Τετάρτη, Ιουνίου 28, 2006
Λοιπόν σήμερα ανακάλυψα τι μαθαίνουν οι άντρες καθώς ωριμάζουν!! Μου τα εξήγησε μια χαρά ο suigenerisav! Βέβαια είχα πάντα την απορία αν οι άντρες ωριμάζουν…δεν μπορώ όμως να τον αδικήσω…γιατί το έβαλε το ερωτηματικό στον τίτλο του post!!

Μετά εμπνευσμένη από τον suigenerisav η Ελένη έγραψε αυτά που μαθαίνουν οι γυναίκες! Ο τίτλος χωρίς ερωτηματικό…μιας και είναι φανερό ότι η γυναίκα ωριμάζει!! :P


Φυσικά και τα δύο παιδιά μιλάνε για τον εαυτό τους!! Και δεν μπορούμε να κάνουμε γενικεύσεις!!!
Επειδή όμως είναι διασκεδαστικά γραμμένα, σε πολλά έχουν δίκιο…άσε που έμαθα και κατάλαβα πολλά διαβάζοντας τα δύο post…σας παραπέμπω να τα διαβάσετε!!

~~~~~~~~~~~



Και επειδή μου αρέσουν ως ζευγάρι περάστε και από την x-psilikatzoy και τον ΚΑΛΤΣΟΒΡΑΚΟ






Όταν είδα αυτό το έργο μοντέρνας τέχνης...σκέφτηκα τον καλτσόβρακο...οπότε του το αφιερώνω!!!

 
Εκφράστηκε η Giramondo at Τετάρτη, Ιουνίου 28, 2006 |


14 Comments:


At 6/28/2006 9:12 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Aααααα, πολύ ωραίο!
Κωσταντίναααααα, στήσε τη σιδερόστρα! Πέσαμε σε ακατάστατη που το βαπτίζει... τέχνη.


;) Είσαι γλύκα.

 

At 6/28/2006 9:43 μ.μ., Blogger exilio

Giati vre paidia...mia xara einai o pinakas...exei mia ekfrastikotita ena endiaferon!!
lol:)))

 

At 6/28/2006 10:43 μ.μ., Blogger Giramondo

@ Ρε "πρόξενε" kaltsovrako...πραγματικά πάντως...το πρώτο πράγμα που μου ήρθε μόλις το είδα στο μουσείο ήταν "κάνανε τον kaltsovrako πίνακα!"

Κωσταντίνα μην σκας τι να ξέρει ένας "πρόξενος" από τέχνη!!!

Ευχαριστώ! :)
~~~

@ Mouton... :))))

Την αμαρτία μου θα στην πω...με τη μοντέρνα τέχνη...έχω τα προβλήματά μου!! Ειδικά δε...με πίνακες που δεν έχουν καν τίτλο με πιάνει κρίση! Γιατί καλά πετάς για παράδειγμα ένα κιλό σκατουλί χρώμα...και το ονομάζεις "άνοιξη"...εκεί θα δώσω τόπο στην οργή και θα πω...έτσι τη βλέπει ο τύπος την...άνοιξη...τη βλέπει σκατουλί! Όταν όμως βλέπω έναν πίνακα 5 μέτρα...άσπρο...με τρεις κουκίδες...και τίτλο "έργο νούμερο 567"...αρχίζω να βράζω...τι θέλεις ρε φίλε...να δώσω τη δική μου εξήγηση...και φυσικά μπορώ να τη δώσω!
Μπορεί να είναι τρία μήλα...σάπια...τρία...α!@##$α...μπορεί να είναι το χάος...η ανασφάλεια...Εγώ πάντως λέω...ότι απλά βαριέσαι...να δώσεις έστω και ένα τίτλο...και εγώ είμαι μαλάκας που κάθομαι με τις ώρες σε κάποιο μουσείο προσπαθώντας να σε καταλάβω!

Αχ τα είπα!

φιλιά

 

At 6/29/2006 2:06 π.μ., Blogger suigenerisav

@
giramondo
Και απο εδώ σε ευχαριστώ για την περίεργη ζεστασιά που αναδύουν τα λόγια σου..
Η σήμανση του ερωτηματικού στον τίτλο του ποστ μου, βλέπω, έτυχε της προσοχής σου, λολ.
θα τα ξαναπούμε..

 

At 6/29/2006 3:33 π.μ., Blogger Giramondo

@suigenerisav:

Πάντα προσέχω τις λεπτομέριες!!Οπότε μπορείς να καταλάβεις ότι ένα ερωτηματικό...που δεν είναι και λεπτομέρια...σίγουρα το προσέχω!!

"περίεργη ζεστασιά"...γιατί περίεργη;;;

Αυτή η φράση...θέλει ανάλυση!!

φιλιά

 

At 6/29/2006 11:48 μ.μ., Blogger exilio

Axx....σε λατρεύω :))

υ.γ(θα μου κάνεις αργότερα ιδιαίτερα στην ιστορία τέχνης; )

 

At 6/30/2006 1:23 π.μ., Blogger suigenerisav

@
giramondo

Ναι. Υποθέτω πως 'θέλει'..
;-)
Αλλά μερικές αισθήσεις που έχουμε δεν είναι πάντα-δεν είναι εύκολα αναγώγιμες..

 

At 6/30/2006 1:28 π.μ., Blogger Giramondo

mouton: όποτε...θέλεις!! :)


suigenerisav...μάλλον έχεις δίκιο...οπότε το αφήνουμε έτσι...όμορφα περίεργο! :)

φιλιά

 

At 6/30/2006 1:54 π.μ., Blogger suigenerisav

"Ιστορία Τέχνης", ε..?
Μάλιστα .. λολ

 

At 6/30/2006 2:11 π.μ., Blogger Giramondo

Ξέρουμε πολλά εμείς... :)

 

At 6/30/2006 10:09 π.μ., Blogger suigenerisav

Φαντάζομαι..
Ένα άλλο ζήτημα είναι το πως θα μπορούσαμε να 'μάθουμε' κι εμείς τίποτα.. :)

 

At 6/30/2006 11:26 π.μ., Blogger Giramondo

Ρωτώντας πάει στην πόλη κανείς!!!

Με τον ίδιο τρόπο...μαθαίνει!

:)

 

At 6/30/2006 2:12 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Ω! Τέτοια ασιδέρωτα πράγματα γίνονται εδώ και εγώ δεν έχω πάρει χαμπάρι! Ο μον ντιέ!

:P

 

At 6/30/2006 3:55 μ.μ., Blogger Giramondo

Τουλάχιστον κάποιος τα έκανε..."τέχνη"...τα δικά μου ασιδέρωτα γίνονται απλά...βουνό!!

:)

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC