Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 21, 2006



-Βρε καλώς ήρθαμε!

-Διακρίνω ειρωνεία; Δεν χαίρεσαι που με βλέπεις;

-Να σου πω την αλήθεια...αν πέρναγε και καμία άλλη θεότητα...από δω...έτσι για αλλαγή...δεν θα την έδιωχνα!

-Προς τι αυτή η ψυχρή υποδοχή;

-Μα το ρωτάς;

-Ναι...το ρωτάω...γιατί περίμενα...μία ζεστή υποδοχή...μετά το μπουκαλάκι που σου άφησα την περασμένη φορά...θα έπρεπε να πετάς...τουλάχιστον για κάτι μήνες ακόμα!

-Και τότε γιατί πέρασες;

-Γιατί είδα ότι κάτι δεν πάει καλά…

-Άρα ξέρεις…και ξέρεις και γιατί είμαι ειρωνική.

-Εσύ ξέρεις;

-Πολλά δεν ξέρω…άλλωστε δεν είμαι θεός εγώ σαν κι εσένα!

-Σου έχω πει χιλιάδες φορές…να προσέχεις με τα μπουκαλάκια…δεν είναι παιχνίδι.

-Γιατί τι έκανα;

-Μπερδεύεις τις δόσεις…δεν το έχεις καταλάβει;

-Δόσεις;

-Είναι όπως με τα φάρμακα καλή μου! Αμ σου δώσουν ένα μπουκαλάκι με φάρμακα...θα τα πάρεις όλα αμέσως;

-Όχι.

-Με τα δικά μου τα μπουκαλάκια λοιπόν γιατί το κάνεις;

-Μάλλον γιατί δεν έγραψες πάνω τις παρενέργειες…και νόμιζα ότι δεν υπήρχαν!

-Όλα τα μπουκαλάκια...γλυκιά μου...σιγά σιγά τα ζούμε...για να κρατάνε πιο πολύ και για να καταλαβαίνουμε τι ζούμε. Εσύ μονίμως...ξεχνιέσαι και ζαλίζεσαι!

-Μάλιστα…και τώρα;

-Τώρα κάτσε να ξεζαλιστείς…και βλέπουμε…άλλα μπουκαλάκια δεν έχει για την ώρα!

-Μα…

-Δεν έχει μα…πρέπει να υποστείς και τις συνέπειες…

-Καλά.

-Και να σου πω...σταμάτα να πίνεις από τα παλιά τα μπουκαλάκια...δεν το βλέπεις ότι τα κάνεις χειρότερα; Και αυτό σου το έχω πει...άπειρες φορές...

-Εγώ δεν…

-Εσύ δεν...μα είναι δυνατόν να πίνεις καλό κόκκινο κρασί...και ξαφνικά να πίνεις και ένα ποτηράκι ρετσίνα; Γίνεται;

-…

-Καλά κάνεις και δεν λες τίποτα. Γιατί έχουμε πει...τα μπουκαλάκια έχουν ημερομηνία λήξης...την οποία και σεβόμαστε...

-Τότε γιατί δεν σπάνε;

-Γιατί δεν τα αφήνετε εσείς οι άνθρωποι...έχετε αυτήν...την τάση...και δεν έχετε καταλάβει...ότι έτσι απλά μειώνετε τη δράση που μπορεί να έχει το νέο μπουκαλάκι...ή ότι τελικά με κάνετε και θυμώνω...και δεν φέρνω καινούργιο!

-Έχεις θυμώσει και μαζί μου;

-Πολύ!

-Και…;

-Σταμάτα να παίζεις με όλα τα μπουκαλάκια…και θα δούμε…

-Θα μου φέρεις…άλλο...κάποτε;

-Ναι…και το ξέρεις.

-Το άσπρο;

-Όταν θα είσαι έτοιμη…



 
Εκφράστηκε η Giramondo at Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 21, 2006 |


12 Comments:


At 9/21/2006 3:15 μ.μ., Blogger Λακης Φουρουκλας

Και γιατί δε φτιάχνεις ένα δικό σου μπουκαλάκι, καλή μου;

 

At 9/21/2006 4:48 μ.μ., Blogger ηω-λιθικός

τα άσπρα μπουκαλάκια τα δημιουργούμε μόνοι μας ...με την θέλησή μας... η θέλησή μας έχει πολύ μεγάλη δύναμη...
Ενα είναι σίγουρο πάντος ότι αποκλείεται να δημιουργηθούν , συνομιλώντας με τον έρωτα μέσα από το διαδύκτιο....

 

At 9/21/2006 5:28 μ.μ., Blogger Giramondo

Αδαής...γιατί έχω την πεποίθηση...ότι το φέρνει ο κύριος Έρωτας...μαζί με λίγη τύχη! :)

Ηω-λιθικός...εγώ σου το ορκίζομαι...ότι του μιλάω στο δωμάτιό μου...και μάλιστα δεν έχει που να βάλει τα φτερά του!! :)
Και για να βάλω και το διάλογό μας στο διαδύκτιο...του ζητάω και την άδεια!!Σοβαρό θέμα τα πνευματικά δικαιώματα!

Πολλά φιλιά

 

At 9/21/2006 5:42 μ.μ., Blogger ηω-λιθικός

Είναι λογικό να μην έχει κάπου να βάλει τα φτερά του από την στιγμή , που κάθεσαι και του μιλάς από το δωμάτιό σου...:)
Tα Πνευματικά δικαιώματα είναι πολύ σοβαρό θέμα , όντως ...
Όχι όμως όσο ο ίδιος ο έρωτας....
:)

 

At 9/21/2006 6:09 μ.μ., Blogger Giramondo

Ηω-λιθικός...το δωμάτιο μεγάλο είναι δεν φταίω εγώ που τα φτερά του είναι τεράστια!!Και πού να τον πάω ε; Βόλτα στο παζάρι!;!;!
;)

φιλιά

 

At 9/21/2006 6:58 μ.μ., Blogger γιώργος

μπουκαλάκια - ράφια - μπουκαλάκια...

επιστρέφουμε στη ζωή;;;
με το καλό γυριστρούλα...

και να κάνεις υπομονή για το άσπρο...
είπαμε, πρώτα το κόκκινο και όλο...

καλησπέρα...

 

At 9/21/2006 9:20 μ.μ., Blogger Unknown

Εεε εγώ να κάνω μια παραγγελία σε φλασκί;

 

At 9/21/2006 9:50 μ.μ., Blogger Attalanti

Καλά, θεός είναι αυτός; Πιο πολύ με τη μαμά μου μιάζει... (την άλλη μαμά). Τόοοοοοοοσο αυστηρός;

 

At 9/22/2006 1:21 π.μ., Blogger maika

Πάρε το παλιό μπουκάλι και δώς του μια στον τοίχο,να σπάσει , να γίνει 1000 κομμάτια το παλιομπούκαλο... και το delivery boy... θα σου φέρει ένα καινούριο πολύ πιο γρήγορα απ ότι φαντάζεσαι...
φιλιά

 

At 9/22/2006 2:14 μ.μ., Blogger Giramondo

γιώργος...επιστροφή;Ένα είδος...ποιος να βγάλει άκρη και με ΄μένα!! :)
καλησπέρα!

Darthiirάκο...για να ξέρουμε τι χρώμα το θέλεις το φλασκί...μην κάνουμε και λάθος παραγγελία!!:Ρ

Attalanti...έχει καταλάβει τη δύναμή του και μας παίζει!!! Κατάλαβες; :)


maika...πλάκα πλάκα...εσύ...όλα τα κατάλαβες!!! καλώς μας ήρθες!!! :)

φιλιά πολλά

 

At 9/22/2006 8:28 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Αν τον ξαναδείς, πες του να περάσει κι από εμένα καμιά βόλτα που θέλω να του σπικάρω 2-3 κουβέντες... Άντε γιατί τα έχω πάρει τώρα!

 

At 9/25/2006 3:27 μ.μ., Blogger Giramondo

highfidelityshow...μικρέ μου τι έγινε; Μας έχει πειράξει;;Πες στη μαμά...και θα τα κανονίσει!

φιλιά...

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC