Κάθε είδους επιθετικότητας εναντίον του συντρόφου…είναι επιθετικότητα την οποία δεν έχετε επεξεργαστεί εσείς οι ίδιοι.

Ναι έχω περίοδο…και είμαι επιθετική…με ποιον θέλεις να τα βάλω με το ταμπόν;;;

11. Η σχέση…είναι ένα μεικτό δίδυμο…του οποίου κοινός εχθρός είναι κάθε είδους προβλήματα.

Θα έρθεις εδώ να μιλήσουμε…έχουμε κοινό εχθρό σου λέω…Όχι δεν είναι οι Τούρκοι…είναι τα προβλήματα…σου μιλάω!!


Πηγή: Josef Kirschner. „Zuerst allein, dann gemeinsam. Das Partner Training“. Εκδόσεις: Herbig

Μετάφραση: Η αφεντιά μου.
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Δευτέρα, Ιουνίου 26, 2006 |


25 Comments:


At 6/26/2006 2:30 μ.μ., Blogger γιώργος

σωστός ο Josef Kirschner...
πολύ σωστός...
καλησπέρα...

 

At 6/26/2006 5:06 μ.μ., Blogger Attalanti

Κουράγιο, μανούλα! Το παιδί σου χρειάζεται έναν πατέρα.

χιχιχιχι

φιλιά!

 

At 6/26/2006 9:27 μ.μ., Blogger Νicola Beerman

kατα καιρους εχω διαβασει πολυ σωστες αποψεις για τις σχεσεις αλλα ειμαι ανθρωπος και δεν μπορω να τις κανω πραξη συνεχεια.Προσπαθω ομωσ...

 

At 6/26/2006 9:53 μ.μ., Blogger Giramondo

@γιώργος: Καλησπέρα...αυτός μια χαρά τα λέει!!Εμείς τι κάνουμε;; :)

@Attalanti:Παιδί μου...πρέπει να βοηθήσεις...τη μαμά.Πώς τον θέλουμε;;(έχεις κι εσύ λόγο φυσικά!!);)

@nicola beerman:Μετράει η προσπάθεια...θέλω να ελπίζω!!Διαφορετικά...θα κάνω παραγγελία ένα άνετο ραφάκι!!! :P

φιλιά και καρδούλες!!!

 

At 6/26/2006 10:32 μ.μ., Blogger Attalanti

Μανούλα, στήσε μάγουλο για φιλί! Αποφασίζω κι εγώ; Ωραία! (τεντώνω δάχτυλα κι αρχίζω).

Επιθυμούμε έναν Άνδρα, που να κάνει τη μαμά χαρούμενη. Κάποιον που θα κατεβάζει τα σκουπίδια και, στο τσακίρ κέφι, θα πλένει κανά πιάτο και ίσως φτιάχνει κανέναν καφέ. Επίσης, θα προτιμούσαμε να τσακώνεται απλά ακούγοντας τη μαμά (που έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο).

Θέλουμε να παίρνει στη μαμά λουλούδια όταν δεν έχουν επέτειο, γενέθλια ή γιορτή - μόνο και μόνο επειδή είναι (π.χ.) Δευτέρα και θέλει να της φτιάξει τη διάθεση. Θέλουμε να αγαπάει το Μούρη και να κάνει
χαριτωμενιές πού και πού (π.χ. να της κλείνει το μάτι και να της στέλνει φιλιά, έστω και από το διπλανό τραπέζι). Θα είμαστε ευγνώμονες, τέλος (για τώρα), αν δε λογόκρινε το blog, γιατί (και) αυτός θα κέρδιζε πολλά περισσότερα έτσι.

χχχχ

 

At 6/26/2006 10:49 μ.μ., Blogger Giramondo

Παιδί μου!!! σματς!!

Όλα μα όλα τα πέτυχες!!!!Τι έξυπνο παιδί που έχω!!!

φιλιά...είδα νέο ποστ...πάω να διαβάσω!!!

 

At 6/26/2006 11:40 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Είσθε δύσκολη περίπτωσις-πελάτισα αλλά δεν πήραμε το ISO με μέσον. Βλέπω συμπληρώσατε τη φόρμα για να σας προξενέψουμε. Σε λίγες ημέρες θα έχετε απάντηση με υποψηφίους (κάνω το σταυρό μου).

;)

γενικός "Πρόξενος"

 

At 6/27/2006 12:02 π.μ., Blogger Pink Panther

Είσαι Η ΓΥΝΑΙΚΑ που μου ταιριάζει!!!

Συμφωνούμε, εκτός του 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 & 11, σε ΟΛΑ...

 

At 6/27/2006 12:34 π.μ., Blogger Unknown

μου θυμίζει έναν προπονητή στο μπάσκετ, τον Κυρίτση, φοβερός στις αναλύσεις, στα θεωρητικά, αλλά στην πράξη η ομάδα του πάτωνε... αχ μακάρι η θεωρία να πλησίαζε ποτέ την πράξη, τα σκουπίδια δεν τα κατεβάζω με τίποτα, παιδικό τραύμα ;)

 

At 6/27/2006 12:48 π.μ., Blogger Giramondo

@ Κύριε γενικέ "πρόξενε" ... την είχα έτοιμη τη φόρμα!!!

Είμαι σίγουρη ότι θα επιτύχετε!Έχετε αποδείξει...τις αντοχές σας και την επιμονή σας... σε άλλες περιπτώσεις!! ;)
(Καλώς μας ήρθες!)

@ Πώς μου τα λες έτσι καλέ μου Pink Panther;...εγώ όταν ήμουνα μικρή και σε έβλεπα στην τηλεόραση...ξέρεις πόσο σε ήθελα!!! :P

@ Η θεωρία και η πράξη...τσακώθηκαν έντονα!!!Καμία από τις δύο δεν ήθελε να κάνει την πάπια!!:)
Καλά άστα τα σκουπίδια...τι άλλο έχεις στο πρόγραμμα;
(Φτου!!Αρχίσαμε τις εκπτώσεις!!)

Φιλιά!!!

 

At 6/27/2006 1:52 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Δυστυχώς όμως για αυτούς τους κανόνες πάντα ισχύουν οι εξαιρέσεις!!!

 

At 6/27/2006 2:04 π.μ., Blogger Giramondo

Είπαμε Anonymous ... η θεωρία με την πράξη...τσακώθηκαν!!!

φιλιά!!

 

At 6/27/2006 6:33 π.μ., Blogger Epicuros

Κάτι ήξερα εγώ που ποτέ δεν παντρεύτηκα ούτε συμβίωσα... Ο καθένας σπίτι του και μιά χαρά όταν συναντιούνται...

 

At 6/27/2006 11:55 π.μ., Blogger Giramondo

Καλημέρα...Epicuros...και έτσι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα;;;

Λες να είναι αυτή η λύση τελικά;;

Θα κάτσω να το σκεφτώωωω...ναι ναι με το λίγο μυαλό που έχω!

φιλιά

 

At 6/27/2006 11:27 μ.μ., Blogger enteka

ωραίο ποστ ;)
(και πολύ χρήσιμοι οι κανόνες)

 

At 6/27/2006 11:46 μ.μ., Blogger Giramondo

Ευχαριστώ... enteka!! ;)

Ελπίζω να σου φανούν χρήσιμοι!

Καλώς ήρθες!!!

 

At 6/29/2006 6:06 π.μ., Blogger highfidelityshow

Όχι λάθη, όχι υποσχέσεις, όχι προσδοκίες, όχι απαιτήσεις, όχι θυσίες, όχι δίκιο, όχι αγάπες, όχι κουκουλώματα, όχι προβλήματα σε θάλασσες και ακτές. Για να μπορούμε όλοι να χαιρόμαστε τις υπέροχες σχέσεις μας... σε θάλασσες και ακτές!

 

At 6/29/2006 2:58 μ.μ., Blogger Giramondo

Χμμμ...τελικά δύσκολο ε;;; :)

 

At 6/30/2006 4:15 π.μ., Blogger highfidelityshow

Δύσκολο? Ίσως αλλά δε θά'πρεπε κανονικά...
Για να είσαι σωστός σε μία σχέση πρέπει απλά να είσαι... σωστός γενικώς.
Αν δεν είσαι σωστός άνθρωπος αυτό θα βγει και στις φιλίες, και στις σχέσεις, και στη δουλειά, παντού.

Με προβλημάτισες τώρα :ο

 

At 6/30/2006 11:39 π.μ., Blogger Giramondo

"σωστός γενικώς"...χμμμ...υποκειμενικό πάντα το "σωστό"!

Άσε που κάθε σχέση έχει τα δικά της "σωστά"!!!

φιλιά πολλά

 

At 6/30/2006 1:47 μ.μ., Blogger highfidelityshow

Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν είμαι βλάκας, θα κάνω βλακείες μέσα στη σχέση μου, καθώς και σε κάθε άλλη πτυχή της ζωής μου.
Αντίστοιχα αν είμαι παρτάκιας, ανώριμος, επιπόλαιος κτλ κτλ. Άρα είναι θέμα προσωπικότητας.

 

At 6/30/2006 3:53 μ.μ., Blogger Giramondo

Περίπτωση...βελτίωσης...δεν υπάρχει;; :P

 

At 7/01/2006 12:25 π.μ., Blogger highfidelityshow

Σαφώς και υπάρχει... Αλλά δύσκολα αφήνουν οι άνθρωποι να γίνουν αλλαγές κατά την διάρκεια μιας σχέσης.

 

At 7/01/2006 1:52 π.μ., Blogger Giramondo

Καλά να τα συμφωνούμε από την αρχή τότε!!!:)

 

At 7/01/2006 5:03 π.μ., Blogger highfidelityshow

Δεν είναι θέμα συμφωνίας αλλά ειλικρίνιας...

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC