Σάββατο, Ιουνίου 24, 2006
- Πω πωωωω…πώς είσαι…
- Πώς είμαι έτσι πρωί-πρωί; Αμάν βρε παιδί μου…πες καλημέρα…πρώτα και μετά μου τα χώνεις!
- Σιγά μην σου πω και καλό μήνα!
- Γιατί σε όλους τους άλλους λες; Μόνο σ’ εμένα δεν λες!

Βββρρρρρρρρρρρ….

- Πιο σιγά…καλέ τα καημένα τα δόντια…τι σου φταίνε;
- Δεν με παρατάς…και τι μαλλί είναι αυτό πάλι;
- Το δικό σου! Πώς γίνεται…όλα τα αρνητικά να είναι δικά μου επιτεύγματα; Εγώ ξενύχτησα χθες;
- Δεν είχα ύπνο…
- Είπα εγώ τίποτα…είπα μόνο μην τα βάζεις μαζί μου!
- Και με ποιον να τα βάλω;
- Βρες άλλο εξιλαστήριο θύμα…πάντα εγώ θα είμαι;
- Κοίτα σακούλες…καλημέρα, τα μάτια σας μόλις χάθηκαν…στη μαύρη θάλασσα.
- Να κοιμάσαι άλλη φορά…τι να σου κάνω κι εγώ; Μην έρχεσαι…τόσο κοντά θα χτυπήσουμε τις μύτες μας…άουτς!!
- Έχεις αρχίσει να κάνεις ρυτίδες…το ξέρεις;
- Δεν είναι ρυτίδες…είναι που περιφέρεσαι συνεχώς με κατεβασμένα τα μούτρα…πήρα κι εγώ τα κάτω μου!

Τσικ τσακ

- Τι τραβάς καλέ; Άουτς…τι μανία κι αυτή να τραβάς τα μαλλιά σου όποτε τα χτενίζεις;

Λινλονλινλον

- Κρύο το νερό…ζεστό δεν έχουμε;
- Και πώς θα ξυπνήσω;
- Γιατί πότε ξυπνάς; Σαν το ζόμπι περιφέρεσαι;
- Τώρα μου κάνεις επίθεση εσύ;
- Απλά σου υπενθυμίζω την κατάστασή σου.
- Δεν κοιτάς τα χάλια σου;
- Δικά σου είναι…εγώ μια χαρά είμαι; Και να σου πω θα σταματήσεις να μου μιλάς έτσι;
- Μπα γιατί;
- Στις φίλες σου έτσι μιλάς; Τους λες ότι έχουν τα χάλια τους;
- Ε…..Όχι.
- Σ’ εμένα γιατί το λες; Εχθρός σου είμαι;
- Μα…
- Δεν μ’ αγαπάς…
- Ε;
- Και να σου πω εγώ τα χάλια μου δεν τα έχω…εσύ τα έχεις μόνο…και μου χαλάς και τη μόστρα…γιατί όταν ξεχνιέσαι και παίρνω τον έλεγχο εγώ…σκίζω!
- Α…ναι;
- Ναι! Μόνο που μετά…ξυπνάς και κατακεραυνώνεις τον κόσμο…και όπου φύγει-φύγει να σωθεί!!!
- Δεν σε αντέχω…πάω για καφέ…
- Έλα πίσω…όποτε δεν συμφέρει…με παρατάς…εδώ!!
- Τι θες;
- Πες μου καλημέρα…και χαμογέλα μου!
- Τρελάθηκες;
- Εγώ όχι…για σένα δεν είμαι σίγουρη. Θα πεις καλημέρα;
- Καλημέρα…
- Έτσι μπράβο…μ’ αγαπάς;
- Το παρακάνεις!
- Άμα δεν με αγαπάς εσύ…ποιος θα με αγαπήσει;
- Καλά σ’ αγαπώ. Πάω τώρα.
- Να γυρίσεις μετά τον καφέ να μου βάλεις κρέμα…να μην με κάψει…ο ήλιος!!! Ακούς;;;
- Καλά…
- Και να φορέσεις το άσπρο φόρεμα…όχι πάλι το μαύρο!!
- Μπα…λέω να βάλω λίγο χρώμα στη ζωή μου…τι λες για πορτοκαλί;
- Σκίσαμε!!! Γιούπιιιι…Πάμε!!!!
- Υπερβολές!
- Και άλλαξε και μουσική!!!



You 're the first , the last, my everything
:-) Εγώ χαμογελάω...εσύ;;;
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Σάββατο, Ιουνίου 24, 2006 |


16 Comments:


At 6/24/2006 4:48 μ.μ., Blogger highfidelityshow

happy like the hippos!!!

:)

 

At 6/24/2006 6:20 μ.μ., Blogger exilio

Xaxa..poli omorfo!

Smileeeeeeeee!!:DD

 

At 6/24/2006 6:59 μ.μ., Blogger Giramondo

Zero: Τώρα πώς να το πάρω αυτό;;;ε;; :)

mouton: Καλησπέρα γελαστό προβατάκι!! :D

φιλιά

 

At 6/24/2006 7:22 μ.μ., Blogger γιώργος

χαμογελάστε, είναι μεταδοτικό;;;
και με barry white...
καλησπέρα...

 

At 6/24/2006 7:30 μ.μ., Blogger Giramondo

Ακριβώς γιώργος... !!!

Για να δω...τα καταφέρνουμε!!!;;;

φιλιά!!!

 

At 6/24/2006 10:45 μ.μ., Blogger highfidelityshow

Κανονικά

;)

 

At 6/25/2006 12:52 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Πολύ καλό και ειδικά το τραγούδι που ήταν σήμα γνωστής σειράς πάρα πολύ καλή επιλογή.

 

At 6/25/2006 2:53 π.μ., Blogger Aphrodite

Από μένα καλημέρα, να την δεις αύριο πρωί!

ΧΧΧΧΧΧΧ

 

At 6/25/2006 10:34 π.μ., Blogger Little_Pat

My alter ego...
Πόσες φορές τα βάζουμε με τον εαυτό μας;
Καλημέρα!

 

At 6/25/2006 2:03 μ.μ., Blogger Giramondo

@ Zero:...Κανονικά ε;;; Καλάαα :)

@ Anonymous:...Άσε πολλά κοινά...με την κυρία της σειράς!!!

@ aphrodite:Ευχαριστώ καλή μου...και σε σένα...καλησπέρες...(άργησα να ανοίξω το ποοομπιουτερ!!!)
!!!Περιμένω να διαβάσω...κάτι νέο από σένα!!!

@ Little_Pat: Πολλές πολλές φορές...και πολλές φορές μάλιστα...άδικα!!

Καλησπέρα!!!!και φιλιά σε όλους!!!

 

At 6/25/2006 5:38 μ.μ., Blogger ηω-λιθικός

κρατάω το τελευταίο χαμόγελο σου και χαμογελώ και εγώ :-)

 

At 6/25/2006 5:38 μ.μ., Blogger exilio

Ma kala...ti foto giati tin xalases kai de mporoume na doume to xamogelo sou?:P

 

At 6/25/2006 7:02 μ.μ., Blogger Giramondo

@ Ηω-λιθικός: Να χαμογελάς δάσκαλε κάνει καλό!!!!

@ MouToN:Να σου πω...ήθελα να παίξω με το κείμενο...πως και καλά βλέπουμε παραμορφωμένο τον εαυτό μας στον καθρέφτη.Μάλλον δεν το πέτυχα!!:P

Από εκεί και πέρα...το blogάκι μου λογοκρίνεται!!!Αχ...το είπα!...και δεν μπορώ να βάζω πάντα τις φωτογραφίες που θέλω!

φιλιάαααα

 

At 6/25/2006 9:00 μ.μ., Blogger Attalanti

Μια χαρά - ούτε το ταλέντο πήρα από τη μάνα μου, ούτε την ομορφιά! Δε βαριέσαι! Πολύ ωραίο, πολύ ωραίο...

 

At 6/25/2006 9:22 μ.μ., Blogger bidibis

cool eyes!


δικά σου είναι ή ψεύτικα και αυτά. Στα 84 κανονικά δε θα έπρεπε να έχεις πρεσβυωπία ή καταρράκτη (του Νιαγάρα όχι της Εδεσσας);

 

At 6/25/2006 10:15 μ.μ., Blogger Giramondo

@Παιδί μου Attalanti...θα μου πεις εσύ τι πήρες και τι δεν πήρες;;Κάτσε τώρα που θα έρθω Αθήνα...θα σου πω δυο λογάκια!!!
Μάκια!

@ BadlyDrawnBoy...ευχαριστώ :)

Ναι είπαμε...όλα δικά μου είναι!!Είμαι θαύμα της φύσης στα 84 μου!!!
Τώρα όμως που το αναφέρεις...δεν βλέπω και πολύ καλά...αλλά το είχα από μικρή αυτό!!

Υ.Γ.: Είδα έχεις ποστ για τη ΘΕΑ...πάω να δω τι λέτε εκεί!!!


φιλιάαααα

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC