Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006

Αν ήμουν μηχανή θα έχανα το πολύ… λάδια…

Τώρα που …αν θυμάμαι καλά … είμαι άνθρωπος…χάνω...

Αγάπες

Βεβαιότητα

Γέλιο

Δευτερόλεπτα

Ελπίδες

Ζωή

Ηρεμία

Θαύματα

Ιερά

Κλάματα

Λύπες

Μνήμες

Νοημοσύνη

Ξεκινήματα

Όνειρα

Πατρίδα

Ρήματα

Σκέψεις

Τιμή

Υπερβολές

Φίλους

Χαρές

Ψυχραιμία

Ώρα


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Και ξορκίζω τη μοναξιά μου... Μιλώντας στα όνειρά μου.

 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 |


13 Comments:


At 6/21/2006 5:50 μ.μ., Blogger κaτeρina

υπέροχο...
:)
και ωραία μουσική!

 

At 6/21/2006 5:59 μ.μ., Blogger Giramondo

Ευχαριστώ katerina!!

Για τη μουσική τώρα προσπαθώ να καταλάβω πως μπορώ να στέλνω τραγούδια μέσω του blog...μόλις τα καταφέρω θα...τη στείλω!!

φιλιά

 

At 6/21/2006 7:05 μ.μ., Blogger Ρωξάνη

Χάνουμε ή κερδίζουμε;...
Μάλλον και τα δυο.


Αγαπητή Giramondo, η όμορφη φωτογραφία με την οποία σε πρωτογνωρίσαμε, τι απέγινε; Δε λέω, καλή κι η αλλαγή, αλλά ..κολλημένος άνθρωπος εγώ, τι να πεις...

Χαιρετώ καλή μου.

 

At 6/21/2006 7:42 μ.μ., Blogger Giramondo

Απλά το η αίσθηση της "χασούρας" είναι μερικές φορές πιο έντονη!...καλό μου hliodendron :)

Δε χάθηκε θα επιστρέψει...απλά τώρα μου λείπει ο Μούρης μου...και είπα να τον βλέπω.



φιλιά

 

At 6/21/2006 9:40 μ.μ., Blogger bidibis

Tελικά ποια΄είσαι εσύ?

Το μπουλντογκ ή το μελαχρινό κορίτσι με τις πλαστικές επεμβάσεις?

 

At 6/21/2006 9:53 μ.μ., Blogger Giramondo

Χμμμ...αν ήμουν το σκυλάκι θα ήμουν pug...ένα πολύ πολύ γλυκό πλάσμα...δυστυχώς δεν είμαι!!

Μελαχρινή είμαι...χωρίς επεμβάσεις ακόμα...ναι ναι στα 84 μου δεν τις έχω ακόμα ανάγκη!!

Μα τι πάθατε με τη φώτο μου;;;

 

At 6/21/2006 11:29 μ.μ., Blogger Ρωξάνη

Giramondo,
είναι πολύ γλυκός ο Μούρης. Δεν ήθελα καθόλου να το προσβάλω το σκυλάκι. Νομίζω το κατάλαβες.

Εύχομαι μονάχα να μη σου λείπει επειδή...

Καληνύχτα, όνειρα γλυκά.

 

At 6/22/2006 12:50 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

San ton Mouri kaneis mikre mou leipeis na eisai kala kai panta na kaneis auto pou sou aresei

 

At 6/22/2006 9:00 π.μ., Blogger Attalanti

Ωραίο, ωραίο ποιηματάκι! Μήπως όμως αντί να τις χάνεις τις κερδίζεις;

 

At 6/22/2006 9:00 π.μ., Blogger Attalanti

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6/22/2006 12:40 μ.μ., Blogger Giramondo

Γειά σας!Γειά σας!!!

? Αγαπημένο μου Hliodendron, φυσικά και το κατάλαβα!!

Ο Μούρης είναι μια χαρά...απλά μου λείπει γιατί αυτή τη στιγμή δεν τον έχω κουβαλήσει μαζί μου!!Όλα μια χαρά!!:)

? Ναι κύριε χωρίς όνομα...σαν τον Μούρη κανείς ;)

?Καλημέρα παιδί μου Attalanti! Φυσικά και κερδίζεις...όπως ακριβώς και χάνεις...γιατί για να χάσεις πρέπει πρώτα να έχεις κερδίσει!!:)

Το δεύτερο σχόλιο τι έγραφε πονηρούλα;; ;)

Αυτό το Hotmail μου έχει καταστρέψει τη ζωή!!Άμα δεν θέλει να διαβάσει κάτι...δεν το διαβάζει που να χτυπιέμαι!!

φιλιά σε όλους!!!!!

 

At 6/22/2006 12:40 μ.μ., Blogger andy dufresne

Όμορφο το ποίημα σου.

Σκεφτόμουν ότι θα μπορούσε κάποιος να κάνει πολλά, ίσως και θεματικά.

Ένα τρυφερό, ένα άγριο, ένα νοσταλγικό, ένα τεχνολογικό, ένα μουσικό, ένα καλοκαιρινό και πάει λέγοντας.

 

At 6/22/2006 12:55 μ.μ., Blogger Giramondo

? Παιδί μου Attalanti μόλις είδα ότι το δεύτερο σχόλιο ήταν για το προηγούμενο post!!! Οπότε δεν είσαι εσύ πονηρούλα!!! ;)

? andy dufresne!!! Ωραία ιδέα...μιας και σήμερα ανακάλυψα στο δον γάτο...ότι γράφεις φοβερά...τι λες;;Θα με βοηθήσεις να τα γράψουμε μαζί!!!!;)

φιλιά

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC