Δευτέρα, Ιουλίου 10, 2006




Το σπίτι ευρύχωρο μα δεν με χωράει

…και οι τοίχοι έρχονται προς το μέρος μου ακόμα και αν κάθομαι και τους κοιτώ μαρμαρωμένη

Η πόλη μου τεράστια μα δεν με καλωσορίζει

…και οι δρόμοι έχουν την τάση να με πηγαίνουν σε μέρη που σίγουρα δεν θέλω να πάω

Η χώρα μου απέραντη μα με πληγώνει

…και οι αμμουδιές της με καίνε, οι θάλασσες τις με πνίγουν, οι άνθρωποί της με αγνοούν

Εσύ που θα έπαιρνες όλους τους ρόλους…δείλιασες…

Κι εσύ που με λαχτάρα περίμενα δεν ήρθες …λάθος μου…λάθος μου;

Και πάλεψα, και προσπάθησα και αντέδρασα

…μα κουράστηκα…

και είναι λίγοι αυτοί που θα ήθελα να είναι πολλοί

…και αισθάνομαι τόσο…μα τόσο… … …

και αλλάζω σελίδα…αλλάζω ζωή

Καλό ταξίδι Raf

Θέλω μόνο να ελπίζω…ότι…η κρυφή γωνιά που είχες…θα συνεχίσει να υπάρχει…για να έχω την ελπίδα ότι μια μέρα θα τη βρω…και θα μπορώ να σου πω : "είσαι εσύ γι αυτό, και γι αυτό και γι αυτό... και γιατί σε ξέρω"

 
Εκφράστηκε η Giramondo at Δευτέρα, Ιουλίου 10, 2006 |


6 Comments:


At 7/10/2006 5:38 μ.μ., Blogger bidibis

Καλέ κυρία...

Με αφήνετε να κάνω ένα κιοφτέμπουργκρερ!

Είναι ωραία να είσαι πρώτη μούρη στο καβούρι!

Η χώρα μου απέραντη μα με πληγώνει

Ax πες μου ότι είσαι ρωσίδα πρωην χορεύτρια να... well, i don't know! It just feels so cool to know an ex russian belly dancer

 

At 7/10/2006 6:31 μ.μ., Blogger Giramondo

BadlyDrawnBoy...όσους κεφτέδες...και κιοφτέμπουργκρερ...θέλεις!!! :)

Πάντως για ρωσίδα μια χαρά τα μιλάω τα ελληνικά...ε;; :ρ

φιλιά

 

At 7/11/2006 6:23 μ.μ., Blogger raffinata

φιλιά γυριστρούλα ;)

 

At 7/11/2006 6:34 μ.μ., Blogger Giramondo

γειά σου raf...φιλιά και ευχαριστώ για το σημαδάκι! :)

 
adopt your own virtual pet!

SYNC ME @ SYNC