Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006
Το πραγματικά μεγάλο μου πάθος είναι μία γυναίκα…

Η γυναίκα Κρήτη…που όπως έγραψα και στην Καπετάνισσα είναι:

Άγρια μα και γλυκιά

Ατίθαση μα και ζεστή

Ελεύθερη, ανυπότακτη…μα και δεκτική

Μία συνεχής έκπληξη…μα και γνώριμη ταυτόχρονα.

Και πόσα άλλα…γυναίκα Κρήτη…μοναδική



Η γυναίκα Κρήτη…πρότυπο γυναίκας…για μένα…

Και τελικά τώρα που το σκέφτομαι…ποτέ δεν έχω πει σε άντρα … «σε αγαπώ…σε θέλω όπως την Κρήτη»...ίσως γιατί η δική της αγκαλιά δεν συγκρίνεται…και ποιος μπορεί να συγκριθεί με μία αγκαλιά;;;

Και επειδή η Καπετάνισσα…τα είπε πιο όμορφα από μένα…περάστε να διαβάσετε εδώ!!



Όλος ο κόσμος απ 'τη μια

και η Κρήτη απ 'την άλλη

πανάθεμά τη ζυγαριά

στην Κρήτη γέρνει πάλι!

 
Εκφράστηκε η Giramondo at Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006 |


16 Comments:


At 6/30/2006 3:14 μ.μ., Blogger Chrisa

Ήμουν το προηγούμενο Σ/Κ!!!! Και εγώ λατρεύω την Κρήτη και ας μην είμαι απο 'κει!!!

 

At 6/30/2006 3:59 μ.μ., Blogger Giramondo

Chrisa...τώρα εγώ να μην ζηλέψω;;



φιλιά

 

At 6/30/2006 4:24 μ.μ., Blogger Giramondo

Εργοτελίνα...φοβάμαι πως στις μέρες μας δεν είναι δυνατόν...

φιλιά και καλώς ήρθες

 

At 6/30/2006 5:58 μ.μ., Blogger bidibis

Κρητικό κι αν κάνεις φίλο, βάστα ένα κομμάτι ξύλο!


Στην Κρήτη δεν έχω πάει ποτέ και ούτε πρόκειται να πάω, διότι έχει πολλή ζέστη και πολλά κουνούπια. Περισσότερο όμως φοβάμαι, μην τυχόν πέσω κατά λάθος πάνω στην εργοτελίνα και με πάρει στο κυνήγι με το τουφέκι του παππού τις που το κρατάει στο σεντούκι της ως ιερό κειμήλιο. Οι Κρητικές είναι επικίνδυνες και ‘μοβόρες γυναίκες… Και μόνο που τις βλέπεις να παίζουν το βάρβαρο ποδόσφαιρο αντί για τα ευγενέστερα, βόλεϊ και τένις, καταλαβαίνεις ότι σε μια στιγμή Κρητικής έξαψης, μπορεί να τα πάρουν στο κρανίο, να σε κάνουν τουλούμι στο ξύλο και να σε πετάξουν στο Λυβικό πέλαγος, μόνος σου να βολοδέρνεις με τα κύματα ώσπου να πέσεις πάνω στον Καντάφι… και πάει μακριά η βαλίτσα…

Άσε δε, που άμα έχεις δει Χαρδαβέλα δε σου κάνει κέφι με τίποτα να πας σε αυτό το νησί. Εκεί γίνονται μεταφυσικά Σόδομα και Γόμορρα! Φανατάζεσαι να πας στο Κουτσουρα να κάνεις με την ησυχία σου ένα μπανάκι και να εμφανιστεί άξαφνα μια αγελαδόμορφη γοργόνα με λάγνο βλέμμα, δύο κεφάλια και έξι βυζιά; Τα παίζεις ή τα χέζεις;




Το κακό με την Κρήτη είναι πως έχει πολλούς Κρητικούς!

Το καλό με τους Κρητικούς είναι πως ΟΛΟΙ είναι ΠΑΣΟΚτσήδες!

Αν ήμουνα ο Καραμανλής θα είχα δώσει στην Κρήτη την πολυπόθητη (αυτό ερμηνεύεται ποικιλοτρόπως) ανεξαρτησία από τη μαμά Γραικαλβανία. Αυτό σίγουρα θα με εξασφάλιζε την εξουσία εφ όρου, διότι χωρίς την Κρήτη το ΠΑΣΟΚ… είναι σεξ και ντρόγκα δίχως ΡΟΚ!

Καλά που το θυμήθηκα καλέ! Από κει είναι και ο Μητσοτάκης…

Βρε δεν πατάω το πόδι μου εκεί, που να με θερμοπαρακαλάτε και να με ικετεύετε .-

Αν δε σε έπεισα με τα επιχειρήματά μου giramondo μου, τότε έχω βάσιμες υποψίες ότι είσαι πληρωμένη και παίζεις το βρώμικο παιγνίδι του ΟΤΕ…

 

At 6/30/2006 6:44 μ.μ., Blogger Giramondo

Τα παίρνω όλα ως πλάκα!!! :) γιατί έχω χιούμορ!!! :)


Κι αν δεν πατήσεις το ποδαράκι σου στην Κρήτη εσύ χάνεις!!!Δεν πειράζει όμως...θα έχουν άπλα όσοι πάνε!!

Το μόνο που θα σχολιάσω...έτσι για την Ιστορία...οι κρητικοί ήταν αυτοί που έκαναν τους πιο πολλούς αγώνες για να ενωθούν με την Ελλάδα και οι πρώτοι που έσπευσαν παντού για να την υπηρετήσουν!(αν δεν τα ξέρουμε αυτά...ντροπή μας!!)
Τώρα αν υπάρχουν και δύο βλάκες που λένε μαλακίες περί ανεξαρτησίας...έλεος...τι να κάνουμε...παντού υπάρχουν!!

Πληρωμένη δεν είμαι ... μόνο ξενομπάτισσα είμαι...
(δηλαδή από κρητικούς γονείς,γεννημένη όμως και μεγαλωμένη στην Αθήνα)

 

At 6/30/2006 8:16 μ.μ., Blogger Attalanti

Άσε και ψάχνω μέρος για διακοπές φέτος. Έλα όμως που υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να μετακομίσω στην Κρήτη από του χρόνου και διχάζομαι - να πάω διακοπές εκεί φέτος ή να περιμένω να τη δω μια και καλή; Δεν έχω πάει ποτέ και ζηλεύω αυτούς που τη γνωρίζουν καλά... Ίσως του χρόνου...

 

At 6/30/2006 8:37 μ.μ., Blogger Giramondo

Παιδί μου Attalanti...όποτε και να πας...καλά θα είναι!! :) Αρκεί να πας!!

Θα σου βγάλω και πρόγραμμα...εννοείται!!

φιλιά

 

At 7/01/2006 11:14 π.μ., Blogger Ρωξάνη

Για την Κρήτη νιώθω όπως για την αγαπημένη μου αδερφή: λαχτάρα, ανυπόφορη νοσταλγία, λατρεία...
τι μ' έπιασε και αριθμώ συναισθήματα.. είδες τι κάνει
μια αναφορά στην Κρήτη..



Από την Κύπρο με αγάπη.

 

At 7/01/2006 10:21 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

Giramondo κι όλοι εσείς με τις ζεστές αγκαλιές και τα νοσταλγικά βλέμματα, με τιμάτε!

Θα 'μαι εδώ, με τη θάλασσα να με ορίζει, να σας καλοδεχτώ όποια στιγμή...

Όποιος δεν σεργιάνησε τα βράχια και τα πείσματα τούτου του τόπου, δεν μπορεί να ξέρει, δε γίνεται να ξέρει.

Την αίσθηση, το άγγιγμα, τη μιλιά, το μεθύσι, τη ζωηράδα, τον παλμό της ψυχής και την ορμή μιας αιώνιας νιότης.

Τα μάτια μου δεν βλέπουνε σαν τα δικά σου BadlyDrawnBoy. Μαθαίνω και πρωτόγνωρα πράγματα από σε.
Μα είναι ίσως επόμενο.
Αφού δεν είδες τέτοιον ουρανό.
Ακόμα.

Γεμάτα τα ποτήρια για πάρτη σας.
Απόψε, πίνει όλος ο τόπος κι η βραδιά, γίνεται γιορτή!

 

At 7/02/2006 9:08 π.μ., Blogger Νicola Beerman

...θα μπορουσε να'ναι κι ανεξαρτητο κρατιδιο...

 

At 7/04/2006 5:35 μ.μ., Blogger Giramondo

down under:Τουλάχιστον όνειρα όμορφα!

Hliodendron: Αγάπη και στην Κύπρο.

Καπετάνισσα...είδες τι κάνει αυτός ο ουρανός;

nicola beerman:Δεν βλέπω το λόγο...


πολλά φιλιά

 

At 7/11/2006 11:21 π.μ., Blogger triantara

τώρα το είδα και αυτό το ποστ.

Να πας!!! Να πας!!! Γιατί και γω το σχεδιάζω αυτό, και να πας για να μαζευτούμε στο νησάκι μας πολλοί!!!!!!!!! (ντάξει, κι εγώ ξενομπάτισσα είμαι, εκεί θα κολλήσουμε;;;)

 

At 7/11/2006 11:51 π.μ., Blogger Giramondo

Να μιλάμε με ημερομηνίες παρακαλώ!!! :)

φυσικά και δεν θα κολλήσουμε!!!

φιλιά

 

At 4/24/2007 3:56 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Where did you find it? Interesting read » » »

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC