Δευτέρα, Ιουλίου 10, 2006
Λοιπόν το ξέρω ότι ο κόσμος έχει πιο σοβαρά προβλήματα από τα δικά μου…αλλά κι εγώ…πρέπει κάπου να βγάλω τα νεύρα μου!!!

Πολλοί έχουν ένα πρόγραμμα για το καλοκαίρι

(Ονόματα δεν λέμε…αλλά καταφτάνουν στο Ελλάντα!)

Πάρα πολλοί κάνουν ταξιδάκια του Σαββατοκύριακου

(Kαλά και εγώ έφυγα ένα ΣΚ…μην παραπονιέμαι!)

Άλλοι πάνε διακοπές

(ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!)

Κάποιοι κάνουν σχέδια και έχουν ελπίδες…για διακοπές ονειρικές!

(Όλα να πάνε καλά!!)

Ακόμα δεν ξέρω τι θα κάνω αυτό το καλοκαίρι…

Ονειρεύομαι παραλίες…

Έχω κατάθλιψη…

(Aυτό δεν είναι νέο το ξέρω!)

Θα τα βάψω μαύρα

Θα τα βάψω μαύρα

Θα τα βάψω μαύρα

Θα τα βάψω μαύρα

Θα τα βάψω μαύρα

Θα τα βάψω μαύρα

Θα τα βάψω μαύρα

Θα τα βάψω μαύρα

Θα τα βάψω μαύρα

Θα τα βάψω μαύρα

ΑΚΟΥΣ;;;

Ή κάνεις πάλι την πάπια;


~~~~

Ορίστε αν δεν πιστεύεις τα έβαψα μαύρα!

~~~

Και για να μάθεις...δεν γράφω για την ομάδα σου

ναι ναι...γίνατε πρωταθλητές...το ακούσαμε!




 
Εκφράστηκε η Giramondo at Δευτέρα, Ιουλίου 10, 2006 |


17 Comments:


At 7/10/2006 8:17 μ.μ., Blogger κaτeρina

κάπου θα πας διακοπούλες...μη τα βάφεις από τώρα μαύρα...ακόμα αρχές ιουλίου είναι...η καλή παρέα μετράει...

 

At 7/10/2006 8:18 μ.μ., Blogger bidibis

2 στα 2 μπιφτέκια.

καλε πότε προλαβαίνεις και ορθώνεις τόσα πολλά ποστια;

Ακούραστη είσαι για την ηλικία σου.

Στα 84 σου, μοιάζεις καθόλου με την κυρία babooshka του αβαταριού μου ή κρατιέσαι καλύτερα;

84 ετών, ρωσίδα, πρωην κομουνίστρια χορεύτρια,νυν απελευθερωμένη ποίητρια και δε συμμαζεύεται!

Εσύ ντάρλιγκ έίσαι ένα κλειστό βιβλίο τολστοικού μεγέθους. Ποιός ξέρει πόσες εικόνες,πόση σοφία και τι πλούτο συναισθημάτων κρύβεις στα ενδότερά σου.

Σε 16 χρόνια εύχομαι να επινοήσω κάποια πολύ πρωτότυπη ευχή για σενα. Ηδη άρχισα να σκέφτομαι!

 

At 7/10/2006 8:20 μ.μ., Blogger bidibis

φτου γαμώτο μου κλέψανε το μπιφτέκι μέσα από το στόμα. παρασύρθηκα και αρχισα να μπουρδολογώ ασύστολά. στο επόμενο ποστ το κρεατοσφαιρίδιο θα είναι δικό μου

chears

 

At 7/10/2006 10:37 μ.μ., Blogger γιώργος

τουλάχιστον, σαν χρώμα, σου πάει;;;
μην πτοείσαι...
το καλοκαίρι είναι μπροστά...
θα το προλάβεις...
και να έχεις θετική σκέψη...

 

At 7/11/2006 12:01 π.μ., Blogger Attalanti

Μπορείς να πας διακοπές με διαφορετικές παρέες, μέχρι να οργανωθεί ο αγαπημένος σου... Ίσως έτσι να γλιτώνεις και το άγχος με τις προετοιμασίες... Εξ άλλου, θα βρεις, αφού το λέει το STAR: "Στο 50% η πληρότητα στα νησιά"...

 

At 7/11/2006 12:06 π.μ., Blogger Giramondo

kaTeRINa:...κάπου θα πάω...απλά θα ήθελα να το ξέρω πριν...πειράζει; :)

BadlyDrawnBoy:Σου πήρανε το κρεατικό από το στόμα!! :) Στα 84 μου κρατιέμαι μία χαρά!!! Όσο δε για τα ενδότερα μου...άσε ούτε κι εγώ δεν ξέρω πια τι υπάρχει!!

γιώργο: Ευτυχώς το χρώμα μου πάει! ;) Θετική σκέψη...μάλιστα...θα το προσπαθήσω...γιατί νομίζεις ότι έρχομαι και σε διαβάζω...ε;; Για να μαζεύω θετική ενέργεια!!

φιλιά

 

At 7/11/2006 12:09 π.μ., Blogger Giramondo

Attalanti...ενώ έγραφα...ήσουν μέσα παιδί μου!!!! :)
Και πού θα σε πάω εσένα μπάνιο;; Να μην το ξέρω;;; :ρ

φιλιά!!

 

At 7/11/2006 12:44 π.μ., Blogger Unknown

Καλά βρε... μην ανησυχείς... για διακοπές ούτε εγώ ξέρω τί θα κάνω... ;p

 

At 7/11/2006 1:25 π.μ., Blogger Giramondo

Καλά τότε θα πάψω να γκρινιάζω!!
Αν βρεις κάτι καλό πες και εδώ!!
Είμαι νονά όμορφης μικρής...που θα ήταν μούρλια για τον δικό σου!:ρ

φιλιά

 

At 7/11/2006 1:33 π.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

Tι να πουμε και εμεις που θα παραμεινουμε στη πολη...;;;

 

At 7/11/2006 1:39 π.μ., Blogger Giramondo

Ευχαριστώ ΠΡΕΖΑ TV...για να θυμάμαι ότι υπάρχουν και χειρότερα και να μην είμαι αχάριστη!!
Ελπίζω να τα περάσεις όσο πιο καλά γίνεται...στην πόλη σου. :)

φιλιά

 

At 7/11/2006 8:40 π.μ., Blogger Little_Pat

Ω ρε, μη τα βάφεις μαύρα κάνει και ζέστα!

Τα απρόβλεπτα είναι τα καλύτερα. Μπορεί να σκάσει out of the blue καμια εκδρομή, ταξιδάκι, κάτι βρε παιδί μου, που είναι μακράν καλύτερο από το 'οργανωμένο' έγκλημα.

Είχα καιρό να περάσω από 'δω και έβαλες τα μαύρα :p
Καλημέρα!

 

At 7/11/2006 10:30 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Όλο παράπονα είσαι, αμα θές να κανονίσουμε να πάμε μαζί κανα τριήμερο.
Ανώνυμο παπάκι

 

At 7/11/2006 11:09 π.μ., Blogger triantara

νομίζω πως το χρώμα της εποχής είναι το ροζ.... δεν θες να το αλλάξεις σε αυτό; να μην σε βαρέσει και ο ήλιος παιδάκι μου!

 

At 7/11/2006 11:26 π.μ., Blogger Giramondo

Little_Pat:Συμφωνούμε...ότι το μη οργανωμένο έγκλημα είναι πιο καλό...με τη σωστή παρέα όμως...με τη λάθος είναι καταστροφή!!!
Και ναι...όταν δεν περνάς έχουμε ακεφιές!!:ρ


Ανώνυμο παπάκι:Τόσα χρόνια φούρναρης...παραπόνων...τώρα να αλλάξω; ;)
Λες να πάμε;;;;

triantara:Το ροζ είναι;; Σοβαρά;; Δεν έχω πάει μαγαζιά πάλι!

Και για να έχουμε καλό ερώτημα εσείς πότε θα την κάνετε από εκεί πάνω;;;

Έχεις πάντως γούστο!!!Ελπίζω να σε ακούσουν οι μαμάδες!!;)

 

At 7/11/2006 11:27 π.μ., Blogger Giramondo

ΑΑΑΑΑ...Καλημέρες!!!Τι αγενής που είμαι!!!!! :)

 

At 1/30/2007 8:30 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC