Πέμπτη, Ιουνίου 15, 2006

Λείπει κανείς μία εβδομάδα και όταν γυρίζει και ανοίγει το ωραίο του pc για να μάθει τι έχει γίνει στα ιστολόγια –και ουσιαστικά στη ζωή των ιστολόγων- που τον ενδιαφέρουν ανακαλύπτει ότι έχει γίνει ο χαμός. Οι δημοσιογράφοι εναντίον των bloggers και οι bloggers εναντίων των δημοσιογράφων.

Κριτική στην κριτική...και αντίδραση στην αντίδραση.

Τα σχόλια των δημοσιογράφων μου θύμισαν τις σπασμωδικές αντιδράσεις διάφορων τραγουδιστών μετά τα πρώτα talent show … «όλα είναι μπάζα»… Τι φοβάστε άραγε αγαπητοί δημοσιογράφοι…μήπως σας πάρουν οι bloggers την αποκλειστικότητα στην παρουσίαση της ελληνικής μας κωμωδίας;;!!

Δεν θα γράψω παραπάνω… όμως μου είναι ακόμα αδιευκρίνιστο το γιατί ασχολούνται και κατηγορούν οι διάφοροι (τόσο δημοσιογράφοι όσο και ιστολόγοι) τα ψηφιακά ημερολόγια «του πλησίον»…ειδικά αν θεωρούν ότι αυτά είναι ανάξια λόγου;; Είναι θέμα…χώρου…χρόνου…κοινού μήπως;;; …Όλοι θα πάρετε βρε παιδιά!!!

Παρακαλώ θερμά όποιον έχει μία απάντηση στο θέμα (μιας και εγώ μία απλή μπαζοϊστολόγος χαμπάρι δεν έχω πάρει) να μπει στον κόπο και να μου ανοίξει τα μάτια!!!

Gen?ve Ιούνιος 2006

Χρόνια πολλά σε όλα τα ψηφιακά ημερολόγια…που σήμερα (14.6) γιορτάζουν…ανεξαρτήτως «επιτυχίας»!!!

Και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους μου κρατάνε καθημερινά παρέα με τα ημερολόγια τους…ακόμα και αν δεν τους γράφω σχόλια (ντροπή μου το ξέρω!) ή δεν τους έχω βάλει ακόμα στη λίστα με τα αγαπημένα μου ταξίδια (φτου μου!!!) αλλά είστε πια τόσοι πολλοί, αγαπημένοι και μοναδικοί που δεν προλαβαίνω!!!




 
Εκφράστηκε η Giramondo at Πέμπτη, Ιουνίου 15, 2006 |


10 Comments:


At 6/15/2006 12:35 π.μ., Blogger Unknown

Γίναμε και οι bloggers "κάστα".....Σε αυτή τη χώρα όλες οι ομάδες νομίζουν πως είναι ιερές και αυτοδικαίως στο απυρόβλητο.

 

At 6/15/2006 12:45 π.μ., Blogger Giramondo

Αγαπητέ Tolisbak πότε έγιναν "κάστα";; Είμαι και εγώ μέσα...ή πάλι έμεινα έξω;;

Ανάμεσα στο απυρόβλητο και στο πυροβολούμε στα τυφλά...κάποια μέση λύση θα υπάρχει!

φιλιά

 

At 6/15/2006 1:55 π.μ., Blogger Ελπίδα

Γίνεται τέτοια διαμάχη; Γιατί;
Όπως βλέπεις είμαι καινούργια και άσχετη!

 

At 6/15/2006 11:26 π.μ., Blogger mariospi

Ως μπλόγκερ ΚΑΙ δημοσιογράφος, η αλήθεια είναι πως βρίσκομαι σε ανελέητη διαμάχη με τον εαυτό μου! Ασχολούμαι και κατηγορώ ο διάφορος τα ψηφιακά ημερολόγια του «πλησίον», που στην προκειμένη περίπτωση είναι κάποιος που δεν δύναμαι να αγνοήσω... Είναι θέμα χώρου, κατά κύριον λόγο...

 

At 6/15/2006 12:15 μ.μ., Blogger ηω-λιθικός

η κριτική είναι καλοδεχούμενη και μέρος της ζωής μας ...παρόλο που εγώ δεν γνωρίζω πολλά και απέχω από όλα αυτά ....

καλησπέρες στην γείτονα χώρα και στα μπουμπούκια της

 

At 6/15/2006 12:33 μ.μ., Blogger Giramondo

Καλησπέρα elpida...ναι κάτι γίνεται...αλλά δεν μας ενδιαφέρει...εσύ συνέχισε να γράφεις!! :)Καλώς ήρθες!

»»»»»»

Αγγελούκο ειρηνιστή μου εσύ!!
Φιλιά!!

»»»»»»


kapsokalyvas...παραδέχομαι ότι η δική σου η περίπτωση είναι ιδιαίτερη :)...για τους άλλους όμως;;;
Καλώς ήρθες!

»»»»»»»

Ηω-λιθικός...δάσκαλε...υπάρχει κριτική και κριτική...η χαζή κριτική χωρίς λόγο και αιτία...ενοχλεί!!Φιλιά στην Ελλαδίτσα μου!

 

At 6/15/2006 7:49 μ.μ., Blogger highfidelityshow

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί θίχτηκαν... Ενοχλώ ρε μεγάλε? Ενοχλώ? Αν ναι, πρόβλημα σου!

 

At 6/15/2006 8:02 μ.μ., Blogger Giramondo

Πολλά σωστά...λες σήμερα!!!:)

φιλιά

 

At 6/17/2006 7:08 μ.μ., Blogger Little_Pat

Κρίμα. Αγγίζει τα όρια της γελοιότητας το όλο θέμα, νομίζω.

Ο καθένας είναι ελεύθερος να γράφει και να εκφράζεται όπως νιώθει, τοσούτο μάλλον στο blog του. Οι κριτικές περισσεύουν, ειδικά αυτές που αποδίδουν χαρακτηρισμούς σχετικά με το ταλέντο, την ικανότητα συγγραφής, το touch της έκφρασης.
Υποθέτω, πως όλα ξεκίνησαν από μια "διασημότητα" και συνειδητοποίησα πως, τελικά, υπάρχουν πολλοί ψωνισμένοι που νοιάζονται για τα νούμερα (σαν σηρίαλ και ακροαματικότητα στο χαζοκούτι), κάποιοι άλλοι εξαιρετικά νάρκισσοι, και ορισμένοι που απλά... γουστάρουν το σταριλίκι.

Ευτυχώς, όμως, υπάρχουν τόσοι πολλοί που γράφουν (γράφουν, δε μπορώ να κρίνω καλά ή άσχημα, αφού δεν είμαι "ειδική") κι έχουν τόσα όμορφα να μας πουν και να μοιραστούν μαζί μας.
Giramondo, είναι όπως το έγραψες. "Κριτική στην κριτική...και αντίδραση στην αντίδραση."
Μπορεί να είναι και θέμα αποκλειστικότητας. Λες;
Κοίτα να δεις που θα το κάνουν και επάγγελμα το blogging... Να μη πω συντεχνία.

Κρίμα. Να κατηγορεί κάποιος το blog "του πλησίον".

Ζητώ συγγνώμη, που έγραψα τόσα στο blog σου, giramondo, αλλά εδώ και πολύ καιρό αυτό το θέμα με ενοχλεί κι εμένα.

Και δεν έχω κανένα πρόβλημα να με αποκαλέσω μπαζοϊστολόγα
χεχε

 

At 6/17/2006 7:23 μ.μ., Blogger Giramondo

Καλά τα λες!!

Και να γράφεις όσο θέλεις!!Διάλογο κάνουμε!

Μπαζοϊστολόγος/α και εσύ;;Μπράβοοοο...γίναμε δύο!!

φιλιά

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC