Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006

Γειά χαρά νταν μάγκες και κούκλες!!

Μετά την υπόδειξη ότι blogoφιλοσοφώ…και ότι το στιλ μου είναι «φιλοσοφώ…άρα υπάρχω»… είπα σήμερα να ασχοληθώ με κάτι άλλο... πέρα από το εσωτερικό μου χάος...όχι φυσικά γιατί με ενόχλησε η κριτική…απλά για να μην εισπράξω το βρίσιμο που μου έταξαν!

Βέβαια με τρώει…(τι δεν θα αναφέρω!)…να πω…ότι εγώ τίποτα το «φιλοσοφικό» δεν διακρίνω σε αυτά που γράφω…αλλά θα είναι μάλλον επειδή έχω συνδέσει τη φιλοσοφία με εκείνα τα χοντρά βιβλία…που για να τα καταλάβω…περνάνε ώρες!

Από την άλλη πάλι…τώρα που το θυμάμαι και ένας συμμαθητής μου στο σχολείο (με τον οποίο και ήμουν τσιμπημένη!!) με κατηγορούσε για το ίδιο πράγμα!! Έλεγε χαρακτηριστικά «άρχισες πάλι τις φιλοσοφίες σου!»…οπότε και το βούλωνα για να ακούσω τις δικές του «σοφίες»! Τώρα αν δεν με γούσταρε λόγω της «φιλοσοφίας» μου ή λόγω της απαράδεχτης μάπας μου…δεν το γνωρίζω!

Τώρα λοιπόν ξεκινάει ένα μη «φιλοσοφώ…άρα υπάρχω» post…οπότε όποιος θέλει «φιλοσοφικά» να μην διαβάσει παρακάτω! Εγώ προειδοποίησα…μην μου λέτε άλλα μετά!

Πριν κάτι μέρες λοιπόν ανακάλυψα την Attalanti…τώρα για να λέμε και του στραβού το δίκιο και για να μην θέλω και όλες τις δάφνες δικές μου…μάλλον εκείνη με ανακάλυψε…μου έγραψε ένα σχόλιο-και ευτυχώς δεν με έγραψε στα παλιά της τα παπούτσια- και έτσι μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω κλικ και να μπω στον κόσμο της…εεεε…στο blog της ήθελα να πω!

Η Attalanti –που σύμφωνα με την ταπεινότατή μου γνώμη κάθε άλλο παρά ατάλαντη είναι- ονομάζει το blog της Notes by Attalanti…άνοιξε αυτό το μήνα και σας περιμένει!!(Κάτι σε super market…μου έκανε αυτό…ας το προσπεράσω!)

Προτείνω λοιπόν να περάσετε από την Attalanti:

Α) γιατί γράφει έξυπνα, με λεπτό χιούμορ και για διαφορετικά θέματα!

Β) γιατί όταν μετά θα γίνει blogoδιάσημη θα μπορείτε να λέτε με καμάρι πως εσείς την διαβάζετε από την αρχή!!

Γ) γιατί ξέρει να δίνει συμβουλές μέχρι και για ποτ-πουρί! (Διαβάστε και τα σχόλια ντεεεε!!!)

Δ) γιατί όπως μου επισήμανε (και φυσικά με μεγάλη ευγένεια…μιας και δεν ήξερε τι σημαίνει αυτό με ευχαρίστησε ) της έκανα ΕΓΩ ποδαρικό!! Έγραψα δηλαδή εγώ το πρώτο σχόλιο!! Ξέρετε τι σημαίνει αυτό για την Attalanti;;; Καταστροφή! Εμένα με στέλνουν οι φίλοι μου…για ποδαρικό στους εχθρούς τους!!

Αν δεν σας έπεισα ακόμα συνεχίστε το διάβασμα…διαφορετικά τρέχτε προς Attalanti!

Συνεχίζω λοιπόν!

Εμπνευσμένη μάλιστα από το post : "αδελφοποίηση" blogs της raffinata (κοίτα να δεις που όλο με εμπνέει αυτό το κορίτσι!) καθώς και από το Σχέδιο Καποδίστριας για τα blog του A.F.Marx (αυτό το σχέδιο εμένα δεν με συμφέρει…γιατί θα με στείλουν στο blog "ο ωραίος κηφήνας")…βρήκα ένα άλλου είδους ένωσης των blog που καλύπτει μάλιστα και τις ψυχολογικές ανάγκες που έχω αυτήν την εποχή( γιατί εγώ πότε θα γίνω επιτέλους μάνα;;εεε;;;πότε;;;). Θα γίνω blogoμαμά της Attalanti!!

Attalanti…με θέλεις για blogoμαμά;;;

Και ψιτ εσείς τρεχάτε να δείτε το blogoπαιδί μου!!

Πολλά φιλιά και αγάπη σε αυτές που θεωρώ εγώ δικές μου blogoμαμάδες (άσχετα αν δεν πήραν χαμπάρι την εγκυμοσύνη!!) :

Στην Κουρούνα γιατί ήταν το blog που με έκανε να θέλω κι εγώ blogακι!!!(Δεν θα έχανε το σύμπαν αν δεν υπήρχε το blog μου…εγώ όμως θα έχανα σίγουρα!)

Και εις ανώτερα!! Δηλαδή μετά το βιβλίο να κράξεις και σε εγκυκλοπαίδεια!!

Και στη Scorpina που είχε κάνει ποδαρικό σ’ αυτό το blog και έτσι δεν το παράτησα!

ΜαμάScorpina…θα γυρίσεις επιτέλους;;; Μου λείπει το blog σου και τα αστεία Email!

Τώρα που το σκέφτομαι πιο καλά…μάλλον είμαι blogoορφανή!

Η blogoμαμά Κουρούνα …αγνοεί την ύπαρξή μου (θα γεννήθηκα φαίνεται τότε που πήγε να κάνει την εγχείρηση…και επειδή είμαι και μικροκαμωμένη δεν με πήρε χαμπάρι!!) και η άλλη blogoμαμά έχει πάει προς το παρόν ταξίδι μεγάαααλλοοοο.

Μάλλον θα βγω στη γύρα για μία ακόμα blogoμαμά…Έφυγα!!!






 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 |


6 Comments:


At 6/21/2006 2:10 π.μ., Blogger Jolly_Roger

Blogoμαμά έχεις και άλλα blogόπαιδα αν θυμάμαι καλά ? Δεν έχουν αυτά ψυχή ??
:-)

 

At 6/21/2006 9:01 π.μ., Blogger Giramondo

Πάντα μέσα στο παράπονο!! Κάτσε γράψε βρε κανένα postακι...και μετά!!

φιλιά και καλημέρες!!!

 

At 6/21/2006 10:00 π.μ., Blogger Attalanti

Καλημέρα μητέρα!

Μπορείς να κατεβάσεις αυτό το post τώρα, που είναι νωρίς, και δεν το έχουν διαβάσει ακόμα πολλοί... Προλαβαίνεις... Μητέρα!

Σημειώνω ομοιότητές σου με τη βιολογική μου μητέρα: είναι κι αυτή Ταύρος και έχει μια γνήσια χαρά κάθε μέρα που ξυπνάει. Επίσης, είναι φοιτήτρια Πληροφορικής, οπότε ένα Link στο site σου θα τις το στείλω με email και φτιάχνει ωραίο ποτ πουρί! Τέλος είναι κι αυτή "μαμά κουκουβάγια" - περήφανη για τα παιδιά της που νομίζει ότι είναι... καλά(αμ δε!).

Επαναλαμβάνω, μητέρα, προλαβαίνεις να κατεβάσεις το post, τώρα, που είναι ακόμα πρωί... Έχω κοκκινήσει μητέρα και το κόκκινο δεν μου πάει. Πόσα ευχαριστώ μπορώ να γράψω; Ανέλπιστο δώρο και μεγάλη χαρά μου χάρισες μετά από μια δύσκολη μέρα. Να είσαι καλά (αλλά κατέβασε το ποστ, να χαρείς τη μονάκριβή σου)!

 

At 6/21/2006 10:14 π.μ., Blogger Giramondo

Γειά σου παιδί μου!!

Σιγά να μην το κατεβάσω!!!Πως θα δει ο κόσμος καλέ...ότι επιτέλους έγινα και εγώ μάνα...και δεν περιφέρομαι άσκοπα!! :P

φιλιά και καλημέρες!!!

 

At 6/22/2006 9:41 π.μ., Blogger Attalanti

Καλημέρα μανούλα! Νομίζω ότι στα φιλοσοφικά και ποιητικά σου κείμενα, το κοινό ανταποκρίνεται περισσότερο ένθερμα. Γράφε ό,τι κάνεις κέφι και ό,τι σου δίνει μεγαλύτερη χαρά!

 

At 6/22/2006 12:58 μ.μ., Blogger Giramondo

? Γράφουμε για μας παιδί μου!!!Μόνο για την πάρτη μας και για το μέσα μας!!!Τώρα αν κάποιος συμφωνεί με το μέσα μας το διαβάζει...αν όχι το αφήνει!!!

φιλιά

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC