Τρίτη, Ιουνίου 27, 2006


Τους δρόμους μου μην κλείνεις
Τις πηγές μου μην στερεύεις

Τη σκιά μου μην ακολουθείς
Τα βήματα μου μην μετράς

Αφού έπαψες πια...
Έτσι απλά να μ’ αγαπάς

~~~


Τις σκέψεις μου μην νοθεύεις
Τα όνειρα μου μην στοιχειώνεις

Τις ελπίδες μου μην σκορπίζεις
Τα σχέδια μου μην χαλάς

Αφού έπαψες πια...
Έτσι απλά να μ’ αγαπάς

~~~

Τους καπνούς μου μην διαλύεις
Τα ποτά μου μην νοθεύεις

Πίκρα μην με κερνάς
Αγάπη μην μου ζητάς

Αφού έπαψες πια...
Έτσι απλά να μ’ αγαπάς
~~~
Χρώμα διάθεσης:





(Κατάλαβες;)
 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τρίτη, Ιουνίου 27, 2006 |


12 Comments:


At 6/27/2006 9:44 μ.μ., Blogger bidibis

Ψιλο άσχετο αλλα έτσι με ήρθε επειδη το άκουσα πριν λιγο

What if there was no lie
Nothing wrong, nothing right
What if there was no time
And no reason, or rhyme
What if you should decide
That you don't want me there by your side
That you don't want me there in your life
What if I got it wrong
And no poem or song
Could put right what I got wrong
Or make you feel I belong

What if you should decide
That you don't want me there by your side
That you don't want me there in your life

Ooh ooh-ooh, that's right
Let's take a breath, jump over the side
Ooh ooh-ooh, that's right
How can you know it, if you don't even try
Ooh ooh-ooh, that's right

Every step that you take
Could be your biggest mistake
It could bend or it could break
That's the risk that you take

What if you should decide
That you don't want me there by your side
That you don't want me there in your life

Ooh ooh-ooh, that's right
Let's take a breath, jump over the side
Ooh ooh-ooh, that's right
How can you know when you don't even try
Ooh ooh-ooh, that's right

 

At 6/27/2006 10:00 μ.μ., Blogger Pink Panther

Good evening

Χμμμμ ...

Απόλαυσε το θρήνο σου.
Χρειάζεται κι αυτό, που και που & για λίγο όμως, ε;

Μη μας γίνει μόνιμη η blues διάθεση...

 

At 6/27/2006 10:46 μ.μ., Blogger Giramondo

BadlyDrawnBoy...ωραίο...:)

Pink Panther...μπα θα άλλάξει η διάθεση.

καλησπέρες!

 

At 6/27/2006 11:18 μ.μ., Blogger Pink Panther

Goood!!!
That's my baby.

 

At 6/28/2006 12:37 π.μ., Blogger γιώργος

Το ξέρω πως δεν το διάλεξα
αν έπρεπε τη σκέψη μου να ορίζεις
μα ακόμα δεν κατάλαβα
γιατί έπαψες αγάπη να θυμίζεις
...

καληνύχτα...

 

At 6/28/2006 1:23 π.μ., Blogger Giramondo

Γιαυτό να προσέχεις γιώργο...και να φτιάχνεις πάντα πρωινό!!

φιλιά

 

At 6/28/2006 9:03 π.μ., Blogger Attalanti

Mama sings the blues! Yeah!

Upside down, boy you turn me
Inside out and round and round!

Γράψ'το να πάει στο καλό! Καλημέρα!

 

At 6/28/2006 1:28 μ.μ., Blogger Giramondo

Παιδί μου Attalanti...αυτό κάνω...τα γράφω στο παλιό μου το blog!! :=)

φιλιά

 

At 6/29/2006 6:07 π.μ., Blogger highfidelityshow

Έτσι απλά? Ουάου! Πως γίνεται αυτό?

 

At 6/29/2006 3:01 μ.μ., Blogger Giramondo

Zero: Πάρα πολύ απλά...πώς κάνεις τον καφέ σου το πρωί; Έτσι!

 

At 6/30/2006 4:17 π.μ., Blogger highfidelityshow

Ναι ε?
Ξύπνας δηλαδή το πρωί και εκεί που πίνεις τον καφέ, τσουπ! Σταματάς να αγαπάς?
Μήπως, λέω εγώ τώρα μήπως, δε αγαπούσες και τόσο φανατικά εδώ και κάμποσο καιρό?

 

At 6/30/2006 11:30 π.μ., Blogger Giramondo

Προφανώς...απλά μάλλον το εκφράζεις...μία συγκεκριμένη στιγμή...που εκπλήσει τον άλλο.

Και από εκεί και πέρα είναι σημαντικό...τι κάνεις μετά!Και τι θέλεις!

φιλιά

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC