Σάββατο, Ιουλίου 08, 2006

Και ενώ σκεφτόμουν ακόμα το θέμα του προηγούμενου post…διάβασα :



http://www.milamba.com/australia

[…Ένας μάγος πέρναγε με συντροφιά τρεις αδελφές από αυτά τα μέρη όταν τον πλησίασε ο πιο γνωστός πολεμιστής εκείνης της εποχής.

«Θέλω να παντρευτώ μία απ’ αυτές τις όμορφες νέες» είπε .

«Αν παντρευτεί μία από αυτές, οι άλλες θα νομίζουν ότι είναι άσχημες. Εγώ ψάχνω μία φυλή η οποία θα επιτρέπει στους πολεμιστές να έχουν τρεις συζύγους» απάντησε ο μάγος και έφυγε μαζί με τις νέες.

Για χρόνια, συνέχισε να διασχίζει την αυστραλιανή ήπειρο, χωρίς να καταφέρει να βρει ποτέ εκείνη τη φυλή.

«Τουλάχιστον μία από εμάς θα μπορούσε να είχε ευτυχίσει» είπε μία από τις αδελφές, που ήταν πια γερασμένες και κουρασμένες να τριγυρίζουν.

«Ξέρω ότι έκανα λάθος»,αναφώνησε ο μάγος ,«μα τώρα πια είναι αργά για να διορθώσω το λάθος.»

Και μεταμόρφωσε τις αδελφές σε πέτρινους όγκους , έτσι ώστε, οποιοσδήποτε τύχαινε να περάσει από εκείνα τα μέρη, να στοχάζεται ότι η ευτυχία ενός ανθρώπου δεν σημαίνει τη θλίψη των άλλων. …]

Πάντα…μου άρεσαν τα παραμύθια.



http://www.diversetravel.com.au





Το κείμενο είναι από το νέο βιβλίο του Paulo Coelho με τίτλο: „Ser como o rio que flui Relatos 1998-2005“

(Αγγλικά: „ Be like the River Flow“…Αγγλία και Αμερική προβλέπεται να εκδοθεί τον Οκτώβριο του 2006…για Ελλάδα δεν βρήκα πληροφορίες…για άλλες χώρες κοιτάξτε εδώ)



Η μετάφραση: της αφεντιάς μου…δυστυχώς από την Ιταλική μετάφραση („Sono come il fiume che score. Pensieri e riflessioni 1998-2005, Bompiani) του βιβλίου-μετάφραση στη μετάφραση…απαράδεκτο!!- αλλά αυτό βρήκα…αυτό διαβάζω!

Το βιβλίο αυτό θα μπορούσε να είναι ένα πολύ ενδιαφέρον blog!

 
Εκφράστηκε η Giramondo at Σάββατο, Ιουλίου 08, 2006 |


20 Comments:


At 7/08/2006 5:43 μ.μ., Blogger Anilikos

Μου έλειψε τόσο καιρό ο Κοέλο.
Το περιμένω να εκδοθεί.

 

At 7/08/2006 6:09 μ.μ., Blogger Attalanti

Ενδιαφέρουσα ιστορία (ίσως και πραγματική σε μια άλλη διάσταση). Εσύ πάλι μοιάζεις περισσότερο να εφαρμόζεις το Εγχειρίδιο του Πολεμιστή του Φωτός...

 

At 7/08/2006 10:50 μ.μ., Blogger Jason

Εμένα πάντως ο Coelho δε μου αρέσει.
Πάντα μου φαινόταν επιτηδευμένα απλός.

Και αυτό το σύμπαν που συνωμοτεί, λέει, όταν θέλεις πολύ κάτι, πού στο διάολο είναι και δεν το έχω βρει εγώ ακόμα...;

 

At 7/09/2006 10:01 π.μ., Blogger Καπετάνισσα

Συμφωνώ με τον Jason.
Είχε μερικές ολόφωτες στιγμές ο Coelho, δε λέω, με κέρδισαν και μένα, αλλά τώρα πιά νιώθω πως λιβανίζει τις ανησυχίες μας.

Αν σε βοηθάει όμως, όλα καλά...
Ν' ανοίγονται δρόμοι πρέπει.
Πλατείς, να'χει χώρο η καρδιά ν' απλώνεται.

 

At 7/09/2006 8:47 μ.μ., Blogger Νicola Beerman

...φθανει πια ο Κοελο εκτος κι αν ειστε 20 χρονων...ο Κοελο αυτοπυροβοληθηκε οταν εβγαλε το ''εντεκα λεπτα'' που ηταν σκετο αρλεκιν...σιγα μην δωσω 15 ευρω για να παρω κι αλλο...υπαρχουν τοσα αξιολογα...εκτος κι αν καταφερει να μας διαψευσε,για να μην νομισετε οτι εχουμε παρωπιδες!

 

At 7/09/2006 11:56 μ.μ., Blogger Little_Pat

Νομίζω πως ο Coelho μπήκε στη κλίκα των εμπορευματοποιημένων και των "γράφω για να ξαναπουλήσω" αλλά ποτέ όπως στην αρχή...
Μπορεί απλά να μην έχει να γράψει πια κάτι εύνοιας άξιον. Συμβαίνει. Πάντως Coelho αρνούμαι πεισματικά να ξαναγοράσω, ή ακόμη και να διαβάσω πάλι!

 

At 7/10/2006 10:58 π.μ., Blogger Unknown

Αυτό για να μάθετε να μην ζηλεύετε εσείς αι γυναίκαι... ;p

 

At 7/10/2006 2:33 μ.μ., Blogger Giramondo

Wanderer...καλώς ήρθες :)
Δεν ξέρω τι περιμένεις από το νέο βιβλίο...απλά να σου πω πως ουσιαστικά είναι άρθρα του συγγραφέα που έχουν εκδοθεί σε διάφορα ΜΜΕ ανά τον κόσμο και τα έκαναν βιβλίο.Μοιάζειτελικά το βιβλίο με blog που πότε γράφει για ένα θέμα που τον απασχολεί, ένα ταξίδι, ένα μύθο.

Attalanti...είπαμε και εμένα μου αρέσουν οι ιστορίες...τώρα το τι είμαι εγώ...και τι εφαρμόζω...θα σου το πω μόλις το βρω!!σματς

Jason...γνώμες είναι αυτές:)
"επιτηδευμένα απλός"...το είχα πει και εγώ κάποτε... :)
Το σύμπαν που συνωμοτεί...θα το βρεις...μόνο αν το θέλεις πολύ και αν έχεις υπομονή...δεν μπήκαν ποτέ χρονικά όρια στο πότε θα σου κάνει τη χάρη το σύμπαν...λέω τώρα εγώ...:)

Καπετάνισσα..."με κέρδισαν και μένα"...ε...αυτό είναι το πρόβλημά μου...άμα κάποιος με κερδίσει...μετά τον παρακολουθώ...ακόμα και αν κάποια στιγμή βρεθούμε σε αντίθετες όχθες...


nicola beerman...τα "έντεκα λεπτά" δεν θα τα έλεγα άρλεκιν...ήταν απλά διβορετικό βιβλίο από τα άλλα που είχε γράψει. Για το αν τα βιβλία του Coelho είναι αξιόλογα ή όχι δεν θα πω κάτι...γιατί απλά δεν είμαι κριτικός λογοτεχνίας...άσε που πιστεύω ότι ακόμα και ένα "άχρηστο" κείμενο αν μου μιλάει (για καθαρά δικούς μου λόγους!)γίνεται "αριστούργημα". Είπαμε γνώμες είναι αυτές!
Από εκεί και πέρα το τελευταίο βιβλίο μιας και είναι ουσιαστικά συλλογή από διάφορα άρθρα...και αναφέρεται σε εμπειρίες,σκέψεις, ταξίδια, μύθους κλπ...εμένα μου αρέσει.

Little_Pat..."των "γράφω για να ξαναπουλήσω" "...ίσως και να έχεις δίκιο...αυτό δεν μπορώ να το ξέρω...σματς

Darthiir:...εσύ έδωσες βάση στο μύθο...μόνο και μόνο για να πεις την κακία σου!!:ρ ΣΜΑΤΣ

»»»»»»


ΣΚΕΨΕΙΣ:
Εγώ ουσιστικά δεν ήθελα να γράψω για τον Coelho...ήθελα να γράψω για το μύθο που μου άρεσε...από εκεί και πέρα έχω το χρέος να αναφέρω και που το διάβασα...και το συγγραφέα του βιβλίου κλπ.
Αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι μετέφρασα μόνο το μύθο και όχι όλο το κεφάλαιο.

...

φιλιά

 

At 7/10/2006 6:36 μ.μ., Blogger Unknown

Γιατίιιιιι;;;;;;

Λέει ο μύθος για τρείς άντρες που έμειναν στο ράφι λόγω ζήλειας;;; :ppp

 

At 7/10/2006 6:39 μ.μ., Blogger Giramondo

Να σου πω...εσένα...όπως θέλεις τον διάβασες το μύθο!!!

Ο μάγος(άντρας)...αποφάσιζε...και τις κατέστρεψε τις γυναίκες!!!:ρ

σματς

 

At 7/10/2006 11:55 μ.μ., Blogger Attalanti

Δεν τις κατέστρεψε... Τις έκανε αιώνιες - μέχρι να τις απελευθερώσουν τρεις πρίγκηπες, που θα τους αξίζουν τόσο καλές γυναίκες. Και από χαρακτήρα... βράχοι! (ή βατράχοι, περί ορέξεως...)

 

At 7/11/2006 12:42 π.μ., Blogger Giramondo

χαχαχχαααα!!

φιλιά

 

At 7/11/2006 12:45 π.μ., Blogger Unknown

Γιατί ήξερε ότι θα ζήλευαν και θα βγάζαν τα μάτια τους....

(Άντε που μου θες και ανάλυση...)

 

At 7/11/2006 1:22 π.μ., Blogger Giramondo

Τι κάνεις εσύ μέσα νυχτιάτικα...ε; και θα μου κάνεις και αναλύσεις!!!

 

At 7/11/2006 11:07 π.μ., Blogger Unknown

Βόλτες....

 

At 7/12/2006 9:53 μ.μ., Blogger highfidelityshow

Εγώ ήξερα πως μένεις μπουκάλα αλλά και κοτρόνα τέτοια με το συμπάθειο δεν είν' κακό... :)

 

At 7/12/2006 10:04 μ.μ., Blogger Giramondo

Είδες; ;)...να προσέχεις!!! :ρ

φιλιά

 

At 8/18/2006 12:05 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Tα "΄Εντεκα λεπτά" με κούρασαν, δεν με συγκινησαν ούτε σε μία παραγραφο, δεν με "ταρακουνησαν" για να πω θα αγοράσω ξανα βιβλίο του. Εκτός και αν διαβασω θετικές κριτικές προηγουμένως.

 

At 5/09/2007 11:31 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Very cool design! Useful information. Go on! Naked blonde cuties Small bikini

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC