Πέμπτη, Ιουνίου 29, 2006



Μωρό μου….πού θα πάμε διακοπές φέτος;

Όπου θέλεις εσύ μωρό μου!

Αχ τι καλός που είσαι! Λοιπόν μου είπε η Μαρία…για ένα μέρος παραθαλάσσιο…

Τι θάλασσα θα πάμε;

Μα μωρό μου καλοκαίρι είναι!

Και να πάμε να λιώσουμε; Να πάμε σε καμιά άλλη χώρα…να ξεστραβωθούμε…βρε παιδί μου!

Μα είπες να πάμε όπου θέλω εγώ…φέτος…

Και εσύ μόνιμα στη θάλασσα θέλεις να πηγαίνουμε!

Μα από τον περασμένο Αύγουστο έχουμε να πάμε!

Και πότε ήθελες να πάμε…το Δεκέμβριο;

Ναι…δεν λέω…αλλά καλοκαιράκι είναι…να μην πάμε μία θάλασσα;

Όχι …επειδή πάνε οι άλλοι…πρέπει να πάμε κι εμείς;

Και πού θέλεις να πάμε…στο βουνό;

Και γιατί όχι;; Φύση, πράσινο, βόλτες, δροσιά, παραδόσεις…

Ναι…αλλά κάθε ΣΚ στα βουνά και στις λίμνες είμαστε…

Ναι αλλά το Πάσχα πήγαμε εκεί που ήθελες εσύ!

Θα μου το βγάλεις ξινό;; Ήταν η έκθεση του Rembrandt…να μην πάμε;

Και την εκδρομή με την αδελφή σου…που με παράτησες εδώ να σε περιμένω; Ναι ξέρω…κάτι εκθέσεις ήταν πάλι! Να μην πιάσω και όλα τα άλλα ταξίδια…μια εδώ μια εκεί είσαι…ότι θέλεις κάνεις…

Δεν ήρθα μαζί σου Γενεύη να σου κάνω παρέα…εεεε;(καλόπιασμα…γουργούρισμα…)

Ε…και;

Μωρό μου είσαι εκτός θέματος! Πού θα πάμε διακοπές; Θα το κλείσουμε πάλι τελευταία στιγμή…και θα πληρώσουμε τα μαλλιοκέφαλα μας!

Να πάμε να δούμε κάτι νέο…να κάνουμε το γύρο της Νορβηγίας…ας πούμε!

Ωραία η Νορβηγία…αλλά μου έχει λείψει η θάλασσα!

Μα τι σου έχει λείψει;; Μια ζωή στη θάλασσα…από μωρά στη θάλασσα είμαστε! Άσε που η Νορβηγία έχει θάλασσα! Πού πας;

Μα είπες ότι θα πάμε όπου θέλω εγώ ρε μωράκι μου!!

Θα σου αρέσει… θα έχει και εκθέσεις και μουσεία και αρχιτεκτονική…και άλλες βλακείες που σου αρέσουν! Πού πας; Δεν είπες ότι πρέπει να αποφασίσουμε;;;

Κι εσύ είπες…ότι θα πάμε όπου θέλω εγώ!




Αποτέλεσμα Αγώνα 0-0 … πάμε για Παράταση…Φτου!


Κανένας καλός προπονητής ακούει;;; Βοήθεια!!!!



 
Εκφράστηκε η Giramondo at Πέμπτη, Ιουνίου 29, 2006 |


21 Comments:


At 6/29/2006 4:50 π.μ., Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas)

Δεν μπορείτε να πάτε πρώτα θάλασσα και μετά μαυρισμένοι κι όμορφοι στη Νορβηγία;

 

At 6/29/2006 4:55 π.μ., Blogger Blonde

Να πάτε πισίνα ρε παιδιά...άστην θάλασσα!! Μπόινγκκκκ.

 

At 6/29/2006 10:24 π.μ., Blogger γιώργος

συγνώμη δηλαδή...
θα αφήσετε τις υπέροχες θάλασσες και τον τρομερό μας ήλιο, για να τρέχετε καλοκαιριάτικα στη Νορβηγία;;;
και χρειάζεται και προπονητής ή, καλύτερα, διαιτητής;;;

 

At 6/29/2006 12:36 μ.μ., Blogger Unknown

Έτσι έτσι...

Η γυναίκα πρέπει πάντα να θέλει αυτό που θέλει ο άντρας....

 

At 6/29/2006 3:24 μ.μ., Blogger Giramondo

@ synas...εσύ κοριτσάκι δουλεύεις στον ΟΗΕ;;; :)
Η Νορβηγία...θέλει περίπου ένα μήνα για να τη δεις...οπότε πάει η θάλασσα περίπατο! Και σε αυτήν την περίπτωση σημαίνει καθόλου θάλασσα για ένα χρόνο!!(ούτε καν ΣΚ!!) κλαψ κλαψ!!

@Lianne...απαπαπαπαπααα...πισίνα...μπλιαξ! :)


@γιώργος...χρειάζεται προπονητής για να κερδίσει η θάλασσα...αν κερδίσει η Νορβηγία...χρειάζεται διαιτητής...να μοιράζει κόκκινες!!


@Darthiir...μόνιμα κόντρα μου πας εσύ!!! :P...Να ρωτήσω εσένα ή την αλεπουδίτσα...για το που θα πάτε φέτος;;;ΕΕΕΕ;;;


φιλιά

 

At 6/29/2006 7:59 μ.μ., Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas)

Γιατί, σε 2 εβδομάδες δεν μπορείς να δεις μια χώρα; Πρέπει δηλ. να την ξεκοκκαλίσετε κιόλας;

 

At 6/29/2006 8:06 μ.μ., Blogger Giramondo

Σε κάθε ραχούλα...να ανέβουμε...μην χάσουμε!!!!

:)
φιλιά

 

At 6/29/2006 11:52 μ.μ., Blogger exilio

Kαλά...όποιο αποτέλεσμα και να φέρετε(βλέπω να αργεί)...εύχομαι να περάσετε καλά όπου και να πάτε..
..και προπάντων οχι πολλές διαφωνίες:Ρ

 

At 6/30/2006 12:40 π.μ., Blogger Unknown

νομίζω ότι μόνο με χτυπήματα κάτω από τη ζώνη και έκτος φάσης μπορεί να κερδίσεις τον αγώνα, αφού ο αντίπαλος είναι πιο τεχνικός παίκτης, γίνε πιο σκληρή ;) αλλιώς απόλαυσέ το

 

At 6/30/2006 1:22 π.μ., Blogger Giramondo

mouton: διαφωνίες;; χαχαχχα...περίμενε να σου πω σε πόσες πόλεις...το έχω βάλει στα πόδια...νομίζω πέντε...και στη Σαντορίνη που από τα νεύρα μου έκανα περίπου το γύρο του νησιού με τα πόδια!!! :)

street spirit: καλή η τακτική...περίμενε να την οργανώσω!

φιλιά

 

At 6/30/2006 1:28 π.μ., Blogger suigenerisav

Μήπως πρέπει να κριθεί στα πεναλτυ ..;
;-)
Για όποιον αντέξει ως τότε.. (;)

 

At 6/30/2006 1:35 π.μ., Blogger Giramondo

suigenerisav...δεν νομίζω...να αντέξω...οπότε θα κερδίσει ο αντίπαλος!!!κλαψ κλαψ!!

 

At 6/30/2006 1:53 π.μ., Blogger suigenerisav

αν θες κάποια βοήθεια προκειμένου να 'λακτίσεις' τη μπάλα στο Γ.., let me know .. :-)
Keep the faith!

 

At 6/30/2006 2:10 π.μ., Blogger Giramondo

πάντα πιστεύω... :)

φιλιά

 

At 6/30/2006 12:23 μ.μ., Blogger Unknown

Εγώ ξέρω πού θα πάω. Άμα θέλει, ακολουθεί, επίσης άμα θέλει κάτι άλλο, ας το προτίνει και αν μου αρέσει... ;)

Σαλαμ Αλέκουμ....

 

At 6/30/2006 12:38 μ.μ., Blogger Giramondo

Δεν μας το λες και εμάς που θα πας;;;εεε;;; :)Λέω μήπως είναι τόσο καλή η ιδέα και τη χρησιμοποιήσω!!!:)Όλοι οι καλοί χωράνε...εεεε;;;

"Άμα θέλει ακολουθεί";;;...καλάαα ;)

 

At 6/30/2006 1:10 μ.μ., Blogger Νicola Beerman

giramondo xreiazontai επιχειρηματα κι οχι ναζια...

 

At 6/30/2006 1:14 μ.μ., Blogger Attalanti

(έγκαιρα πάλι) Το παιδί πρέπει να μάθει μπάνιο! Κλήρωση? Με διπλό νόμισμα? (γράμματα χάνεις, κορώνα κερδίζω;)

 

At 6/30/2006 1:14 μ.μ., Blogger Attalanti

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6/30/2006 2:00 μ.μ., Blogger highfidelityshow

Καταρχήν το σκορ είναι 1-0 κι όχι 0-0.
Όταν λέμε "ότι θες εσύ, μωρό μου" εννοούμε "ότι θες εσύ, μωρό μου".
Αλλιώς θα λέγαμε "ότι θες εσύ, μωρό μου, αρκεί να το θέλω κι εγώ".
Κανόνας απαράβατος: Μη διαφωνείς αν δε ξέρεις τι θες!
Οπότε ο αντίπαλος έχει κατ'εμέ ήδη μία κίτρινη.

 

At 6/30/2006 3:58 μ.μ., Blogger Giramondo

nicola beerman...αυτά ψάχνω κι εγώ!!Αν και δεν πιάνουν...αλλά λέμε τώρα!!!

Attalanti...δεν πιάνουν αυτά...δυστυχώς!!:)

Zero...η κίτρινη δεν μου φτάνει!!Θέλω κόκκινη!!!

φιλιά

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC