Πέμπτη, Ιουνίου 15, 2006

G-Ιούνιος 2006


Είμαι φωτιά

Είμαι πλημμύρα

Είμαι σεισμός

Είμαι καταιγίδα


Κι εσύ κάθεσαι αφύλακτος και με κοιτάς

…μάλλον μ’ αγαπάς


Είμαι πέτρα

Είμαι ξυράφι


Είμαι ουλή

Είμαι αυλάκι


Κι εσύ κάθεσαι αφύλακτος και με κοιτάς

…μάλλον μ’ αγαπάς


Είμαι υστερία

Είμαι ανάγκη


Είμαι γέλιο

Είμαι ανάσα


Κι εσύ κάθεσαι αφύλακτος και με κοιτάς

…μάλλον μ’ αγαπάς


Είμαι πίκρα

Είμαι δάκρυ


Είμαι όνειρο

Είμαι εφιάλτης


Κι εσύ κάθεσαι αφύλακτος και με κοιτάς

…μάλλον μ’ αγαπάς


Είμαι παίρνω

Είμαι αφήνω


Είμαι θυμάμαι

Είμαι ξεχνώ


Κι εσύ κάθεσαι αφύλακτος και με κοιτάς

…μάλλον μ’ αγαπάς


Είμαι εκεί

Είμαι αλλού


Είμαι εδώ

Είμαι παραπέρα


Κι εσύ κάθεσαι αφύλακτος και με κοιτάς

…μάλλον μ’ αγαπάς


Έτσι με έκαναν κι εμένα…

Πώς να μην κάνω κι εγώ εσένα;


 
Εκφράστηκε η Giramondo at Πέμπτη, Ιουνίου 15, 2006 |


18 Comments:


At 6/15/2006 2:41 μ.μ., Blogger Jolly_Roger

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6/15/2006 11:58 μ.μ., Blogger Ελπίδα

Ήμουν όλη μέρα εκνευρισμένη (με τα μαστόρια - ου μπλέξεις!)
και με χαλάρωσες με το πολύ ωραίο ποίημα. Ή είναι τραγούδι που δεν το ξέρω; Φιλιά πολλά, καλό βράδυ.

 

At 6/16/2006 12:32 π.μ., Blogger Giramondo

Τραγούδι δεν είναι σίγουρα...
λες να έγραψα ποίημα και να μην το κατάλαβα;;; :) χαίρομαι που χαλάρωσες και που μου το έγραψες!!

ΑΑΑ...ωραία γράψε μία ιστορία για τα μαστόρια να βγάλεις το θυμό σου!!

πολλά φιλιά

 

At 6/16/2006 12:38 π.μ., Blogger γιώργος

έτσι έμαθα... έτσι κάνω...
όπως μ'αγάπησαν, αγαπώ...
με πάθη και λάθη...
καληνύχτα...

 

At 6/16/2006 12:56 π.μ., Blogger Giramondo

Πολλά λάθη...πολλά πάθη...

προτιμώ το γυριστρούλα...από το κοσμογυρισμένη :)

Όνειρα γλυκά

 

At 6/16/2006 11:04 π.μ., Blogger Giramondo

Καλημέρα Αγγελούκο!!Να καθαρίσεις πάραυτα το blogακι σου από τις αράχνες!

φιλούνια και καλημέρες!!!

 

At 6/16/2006 11:37 π.μ., Blogger exilio

Ωραία ιδέα έδωσε η Ελπίδα...το κάνουμε τραγούδι; :Ρ

 

At 6/16/2006 11:51 π.μ., Blogger Giramondo

Καλημέρα Funky!!! Λες;; ;) Εσύ έχεις ιδέα από αυτά;;;
Εγώ το πιάνο το παράτησα στα 11..νομίζω...

Παρακαλώωωωωω...ποιός έχει ιδέα από μουσική;;;;


Φιλιάααα

 

At 6/16/2006 12:38 μ.μ., Blogger exilio

Πάω να αυτοσχεδιάσω...LOL!:))

 

At 6/16/2006 12:41 μ.μ., Blogger Giramondo

Περιμένω το αποτέλεσμα!!!!:)

 

At 6/16/2006 1:03 μ.μ., Blogger Attalanti

Φαντάσου το σε μουσική από Τρύπες. Αφού διαλύθηκαν, μάλλον θα πρέπει να φτιάξεις το δικό σου band!

Θέ-λου-με κι-άλλο!

 

At 6/16/2006 1:54 μ.μ., Blogger Giramondo

Περίμενε Attalanti...γράφει η Funky_MouToN τη μουσική και θα μας ενημερώσει!!!

Τι άλλο θέλετε καλέ;;;

φιλιά

 

At 6/17/2006 6:44 μ.μ., Blogger Little_Pat

εμπειρίες, giramondo, πολλές εμπειρίες με αισθήματα και συναισθήματα, για να γεμίσουμε τη κωλότσεπη του τζην μας ;)
Μου άρεσε πολύ.
Καλό ΣΚ!

 

At 6/17/2006 6:56 μ.μ., Blogger Giramondo

καλώς ήρθες Little_Pat...

έχω γεμίσει βαλίτσες...μπορώ να σταματήσω παρακαλώ!!;;;;

Καλό ΣΚ και σε σένα!!
:)

φιλιά

 

At 6/17/2006 7:28 μ.μ., Blogger Little_Pat

χαχαχα
αυτές τις μεγάλες και πολύ βαριές βαλίτσες λες; α, και που ΄σαι ακόμα! Έχεις κι άλλες πολλές που περιμένουν να γεμίσεις -εύχομαι!

 

At 6/17/2006 7:32 μ.μ., Blogger Giramondo

Αυτό φοβάμαι κι εγώ!!!

:)

φιλιά

 

At 6/17/2006 9:54 μ.μ., Blogger Aphrodite

"...Κι εσύ κάθεσαι αφύλακτος και με κοιτάς
…μάλλον μ’ αγαπάς

Έτσι με έκαναν κι εμένα…
Πώς να μην κάνω κι εγώ εσένα;"

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!

Συμπυκνωμένο, απέριττο, ποιητικό...
Μαγεία!

Ξέρεις, σε διαβάζω αλλά -δύσκολο να το πιστέψει κανείς!- πολλές φορές όταν βλέπω κάτι πολύ αληθινό σε μπλογκ, που θα ήθελα ΤΟΣΟ να το είχα γραψει εγώ, ντρέπομαι και περιμένω αρκετά μέχρι να πω επισήμως γειά...

Απλώς περιμένω πότε γράφεις κάτι καινούριο & μπαίνω με πολλή χαρά!

Γειάααα λοιπόν!
:-)

Φιλιά πολλά,

Αφροδίτη

 

At 6/18/2006 3:51 π.μ., Blogger Giramondo

Καλώς ήρθες λοιπόν Αφροδίτη!!!

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...που μου έφτιαξαν το βράδυ!!:)

Βρήκα όμορφη την ιδέα του γάτου να σε αφήνει να γράφεις στο blog του...γιατί τουλάχιστον έτσι ελπίζω να σε διαβάζω πιο συχνά!:)

Πολλά φιλιά και ελπίζω να τα λέμε συχνά!!

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC